Het leest toch echt een stuk makkelijker als je normale zinnen schrijft,
met hoofdletters, punten en komma's.
Verder schrijf je niet of je probeert een draadloze verbinding op te zetten
of met een netwerkkabel.
Ook schrijf je niet of je computer rechtstreeks met Internet verbindt of
via een router.
Geef eerst eens wat details dus. En vertel ook welk volledig ipadres/maak
en gateway je W7 PC krijgt, en welke je XP laptop.
--
Flibsy