NSND MORAVICE 4

mans

to nista se nece dogoditi
Kao i svake godine do sada, Moravice zatvaraju sezonu NSND-a :)
Prijave:: nsndmo...@gmail.com
Najava:: www.nsnd.org

Pitanja i info:: isto na mail :)

Vidimo se tamo!

mans

to nista se nece dogoditi
Prijave sa maila prebačene natrag na grupu (da ekipa vidi tko sve
ide) :)
Naravno kao i svake godine kapacitet je ograničen.
(također podsjećam ekipu *gledam tebe lesh* da ne zaboravi ponijeti
neki dokument tipa osobne, vozačke)

Do sada prijavljeni:

1. Tomislav Marčinković
2. Marin Bariša
3. Siniša Valentić
4. Ivan Nikolić
5. Luka Unuk
6. Nikola Kostrencic
7. Marko Turkalj
8. yann core

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
9. Aleksandar Erkalović

2010/11/25 mans <ma...@blacksystem.org>:

--
 http://www.binarni.net/

Dobrica Pavlinusic

to nista se nece dogoditi
10. Dobrica Pavlinušić

On Nov 25, 1:22 pm, Aleksandar Erkalovic <aerka...@gmail.com> wrote:
> 9. Aleksandar Erkalović

Body Pixel

to nista se nece dogoditi
11. Deborah Hustić

Ivan Spoljaric

to nistasene...@googlegroups.com
12. Ivan Špoljarić

Phillip Bailey

to nistasene...@googlegroups.com

13: Phillip Bailey

On 11/25/2010 05:11 PM, Ivan Spoljaric wrote:
> 12. Ivan �poljari�

>>> 10. Dobrica Pavlinu�i�

> [...]

- --
(SPSA) Snorby Preconfigured Security Applications web page
http://www.cryptolife.org/index.php/Spsa

0xFAAE4D19.asc

Bruce Wayne

to nistasene...@googlegroups.com
14: Bruce Wayne

--
PGP 0x96085C00 http://lesh.sysphere.org

Marcell Mars aka Nenad Romic

to nistasene...@googlegroups.com
čekao sam da prođe trinaesti. filipo najebo si.

14. Nenad Romić
15. Star Simpson
16. Robert Ochshorn
17. Dafydd Harries
18. Una Bauer
19. Antonija Letinić

Ivo Ugrina

On 25.11.2010 19:09, Marcell Mars aka Nenad Romic wrote:
> čekao sam da prođe trinaesti. filipo najebo si.
>
> 14. Nenad Romić
> 15. Star Simpson
> 16. Robert Ochshorn
> 17. Dafydd Harries
> 18. Una Bauer
> 19. Antonija Letinić

A ko su ovi likovi pod brojevima 15-19?

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

2010/11/25 Ivo Ugrina <i...@iugrina.com>:

> A ko su ovi likovi pod brojevima 15-19?

moraš prvo preformulirati pitanje iz bahato u radoznalo da bi dobio odgovor.

Bruce Wayne

to nistasene...@googlegroups.com
Ivo, I have a reason to believe that one of them is joker in disguise.
good thing I'm coming to moravice.

Bruce.

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com

pusi ga. koji je dio bio "neradoznal"?

<preseravanje>
Dragi Marcell, ti uvijek imas super prijatelje/poznanike
i uopce ne sumnjam da ce i ovi biti super zanimljivi
i nadasve nenadjebivi. Stoga bih te molio da mi napises
nesto vise o njima jer sam ja jako radoznao u vezi njih.
</preseravanje>

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
googlaj malo i saznaćeš. svi su dostupni na netu.
mada ti se, možda, neće svideti ono što budeš našao... :)

15. http://starburst.hackerfriendly.com/
16. http://web.rmozone.com/
17. http://dgh.livejournal.com/
18. http://whiteflesh.blog.hr/
19. http://entonyus.posterous.com/

2010/11/25 Ivo Ugrina <i...@iugrina.com>:

> pusi ga. koji je dio bio "neradoznal"?

'likovi'. pušim ga.

> [...]
> i nadasve nenadjebivi. Stoga bih te molio da mi napises
> nesto vise o njima jer sam ja jako radoznao u vezi njih.

volim te.

Bruce Wayne

to nistasene...@googlegroups.com
stop fighting between each other. That's exactly what joker wants.
dunno. just my two cents.

Bruce.

