WMA is al redelijk efficient. Je zou de bitrate naar 48 kbps
kunnen reduceren. Dan wordt het bestand de halve grootte.
Die 48 kbps is voor internetradio wel de bloody limit,
maar voor spraak moet het wel kunnen, denk ik.
Het wordt er 'kwalitatief' natuurlijk niet beter van :)
Hans