Iemand een idee of dit een goede koop is? Zie ik voor- en/of nadelen over
het hoofd?
--
regards,
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
> Bedankt, toch iemand die een antwoord op mijn vraag geeft...
Tja, erg toch h�, dat al die vrijwilligers het zomaar aandurven om
afwijkend te antwoorden op jouw, persoonlijke postings. Schandalig!
Moest verboden kunnen worden!!!
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Kan gebeuren.
Op zich is er met de pc niks mis, de verkrijgbaarheid is wel eens wat
minder.
joop
"Linea Recta" <mccm...@abc.invalid> schreef in bericht
news:4b070864$0$22935$e4fe...@news.xs4all.nl...