2010/11/25 Bruce Wayne <bat...@thedarkknight.warnerbros.com>:
> Bruce.

who the fuck is lesh? who the fuck is john wayne?
Power to the people no delay
To make everybody see
In order to fight the powers that be

Iva Barisic

to nistasene...@googlegroups.com
Haj!

bi li ti bio problem napisati nesto (ili dati link) o smjestaju i organizaciji, za one koji jos nisu bili, a razmatraju da dodju?

LP,
ofca

2010/11/22 mans <ma...@blacksystem.org>

--
If I lay here, if I just lay here,
Would you lie with me and just forget the world?

Klemo

to nistasene...@googlegroups.com
20. Klemo Vladimir

poz.

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
13. Lovro Oreskovic

--
http://lovro.oreskovic.me

READ CAREFULLY. By reading this email, you agree, on behalf of your
employer, to release me from all obligations and waivers arising from
any and all NON-NEGOTIATED agreements, licenses, terms-of-service,
shrinkwrap, clickwrap, browsewrap, confidentiality, non-disclosure,
non-compete and acceptable use policies ("BOGUS AGREEMENTS") that I
have entered into with your employer, its partners, licensors, agents
and assigns, in perpetuity, without prejudice to my ongoing rights and
privileges. You further represent that you have the authority to
release me from any BOGUS AGREEMENTS on behalf of your employer.

Alan Pavičić

to nistasene...@googlegroups.com
> 13. Lovro Oreskovic

kako operacija čitanje+slanje maila nije atomarna, brojevi ispred
imena nemaju nikakvog smisla pa bi bilo bolje da ih i ne pišete (samo
zbunjuju).

Ima li netko tko bi krenija u subotu rano ujutro i vratija se kasno
navećer. Imam auto, ali crnjak mi je sam vaozit nazad nakon cilog
dana, a ipak ne bi moga ostat spavat.

--aka

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com

taj sam :D

ali to jos nije skroz sigurno.
ovisi o nastavi (mogao bi ti
reci za ~15 dana)

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Dobrica Pavlinusic

On Fri, Nov 26, 2010 at 07:04:22AM +0100, Iva Barisic wrote:
> Haj!
>
> bi li ti bio problem napisati nesto (ili dati link) o smjestaju i
> organizaciji, za one koji jos nisu bili, a razmatraju da dodju?

To ti je kao fight club.

1st RULE: You do not talk about FIGHT CLUB.
2nd RULE: You DO NOT talk about FIGHT CLUB.

http://www.diggingforfire.net/FightClub/

p.s. spavat �e� u toplom, dru�iti se sa geekovima i jesti dobar grah.

> [...]
> Would you lie with me and just forget the world?
> Forget what we're told before we get too old.
> Show me a garden that's bursting into life.

Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Iva Barisic

to nistasene...@googlegroups.com
ma super, ali kako cu uopce doci tamo?:)

2010/11/26 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>
> [...]

To ti je kao fight club.

1st RULE: You do not talk about FIGHT CLUB.
2nd RULE: You DO NOT talk about FIGHT CLUB.

p.s. spavat ćeš u toplom, družiti se sa geekovima i jesti dobar grah.

> [...]
> Would you lie with me and just forget the world?
> Forget what we're told before we get too old.
> Show me a garden that's bursting into life.

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
ide se čoporativno vlakom. petak poslijepodne (nešto oko pet), vraća
se u nedjelju navečer vlakom (ima u rasporedu, ali valjda oko 21:00
natrag). ako netko hoće, može i neki drugi alternativni način.
ručak je tamo organiziran. doručak i večera se u trgovini sredi, tamo
nema nekih ugostiteljskih objekata gdje bi se mogla hrana konzumirati.

Klemo

2010/11/26 Aleksandar Erkalovic <aerk...@gmail.com>:

> [...]
> ručak je tamo organiziran. doručak i večera se u trgovini sredi, tamo
> nema nekih ugostiteljskih objekata gdje bi se mogla hrana konzumirati.

jebeno, morat cemo ponijet steamer iz hacklaba! ;)

Vedran Rodic

to nistasene...@googlegroups.com
+2
Klara Meštrović
Vedran Rodić

a možda i Marin Šarić i njegova draga, ali to će on osobno.

Dobrica Pavlinusic

On Fri, Nov 26, 2010 at 11:58:52AM +0100, Iva Barisic wrote:
> ma super, ali kako cu uopce doci tamo?:)

vjerojatno vlakom kao i mi ostali...

