Oude Chrysler restaureren

SgtMinor

Mijn broer was hier in de USA op vacantie verleden jaar en heeft in
Californië een oude Chrysler (bj '48) gekocht. Mechanisch heeft ie em
al opgeknapt en de auto moet nu gespoten worden. Al het glass en het
interieur is er uit gehaald. Hij zou graag weten waar in Nederland
zoiets vakkundig gedaan kan worden. Hij heeft al gesproken met een paar
autoschade reparateurs maar die vertellen hem dat hun werkers de nodige
kennis niet hebben. Ze kunnen wel onderdelen vervangen, maar niet
repareren. Mijn broer en z'n auto zitten regio Alkmaar, maar het kan
hem niet schelen waar ie naar toe moet. Heeft iemand een suggestie?

PeterK

Er is een TV programma dat een complete makeover doet van oude
rotte en brakke automobielen met een "verhaal" .. Wie weet is dat wat
voor je broer.
Ik weet ook dat er aan de Langsom in Amsterdam een schadebedrijf zit
waar er een of meer medewerkers aan restauratie doen. Ik noem geen
namen maar met de telefoongids op internet is het niet moeilijk te
vinden;-))

"SgtMinor" <Sa...@the.old.folks.home.invalid> schreef in bericht

Peter Koning

"SgtMinor" <Sa...@the.old.folks.home.invalid> schreef in bericht

Zoek een goede spuiter/schadehersteller en die heeft de kennis best wel in
huis.
Hoe hij het ook laat doen, het zal nooit goedkoop zijn.

Peter K

--
http://www.vierkoningen.nl

Posted by news://news.nb.nu

marcel

SgtMinor <Sa...@the.old.folks.home.invalid> wrote in

bart holland ?

http://www.bartholland.nl/

marcel

henkvan...@mail.com

Die gasten op het woonwagenkamp in de Waarderpolder in Haarlem zijn
klasse.

Henk

SgtMinor

Bedankt, iedereen. Ik zal de info aan m'n broer doorsturen.