NSND Moravice?

Dobrica Pavlinusic

to nista se nece dogoditi
Kada su NSND Moravice? 16-18.12.?

+1 :-)

Ili je to kao fightclub?

sanela planinčević

to nistasene...@googlegroups.com
Ako će bit snijega, moram Vakulu čekirat, onda će bit
+ 2 (i pol) :D
(nije definitivno)

Prošli put se nisam sanjkala. A Moravice pod snijegom je kao priča iz bajke.

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
ništa još, kada i ako bude najava i prijave napišem ovdje.

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com

Ja i moja *Robert Sever* torbica dolazimo :D

--
Ivo Ugrina

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com

+1

ja vec uplanirao, nema nazad.

Darko Boto

to nistasene...@googlegroups.com
+1

zadnja dva puta sam propustio, al ove godine sam se bas "namecio". nema nazad.

2011/11/30 Marko Djordjevic <marko.ho...@gmail.com>:

--
Darko Boto
Phone: +385 1 6676 918

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Burazi ja nemam pojma na što se vi prijavljujete kada još nema najave :))

dakle, najava:

Evo, stigla je zima sa njom i nezaobilazni, peti po redu NSND Moravice.
Šta reći? Kakvu posluku porati, poslati?
Događaj je isti kao i prethodnih godina, dakle nadam se snijeg (pitam
sam na recepciji rekli su da bi mogao pasti), ugodno druženje i
razmjena vještina u prohladnoj učionici (patchirano od ove godine:).
Svi oni kojima trebaju uputstva kako doći, bilo kakva pitanja neka se
jave ovdje na listu // moj mail, ostalima želim sretan put i vidimo se
u Moravicama :)

Tomislav Marčinković

2011/12/1 Neven Vucinic <neven....@gmail.com>:

--
Tomislav Marčinković | b...@ubuntu-hr.org
GPG: 91F6E001 | JABBER: b...@bljak.org

Marko Dimjašević

to nistasene...@googlegroups.com
++
--
Sent from Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevit

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
ja dolazim svakako, znaci +1 (to sam ja).

--
 http://www.binarni.net/

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

Željko Leko

to nistasene...@googlegroups.com
+1, šta reći ?

Goran Zec

to nistasene...@googlegroups.com

+2

Lovro Orešković

--
http://lovro.oreskovic.me

READ CAREFULLY. By reading this email, you agree, on behalf of your
employer, to release me from all obligations and waivers arising from
any and all NON-NEGOTIATED agreements, licenses, terms-of-service,
shrinkwrap, clickwrap, browsewrap, confidentiality, non-disclosure,
non-compete and acceptable use policies ("BOGUS AGREEMENTS") that I
have entered into with your employer, its partners, licensors, agents
and assigns, in perpetuity, without prejudice to my ongoing rights and
privileges. You further represent that you have the authority to
release me from any BOGUS AGREEMENTS on behalf of your employer.

Ivan Voras

to nistasene...@googlegroups.com
Ajd mogao bi i ja da probam.

+1

Neven Vucinic <neven....@gmail.com> wrote:

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

Dobrica Pavlinusic

On Thu, Dec 01, 2011 at 07:16:43AM +0100, Neven Vucinic wrote:
> Burazi ja nemam pojma na �to se vi prijavljujete kada jo� nema najave :))

peer pressure! peer pressure!

> dakle, najava:
>
> Evo, stigla je zima sa njom i nezaobilazni, peti po redu NSND Moravice.

> �ta re�i? Kakvu posluku porati, poslati?
> Doga�aj je isti kao i prethodnih godina, dakle nadam se snijeg (pitam
> sam na recepciji rekli su da bi mogao pasti), ugodno dru�enje i
> razmjena vje�tina u prohladnoj u�ionici (patchirano od ove godine:).
> Svi oni kojima trebaju uputstva kako do�i, bilo kakva pitanja neka se
> jave ovdje na listu // moj mail, ostalima �elim sretan put i vidimo se
> u Moravicama :)

*DATUM* *DATUM* te ja pitam!