Phillip Bailey

Ivo Ugrina

On 26.11.2010 14:32, Phillip Bailey wrote:

> twitter #moravice4 ?
>
> p.

identica !nsnd

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Phillip Bailey

to nistasene...@googlegroups.com

0xFAAE4D19.asc

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
kako nema? ako nisi bio ne znači da nema :P

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
doci ces vlakom...

Poydrav, Lovro

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
#nsndmoravice4

2010/11/26 Phillip Bailey <pba...@cryptolife.org>

twitter #moravice4   ?

p.

On 11/26/2010 01:30 PM, Vedran Rodic wrote:
> +2
> Klara Meštrović
> Vedran Rodić
>
> a možda i Marin Šarić i njegova draga, ali to će on osobno.

Veljko Dragsic

to nistasene...@googlegroups.com
Veljko Drag�i�

psyker

to nista se nece dogoditi
echo Frano Perleta >> nsnd-moravice
Message has been deleted

psyker

to nista se nece dogoditi
um, kolko je to mjesta? moja cura bi išla.
also, di ono vlak staje u povratku?

On Sun, Nov 28, 2010 at 12:14 AM, psyker <frane....@gmail.com> wrote:
> um, kolko je to mjesta? moja cura bi išla.

s tvojom curom 27.

> also, di ono vlak staje u povratku?

evo po sjećanju:
Remetinec, Hrvatski Leskovac, Horvati, Mavračići, Zdenčina, Desinec,
Jastrebarsko, Domagović , Lazina, Draganići, Karlovac, Mrzlo Polje,
Duga Resa, Belavići, Zvečaj, Gornji Zvečaj, Generalski Stol, Donje
Dubrave, Gornje Dubrave, Tounj, Kukača, Košare, Oštarije, Ogulin,
Ogulinski Hreljin, Ljubošina, Gomirje, Vrbovsko, Moravice.

a za svaku liniju posebno možeš provjeriti na, ta daaaaaam:
http://www.hznet.hr

Dany

to nista se nece dogoditi
danijel maričić

mans

to nista se nece dogoditi

Denis Bukvic
Filip Mustic
On Nov 28, 1:52 pm, Dany <danijelmari...@gmail.com> wrote:
> danijel maričić

tinc2k

to nista se nece dogoditi
Pozdrav svima!
Pridruzujem se na listu, ako jos ima mjesta :)
LP,
Tin Crnkovic

Klemo

to nistasene...@googlegroups.com
2010/11/26 Alan Pavičić <aka...@gmail.com>:

Nešto mi je uletilo u petak navečer pa me zanima je li još vrijedi ova
ponuda za auto u suboru rano ujutro?

--Klemo

Alan Pavičić

to nistasene...@googlegroups.com

> Nešto mi je uletilo u petak navečer pa me zanima je li još vrijedi ova
> ponuda za auto u suboru rano ujutro?

ponuda vridi, ali već su se javili ivo, boto i dodo tako da ti ne mogu
ništa obečat dok ne vidim da li oni idu ili ne

--aka

Ivo Ugrina

On 03/12/10 10:58, Alan Pavi�i� wrote:

> ponuda vridi, ali veďż˝ su se javili ivo, boto i dodo tako da ti ne mogu
> ni�ta obe�at dok ne vidim da li oni idu ili ne
>
> --aka

ja ne idem sigurno (imam ispit)

uzivajte,
--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

valent....@gmail.com

to nistasene...@googlegroups.com
Ove godine nitko iz Osijeka ne dolazi no zato planiramo na godinu doći
u punom broju.

Geekovi uživajte u NSND.

Valent

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com

valent....@gmail.com

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com, nsndmo...@gmail.com
ja i misha smo definitivno rešili da dodjemo i time pređemo u sigurne.
dakle +2 (videćemo da li će još neko sa nama, ukoliko neko želi naka mi se javi)

samo mi treba potvrda da imamo gde da spavamo i koja je cena smeštaja.

poz.

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
I ja sam postao sigurno siguran da neću doći.

Pozdrav.

2010/12/12 Marko Djordjevic <marko.ho...@gmail.com>:

--
Tomislav Parčina

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
imate smještaj. riješimo cijenu kada dođete :)

Bojan Petrovic

to nistasene...@googlegroups.com
> imate smještaj. riješimo cijenu kada dođete :)

Da li postoji jos jedno slobodno mesto? Dosao bih sa Markom i Misom.

Pozdrav,
Bojan

Bojan Petrovic

On Mon, 13 Dec 2010 12:14 +0100, "Bojan Petrovic" <bojan_p...@fastmail.fm> wrote:

> Da li postoji jos jedno slobodno mesto? Dosao bih sa Markom i Misom.

