Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: OJ

0 views
Skip to first unread message

Pegasus

unread,
Sep 21, 2008, 6:25:34 PM9/21/08
to

"Vliereliere®"

> zelfs je suikeroompje deed daar een oproep hoe jou te kunnen helpen
> Weet Bob eindelijk dat je hem bedrogen heb hij deed namelijk een oproep
> onder de naam de bedrogen echtgenote

Dat ga je nu bewijzen, of je bent weer een eeuwige leugenaar. Ik weet het
al. je liegt al vannuit de wieg. Maar aantonen NU!

Dit zal de zoveelste keer zijn, dat je aantoonbaar liegt, maar dat weet
iedeteen inmiddels.

Kom maar...

Wedden dat je met niks komt, daarom zijn jullie tuig en uitschot, niemand
moet jullie meer.

Maar kom maar, ik wil de bewijzen zien van jou aantijgingen.


MENSEN LET OP, ZE GAAT MET BEWIJS VOOR HAAR LEUGENS KOMEN.

We wachten:-)

steggy

unread,
Sep 21, 2008, 6:43:24 PM9/21/08
to
Pegasus schreef:


Rot toch op man!!!

Vliereliere®

unread,
Sep 21, 2008, 7:38:03 PM9/21/08
to
Pegasus schreef:

Nog een fles open je hebt nog de tijd suikeroompje komt nog wel even

Pegasus

unread,
Sep 22, 2008, 2:13:06 AM9/22/08
to

"steggy" <ste...@hotmail.com> schreef in bericht
news:6jo10cF...@mid.individual.net...

Geen bewijs niks! Leugenaars zijn jullie beide.

celibate

unread,
Sep 22, 2008, 2:37:11 AM9/22/08
to

"Pegasus" <repl...@hotmail.com> schreef in bericht
news:6jnvv4F...@mid.individual.net...

waar rook is is vuur, hij weet dat Bob z'n alcoholistengedrag beu is en z'n
nachtelange doorhalen met usenet als
slachtoffer

ik heb al een tijd geleden gepotst, dat
partnerschapgenootbriefje dat heeft
z'n langste tijd gehad

en die smeerlap, die uitvreter, die nooit gewerkt heeft, en gelefd heeft
op geld van z'n vriendjes...is al op
zoek na een nieuwe geldschieter

en wat kom ik hier tegen

tjakka

c~


Vliereliere®

unread,
Sep 22, 2008, 6:33:00 AM9/22/08
to
Frans schreef:
>

Zolder aan het opruimen Frans?

0 new messages