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

klemo

to nistasene...@googlegroups.com

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
+1 .. :)

luka8088

to nistasene...@googlegroups.com
+1

Nikola Kostrenčić

to nista se nece dogoditi
+1

Tin Crnkovic

to nista se nece dogoditi
+1

Marcell Mars aka Nenad Romic

to nistasene...@googlegroups.com
patrice + marcell

Ivo-Pavao Jazbec

Dobrica Pavlinusic

On Thu, Dec 01, 2011 at 04:10:49PM +0100, Marcell Mars aka Nenad Romic wrote:
> patrice + marcell

*ONAJ* Patrice?

nelchee

to nista se nece dogoditi
+2, s tim da još nisam pitala momka, ako ne bude htio javim :)

2011/12/1 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:
> *ONAJ* Patrice?

exactly.

spoljo

to nistasene...@googlegroups.com
+1

Dino B.

to nista se nece dogoditi
Vidimo se, +2

pauk960

to nista se nece dogoditi
+1

Frane Perleta

to nistasene...@googlegroups.com
cura i ja, +2.

Adrian C.

On Thu, 1 Dec 2011, Neven Vucinic wrote:

> Evo, stigla je zima sa njom i nezaobilazni, peti po redu NSND
> Moravice.

Dodem i ja.

--
Adrian C. (anrxc) | anrxc..sysphere.org | PGP ID: D20A0618
PGP FP: 02A5 628A D8EE 2A93 996E 929F D5CB 31B7 D20A 0618

Ivan Stojic

to nista se nece dogoditi
+1 da i ja konacno odem na jedan NSND...

Vedran Rodic

to nistasene...@googlegroups.com
+2

Veljko Dragsic

to nistasene...@googlegroups.com
jel netko planira u subotu ići? tipa prije podne krenuti?

Tomislav Marčinković

to nistasene...@googlegroups.com
Mislim da cu ja u ici u subotu ujutro.

2011/12/4 Veljko Dragsic <vel...@kset.org>:

> jel netko planira u subotu ići? tipa prije podne krenuti?

--
Tomislav Marčinković | b...@ubuntu-hr.org
GPG: 91F6E001 | JABBER: b...@bljak.org

Valent

to nista se nece dogoditi
Iz Osijeka: Valent +1 za sada, nadam se da će se uskoro javiti još
makar dvoje.

Vidimo se.

Gimzo

to nista se nece dogoditi
+1, s time da jos nisam siguran, ali potrudit cu se.

Filip Mustic

to nista se nece dogoditi
+ 2 Losinjana :) (ako primate ljude sa otoka)

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
ne primamo

Gimzo

to nista se nece dogoditi
On Dec 7, 5:27 pm, Gimzo <gimz...@gmail.com> wrote:
> +1, s time da jos nisam siguran, ali potrudit cu se.

Potvrdjujem

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Ehej, pošto se sada riješava smještaj i trebao bi konačan broj ljudi
koji će doći, pitam još jednom jeste li svi *APSOLUTNO SIGURNI* da
dolazite? :) I naravno tko dolazi u subotu ujutro neka to posebno
navede :) hvala!

Lovro Orešković

Tomislav Marčinković

to nistasene...@googlegroups.com
Posebno navodim da dolazim u subotu ujutro!

2011/12/12 Lovro Orešković <lo...@oreskovic.me>:

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
ali u koju subotu ?

Vedran Rodic

to nistasene...@googlegroups.com
I nas dvoje dolazimo u subotu!

Marcell Mars aka Nenad Romic

to nistasene...@googlegroups.com
i ja dolazim u subotu ujutro.

Ivo Ugrina

On 12/12/2011 11:23 AM, Tomislav Marčinković wrote:
> Posebno navodim da dolazim u subotu ujutro!

Posebno navodim da dolazim s budom u subotu ujutro
(ako me zeli povesti sa sobom :D)

--
Ivo Ugrina

Dobrica Pavlinusic

On Mon, Dec 12, 2011 at 10:51:04AM +0100, Neven Vucinic wrote:
> Ehej, po�to se sada rije�ava smje�taj i trebao bi kona�an broj ljudi
> koji �e do�i, pitam jo� jednom jeste li svi *APSOLUTNO SIGURNI* da

> dolazite? :) I naravno tko dolazi u subotu ujutro neka to posebno
> navede :) hvala!