Evo da pitam jos jednom ovo isto.

Pozdrav,
Bojan

Marcell Mars aka Nenad Romic

to nistasene...@googlegroups.com

cini mi se da mi je mans javio da su svi 'in', mans?

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
si. svi su in. sta je out? sudeći po google-u karirane košulje i crveni šeširi.

Ivan Simurina

2010/12/14 Neven Vucinic <neven....@gmail.com>:

> si. svi su in. sta je out? sudeći po google-u karirane košulje i crveni
> šeširi.

karirane kosulje i duga cupa nece IKADDDD bit out! get ur facts str8! >:(

--
cheers,
sime

Ivo Ugrina

On 14/12/10 16:07, Neven Vucinic wrote:
> si. svi su in. sta je out? sude�i po google-u karirane ko�ulje i crveni
> �e�iri.

in je out

aj,
--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
dobar dan.

ako sam dobro shvatio, ove godine ne uzimamo čoporativno karte za vlak
već svako kupuje sebi?
jelda...a...a...?
pa u duhu toga, podsjetnik svima da kupe kartu na vrijeme, da dođu
ranije na dan polaska ili što god...
da ne bi bilo "aaaaajjjjjjjooooj" ja sam mislio da će xy kupiti kartu. neće!

aco

--
 http://www.binarni.net/

yann core

to nistasene...@googlegroups.com
Fuck jel kasno sutra kupit kartu ili tako nešto? (stvarno nisam upućen u kako to ide sa vlakovima)

Dobrica Pavlinusic

On Wed, Dec 15, 2010 at 05:58:28PM +0100, yann core wrote:
> Fuck jel kasno sutra kupit kartu ili tako ne�to? (stvarno nisam upu�en u

> kako to ide sa vlakovima)

Siguran sam da ne. U zavisnosti kada idemo[1] mislim da je
dovoljno do�i 45 minuta prije kretanja vlaka i kupiti kartu.

Ja �u i�i ovim:

17:20 4060 19:55 02:35 Moravice 19:55

pa ako joďż˝ netko ide, karte kupujemo u 16:45 :-)

1: http://vred.hznet.hr/hzinfo/Default.asp?NKOD1=Zagreb+Gl.+kol.&ODH=&NKDO1=Moravice&DOH=&K1=&K2=&DT=17.12.10&DV=D&Category=hzinfo&Service=vred3&LANG=hr&SCREEN=2&SESSIONID=3469887619ICE1387

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Deborah Hustic

to nistasene...@googlegroups.com
E pliz, kad je kolektivni polazak? U 16:55 ili 17:20? isla bi sutra za pauzu po kartu... vlak za Moravice ide obicno sa 4. perona...

Sent from my iPod

Phillip Bailey

to nistasene...@googlegroups.com

0xFAAE4D19.asc

Veljko Dragšić

to nistasene...@googlegroups.com
također ciljam vlak u 17:20
(kartu vjerovatno kupim sutra)

On Wed, 15 Dec 2010 22:07:42 +0100, Phillip Bailey

> [...]

Dobrica Pavlinusic

to nistasene...@googlegroups.com
Na irc-u se ne�to pri�a da bi ostatak razmjene i�ao u 16:55.

Meni je manje-vi�e svejedno (i bolje mi pa�e 17:20), ali ako je drugima
o.k. ja se mogu prilagoditi.

Dakle, Filipo i Veljko da li idemo u 17:20 ili 16:55 ?

Tomislav Marčinković

to nistasene...@googlegroups.com
Izgleda da cu ja morat odgodit svoj dolazak u Moravice ove godine.
Ulovila me gripa.

Eto toliko, ugodan provod!

> [...]

> o.k. ja se mogu prilagoditi.
>
> Dakle, Filipo i Veljko da li idemo u 17:20 ili 16:55 ?

Tomislav Marčinković | b...@ubuntu-hr.org
GPG: 91F6E001 | JABBER: b...@bljak.org

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Još jedan manje - Filip Mustic

Veljko Dragšić

to nistasene...@googlegroups.com
16:55! meni tak svejedno, samo da ne moramo vlak gurati :)

Phillip Bailey

On 12/16/2010 12:45 PM, Veljko Dragšić wrote:
> 16:55! meni tak svejedno, samo da ne moramo vlak gurati :)

16:55! isto-

Phillip

Dobrica Pavlinusic

On Thu, Dec 16, 2010 at 01:03:41PM +0100, Phillip Bailey wrote:

> 16:55! isto-
>
> Phillip

Cool. Dakle promjena plana: idemo u 16:55, karte kupujemo u 16:25 (za
one koji nisu ziheraši pa ih neće kupiti još danas :-)

Klemo

2010/12/16 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

> Cool. Dakle promjena plana: idemo u 16:55, karte kupujemo u 16:25 (za
> one koji nisu ziheraši pa ih neće kupiti još danas :-)

Kad je povratak u Zg? A povratne karte?

