Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: zonder die rare man blijft hij tenminste staan

0 views
Skip to first unread message

Pegasus

unread,
Sep 22, 2008, 2:32:42 AM9/22/08
to

"Vliereliere®" <vliereliere®@me.privacy.net> schreef in bericht
news:6jo4ruF...@mid.individual.net...
> Pegasus schreef:
> >
> > "Ramsterdam"
> >
> >> <knip>
> >
> >> lol niet te geloven wat ben jij een mafketel zeg
> >
> >> Voor de echte borderliners is het zonde dat je deze groep naar de
> vernieling hebt geholpen.
> >
> >> RIP support.borderline
> >
> > En dan te bedenken dat hij niet eens een borderliner is, hij kan maar
> > beter op nl.snuif gaan zitten of nl.methadon.bus Tuig wat je gewoon moet
> > afschieten, scheelt ons belasting betalers een hoop geld. Zo zou met de
> > begroting van prinsjesdag, de gehandicapten niet zo gedupeerd worden, er
> > op achteruit gaan in koopkracht. Mensen die er niets aan kunnen doen,
> > dat ze minder valide zijn, geen keuze hebben en nood gedwongen thuis
> > moeten zitten. Die junk leeft zo'n beetje op internet, laat hem briefjes
> > typen ergens, betaald werk!!! Hij kan namelijk makelijk werken. Iemand
> > met een handicapt heeft er niet om gevraagd, hij koos er voor om junk te
> > worden. En wij betalen er nu voor!!!!
>
> Op welke hoor jij dan thuis op nl.support.alcoholisme
> Daar ben je tenslotte ook begonnen niet waar.
> zelfs je suikeroompje deed daar een oproep hoe jou te kunnen helpen
> Weet Bob eindelijk dat je hem bedrogen heb hij deed namelijk een oproep
> onder de naam de bedrogen echtgenote

Bewijs graag!!! Maar daar kom je niet mee. Ben zo blij voor Fred, dat hij
zijn ogen heeft kunnen sluiten en optijd jullie door kreeg. Leugenaars zijn
jullie, parasietten, altijd opzoek naar geld, oplichten en liegen. Ook weer
met deze posting. Uitschot!!!

0 new messages