Ja bih i�ao u petak vlakom, ako ima jo� interesenata.

Ivan Voras

2011/12/12 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

> Ja bih išao u petak vlakom, ako ima još interesenata.

I ja!

Ivan Stojic

to nistasene...@googlegroups.com
Ja isto! Koliko sam shvatio obicno se krece onim nekim vlakom > 16:00 sati?

Ivan Voras

2011/12/12 Ivan Stojic <ivan....@gmail.com>:

> Ja isto! Koliko sam shvatio obicno se krece onim nekim vlakom > 16:00 sati?

Ne znam koji je vlak ali >16h mi je ok vrijeme.

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
i ja kontam na vlak u petak

klemo

On Mon, Dec 12, 2011 at 2:25 PM, Lovro Orešković <lo...@oreskovic.me> wrote:
> i ja kontam na vlak u petak

i ja

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
hznet pretrazivanje reda vlakova ne radi...

jel nekome usput otici do kolodvora pa vidjeti kada idu vlakovi, ili
dali mozda mans znas ti napamet kada idu ?

Trebali bi se naci ranije tamo pa da kupimo grupnu kartu, mislim da
tak bude dost jeftinije

Lovro

Ivan Voras

to nistasene...@googlegroups.com
2011/12/12 Lovro Orešković <lo...@oreskovic.me>:

> hznet pretrazivanje reda vlakova ne radi...

http://www.hznet.hr/vozniredonline

Ivan Stojic

to nistasene...@googlegroups.com
Radi ovaj link: http://www.hznet.hr/voznired

Za lijene:

15:19 -> 18:11
16:57 -> 19:03
17:20 -> 20:11

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
lol,
probaj upisati na glavnoj stranici.

Ja bi isao ovim u 16:57

Lovro

2011/12/12 Ivan Stojic <ivan....@gmail.com>:

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
jao Lovro pa radi i na prvoj...
Pa valjda si do sada naucio da Zagreb ima više od jednog kolodvora :))

probaj sa OD: ZAGREB GL. KOL. DO: MORAVICE //facepalm

Ivan Stojic

to nistasene...@googlegroups.com
Let me paint that bike shed for you...

Dobrica Pavlinusic

On Mon, Dec 12, 2011 at 03:33:50PM +0200, Lovro Ore�kovi� wrote:
> lol,
> probaj upisati na glavnoj stranici.
>
> Ja bi isao ovim u 16:57

16:57++

Taj je za Rijeku, a i uvijek imamo ovaj u 17:20 kao backup (koji ide samo do Moravica)

Karte kupujemo (ko do�e na vrijeme) u 16:30. OK?

Ivan Voras

to nistasene...@googlegroups.com

> 16:57++
>
> Taj je za Rijeku, a i uvijek imamo ovaj u 17:20 kao backup (koji ide samo do Moravica)
>
> Karte kupujemo (ko dođe na vrijeme) u 16:30. OK?

Ok.

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
da, prvi put u zivotu sam ista upisivao u taj search i nikada nisam
vlakom putovao ....
aj probaj ...

Okej, vidimo se onda u pol 5 na kolodvoru, tj. malo prije :-)

Lovro

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
sorry frende :) pokazem ti kako rukovati searchom na nsnd-u :)

Ivo Ugrina

On 12/12/2011 03:17 PM, Neven Vucinic wrote:
> sorry frende :) pokazem ti kako rukovati searchom na nsnd-u :)

Mozemo napraviti radionicu :D

--
Ivo Ugrina

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

Gimzo

to nista se nece dogoditi
Potvrdjujem, iz Rijeke u petak navecer

Goran Zec

to nistasene...@googlegroups.com

Potvrđujem, 2.

Darko Boto

to nistasene...@googlegroups.com
potvrdjujem
+1

--
Darko Boto
Phone: +385 1 6676 918

Dražen Odobašić

to nistasene...@googlegroups.com
+1 ako nema snijega, +2 ako ima snijega :D

On 13.12.2011 09:51, Darko Boto wrote:
> potvrdjujem
> +1

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Nema snijega :(

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Ok, Vegetarijanci javite mi se na mail sa onim sto jedete // ne jedete
da znam izorganizirati :)

Također hrana je organizirana za:

Subota - doručak - ručak -večera
Nedjelja - doručak - ručak

po popularnim cijenama :)

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
bacon!

