Bij jullie hoef je niks te bewijzen, jullie liegen aan 1 stuk en komen nooit
met bewijzen. En wanneer komen jullie eens langs, daar hebben jullie het lef
namelijk niet voor. Ben weer erg onder de indruk, de tokkies gaan nu
dreigen, kom maar, kom maar. Zo'n kreupele als jou, die komt niet eens meer
lopend hier weg en die schele zal eindelijk het licht zien.
ROFLOL
Nee dreigen of komen doe ik niet, daar hebben we andere instanties voor.
Kun je zien, wat voor een schijtbakken jullie zijn. Mensen bedreigen en niet
eens zelf durven langs komen. Maar zo staan jullie ook bekend op usenet. Nou
ze komen maar hoor!
Ik wacht!!!