XP aanmelden

rob

ik ben de enige gebruiker in xp en had nooit een aanmeldings scherm.
na een screensaver te hebben geinstaleerd krijg ik bij het opstarten zo'n
scherm en dat wil ik dus weer weg hebben...!!!

hoe ging dat ook al weer

djfox741

Op start klikken en dan "Uitvoeren" nemen, daar dit intypen
control userpasswords2 daar zie je dan de namen van jezelf
en o.a. de "Administrator" die je eigenlijk ook bent, maar
klik op je eigen naam, dan vink je het hokje boven uit.

Er verschijnt een ander window waar je een wachtwoord op
moet geven, als je dat niet wilt klik je gewoon OK en dan op
bewaren vervolgens op OK en klaar.

Nu start hij op zonder een wachtwoord te vragen.
--
Tot zover maar weer ... :o)
djfox741 -- (E-mail is Fake!!!)

sid kl 30.1

djfox741 plaatste dit op zijn scherm :

> [...]
> moet geven, als je dat niet wilt klik je gewoon OK en dan op
> bewaren vervolgens op OK en klaar.
>
> Nu start hij op zonder een wachtwoord te vragen.

waarschijnlijk .net erop gezet?
verwijder bij de gebruikers de asp.net gebruiker, bestanden laten staan

--
sidkl301apestaartjehotmailpuntcom