2011/12/13 Neven Vucinic <neven....@gmail.com>:

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
@Ekipa iz Rijeke: Željko Leko, Filip Mustić, Igor Sabolić, Nikola
Kostrenčić, Tin Crnković, Milan Pavković, David Dubrović, Luka Unuk,
Adrijan Čaval i Dino Budimilić

Možete se isto organizirati za grupnu kartu kao i ovi iz Zagreba :)

Znam da vas većina ide sa istim vlakom :)

Frane Perleta

to nistasene...@googlegroups.com
-2.
:(

valent....@gmail.com

to nistasene...@googlegroups.com
Potvrđujem da iz Osijeka nas dolazi dvoje.

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Ok, prijave su više-manje zatvorene od sad :)

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
.. potvrdjujem  +2 ..   :)

2011/12/13 Neven Vucinic <neven....@gmail.com>
Ok, prijave su više-manje zatvorene od sad :)

spoljo

to nistasene...@googlegroups.com
Dolazim petak.
Isto 16:57.

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
+2 ? dakle to je ti i još jedan koji se nije prije prijavio?

Tin Crnkovic

to nista se nece dogoditi
Zamolio bih nekog od vas iz Zagreba ako imate vremena/volje: kupio bi
slusalice od prodavaca iz Zagreba, ali trebalo bi ih isprobati - samo
provjeriti da li su akusticki i mehanicki ispravne, i ako jesu uzeti
ih u Moravice.Ako netko stvarno ima volje, neka mi se pliz javi na
mail (tin {tocka} crnkovic {majmunski znak} gmail {tocka} com) pa se
dogovorimo za detalje.Hvala unaprijed i sorry na offtopicu!
~t

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
.. sorry .. nisam bio jasan ..
drugi je homoludens .. mislim da se vec prijavio ranije .. verovatno ga imash vec na spisku nesigurnih .. :) ..

aj ..

Dobrica Pavlinusic

to Tin Crnkovic, nista se nece dogoditi

Ajde mi po�ali jo� neke detalje, npr. broj telefona �ovjeka ili tako
ne�to :-)

Yann Bane

to nista se nece dogoditi
Hi all, ako su prijave još otvorene, +1.

Može li mi netko reći kada, gdje, itd.?

On Dec 14, 4:01 pm, Dobrica Pavlinusic <dpav...@gmail.com> wrote:

> Ajde mi po ali jo neke detalje, npr. broj telefona ovjeka ili tako
> ne to :-)
>
> --
> Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpav...@rot13.org

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Ekipa, večera za večeras * NIJE * organizirana, tako da ako mislite
nešto kasnije pojesti računajte da trgovine u Moravicama rade do 19,
da je restoran zatvoren i da bi bilo super da ponesete neku hranu za
večeras.

Gimzo

to nista se nece dogoditi
Lako za veceru, mene vise zanima sto slijedi po dolasku u Moravice. Ja
planiram vlakom koji stize u 21.55 (vjerojatno ne mogu ranije) pa sto
dalje?

On Dec 16, 9:13 am, Neven Vucinic <neven.vuci...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nešto kasnije pojesti računajte da trgovine u Moravicama rade do 19,
> da je restoran zatvoren i da bi bilo super da ponesete neku hranu za

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Šta reći :) Ako ne sretneš hrpu poznate ekipe u vlaku možeš po
dolasku u Moravice nazvati mene na 098 98 66 309 a postoji i velika
mogućnost da će te netko već čekati tamo :)

Vedran Rodic

to nistasene...@googlegroups.com
-2 nažalost.

Have fun!

Tin Crnkovic

to nista se nece dogoditi
Moje fotke su ovdje ako kome trebaju:
https://picasaweb.google.com/103501441207272794229/NSNDMoravice2011
Bilo je jako zabavno,vidimo se na nekom sljedećem NSND :)