--Klemo

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
pa kad se kupuje karta odmah tražiš povratnu.

povratak u nedjelju:
15:52 4001 18:30 02:38 Zagreb Gl. kol. 18:30
19:05 701 21:06 02:01 Zagreb Gl. kol. 21:06
19:37 4063 22:07 02:30 Zagreb Gl. kol. 22:07

2010/12/16 Klemo <klemo.v...@gmail.com>:

--
 http://www.binarni.net/

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Pazite kada kupujete povratnu kartu da vam je vlak iste kategorije kao onaj sa kojim se vracate, inace placate nadoplatu na kartu. Također ima snijega tako da se obucite toplo :)

yann core

to nistasene...@googlegroups.com
Kad je točno onaj zajednički polazak kao prošle godine?
Koju kartu da kupim i to? Mislim da ću je sutra kupit...

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
frende.... otruj se coldrexom i maxfluom.... i u krevet i spavati do sutra!
ne možeš mi to raditi.... :)

2010/12/16 Tomislav Marčinković <tmar...@gmail.com>:

--
 http://www.binarni.net/

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
pa.. dodjesh tamo i trazi povratnu kartu za brzi vlak 17.12 u 16:55....
nemoj biti glup ko ja pa reci samo u 16:55 jer ce ti dati kartu za
putnicki vlak :)

2010/12/16 yann core <yann...@gmail.com>:

> Kad je točno onaj zajednički polazak kao prošle godine?
> Koju kartu da kupim i to? Mislim da ću je sutra kupit...

--
 http://www.binarni.net/

Frane Perleta

to nistasene...@googlegroups.com
aco, a šta ako jesam uzeo tu kartu? jel je mogu zamijenit ili šta?

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
nadoplata na brzi vlak je 10 kuna. samo dođeš na šalter sa tom kartom
i tražiš nadoplatu. ona ti izda novi papirčić i to je to.
to se može i u vlaku sa kondukterom, ali ovako je lakše i izbjegne se
komunikacija sa potencijalno mrzovoljnim kondukterom.

2010/12/17 Frane Perleta <frane....@gmail.com>:

--
 http://www.binarni.net/

Marin Bariša

to nistasene...@googlegroups.com
ma nitko nije jos kupio kartu cini mi se.. tako da nije kasno, ja isto idem sutra.. ic cemo vjerojatno onim u 16.55 .. tako se bar pricalo na irc-u..

neno_st

to nista se nece dogoditi
Ja definitivno otpadam i za nedjelju.
Pojavila su mi se neka dva stupnja preko 36...

Uživajte !

Una

to nista se nece dogoditi
Super mi je bilo. Hvala vam, čudovišta.

rob...@inet.hr

to nistasene...@googlegroups.com, rob...@inet.hr
From: Una <una....@mac.com>
To: nista se nece dogoditi <nistasene...@googlegroups.com>
Subject: [nsnd] Re: NSND MORAVICE 4
Date: Sun, 19 Dec 2010 14:44:52 -0800 (PST)

----- Original Message Follows -----

> Super mi je bilo. Hvala vam, čudovišta.

--

Welcome unaLinuxMacChickGrl

Nismo chudowishta, nego je to Jabuka, prema AkA-i, jedno od 3 zla u Svietu, ali ne po njemu zbog
exComunikacije plemenite powerPerformanceChip risc arhitekture iz meka, nego drugih
vla$nichko-$erviSi zavrzlama...:-D

drGpoint ovaj spot

Amiga & Linux rULeZ
power to the (mac)linux chix

Deborah Hustic

to nistasene...@googlegroups.com
sjajno, balkanske zvijeri! Hvala jos jednom svima, kao i svekolikom stanovnistvu Moravica na sjano pecenoj sljivi i kruski...
kao follow up, pliz ako ima neko medu vama u zg, ko bi se nastavio igrati sa Arduino mikroprocesorima, tu sam i rado bi se pridruzila... u nekoj vikend varijanti...

tnx!

chaos
d.
--
Deborah Hustic aka lomodeedee aka body pixel
artist, blogger, web dreamer