NSND Split

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Razmišljamo o okvirnom datumu organiziranja NSND u Splitu. Što mislite o
18., 19. i 20. VII. (pet-ned)?

To je dovoljno nakon Čakovca (27. - 29. VI.) i do tada bi trebali
završiti ispitni rokovi.

Da čujem vaša mišljenja.

Tomo

stjepan mikec

to nistasene...@googlegroups.com
eto bas sam krenuo pisati mail za Cakovec...
ovako, moramo odgoditi Festival na 11.-13. srpanj.

znam da cete neki vec biti na odmoru, no moramo odgoditi jer kasnimo
vremenski, a i javila su nam se svega 2 predavaca na poziv. pa bolje da
napravimo kako treba 11.-13.7.

nadam se da to nece smetati Splitu...

stjepan.

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
stjepan mikec kaže:

> [...]
>
> znam da cete neki vec biti na odmoru, no moramo odgoditi jer kasnimo
> vremenski, a i javila su nam se svega 2 predavaca na poziv. pa bolje da

Slobodni festival 2008. je odgođen? Da li je ta odluka već donesena ili
se o tome još uvijek razmišlja?

Nama u Splitu to ne smeta, jedino treba provjeriti da li oni koji su
mislili ići u Čakovec i Split to mogu financijski podnijeti.

Pozdrav.

Tomo

stjepan mikec

to nistasene...@googlegroups.com
da, odluceno je tako... dakle Slobodni festival bude 11., 12. i 13.
srpnja...
11. srpnja bude konferencija za poduzetnike, a 12. i 13. ovaj
razmjenjivacki sareni dio.

sto se tice troskova, kao sto sam rekao, moci cemo platiti put (samo se
organizirajte da ispadne cim jeftinije) i sredit cemo kampiranje/platiti
jeftini smjestaj.
organizirat cemo i hranu - na rucak racunajte za sigurno.

samo mi sto je prije moguce posaljite bar otprilike koliko vas dolazi...

isto tako bilo bi odlicno da razmjena ima i neke teme koje cemo najaviti
u programu (barem okvirno), tako da mogu doci i ostali koje te teme
zanimaju...

pozdrav,
s.

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
pozdrav drugari :)

jel nije problem, da Split pomerimo za nedelju dana kasnije?
homoludens i ja ne bi mogli da stignemo u sluchaju da nsnd bude od 18.-20. a
zeleli bi prisustvovati :)

od 10. - 13. je exit, gde tjemo predstavljati nashe organizacije i bitjemo
iscimani zestoko ako odmah nakon toga zapalimo za split.

shta mislite o tome?

--
This restaurant was advertising breakfast any time. So I ordered
french toast in the renaissance.

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Wed, 21 May 2008 10:30:35 +0200
playahater <mis...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> od 10. - 13. je exit, gde tjemo predstavljati nashe organizacije i
> bitjemo iscimani zestoko ako odmah nakon toga zapalimo za split.

Ovo bi i meni extra odgovaralo :)

--
Nikola Kotur
http://www.nultibitovi.net

Perl is significantly more readable after encryption.
-- Keith Keller

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
playahater kaže:

> [...]
>
> od 10. - 13. je exit, gde tjemo predstavljati nashe organizacije i bitjemo
> iscimani zestoko ako odmah nakon toga zapalimo za split.

Vidit ćemo što ostali kažu. Imat ćemo na umu da vama dvojici više
odgovara od 18. do 20.

Volio bi da se i ostali izjasne vezano uz datum održavanja.

Tomo

Damjan

to nista se nece dogoditi
> Razmišljamo o okvirnom datumu organiziranja NSND u Splitu. Što mislite o
> 18., 19. i 20. VII. (pet-ned)?

koja je konacna odluka? :)

ja liccno zeleo bih docci, ali to zavisi od:
- drugih iz mk ekipe
- da se ne poklapa sa Exit-om (10-13.07)
- da se ne poklapa sa Mozilla Summit-om (27.07-01.08)

ps.
kako gledam google calendar, mozda bi mi bilo najbolje da ukombinujem
Exit i Split :)

gemidjy

to nista se nece dogoditi
+1 za Split.

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
izgleda da kraj sedmog mjeseca otpada zbog problema sa smjestajem.
u sljedecih para dana pogledati cemo sto se nudi za kraj osmog
mjeseca (22., 23., 24.)

pozdrav,
--
Ivo Ugrina
ICQ: 47508335 | www.iugrina.com

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Damjan kaže:

> koja je konacna odluka? :)
>

> ja liccno zeleo bih docci, ali to zavisi od:
> - drugih iz mk ekipe
> - da se ne poklapa sa Exit-om (10-13.07)
> - da se ne poklapa sa Mozilla Summit-om (27.07-01.08)

Točan datum još nije definiran. Veći dio ljeta ja ću biti zauzet ili
neću biti u Splitu, tako da Ivo (iugrina) i Zvone (daj pošalji koji
mail) preuzimaju organizaciju na sebe.

Ivo je sposoban, organizirat će on to kako spada.

Tomo

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
kada se vec pominje kraj osmog meseca, probajte da izbegnete DrupalCon
koji je od 27-30.8. kod komsija u segedinu (szeged)
http://szeged2008.drupalcon.org/

Marcell Mars

to nistasene...@googlegroups.com
fak drupal ;)
nista rules!

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
pa u principu kada sam sracunao koliko ce mi para trebati sa taj
drupalcon..., bolje nista.

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
kako zvuci 22., 23., 24. (pet-ned) osmog?
dolazak bi bio 21. (cetvrtak) popodne/navecer

cijena ~500kn za dorucak + nocenje 3 dana

za rucak bi se pokusali dogovoriti s nekim
za ~40 kn po glavi (3 dana = ~120kn )

+ mozda koji leteci trosak

ukupno ~650kn

program:
pivnica za dolazak 21. navecer
razmjena i ostalo 22. do navecer a onda izlazak :D
razmjena i ostalo 23. do rucka, poslije na kupanje te
navecer moze razmjena u nekoj pivnici
razmjena i ostalo 24. do 14h (vlak iz splita za
zagreb krece u 15:06)

ako bi netko dosao ranije i/ili ostao duze nije problem

molim sve zainteresirane da se jave te kazu koliko bi ih doslo

marcell & aka: prebrojite svoje i posaljite koliko je to ljudi

Marcell Mars

to nistasene...@googlegroups.com
ivo majstore ovo zvuci super... all kudos to splitski momci..

aj ljudi javite se tko je zainteresiran.. trebali bi sto prije
obavijestiti ekipu van exyu (hannes, marijn...) da stignu isplanirati
dolazak...

eto..

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
bilo bi lijepo kada biste se javili do kraja
ovog tjedna jer moram rezervirati sobe
(lako rezerviram 5 soba vise za ljude koji se
dodatno jave ali vise od toga mi nece dopustiti)

BuD

to nista se nece dogoditi
Ukoliko bi se drzali navedenih datuma, te se uspijela okupiti vecina
ekipe iz Zagreba, ja sam za.
NSND Split ++

Alan Pavicic

to nistasene...@googlegroups.com
šta se mene i ive tiče, mi smo naravno za. plus šta bi se moglo nać i
pokoje misto za spavanje kod mene u getu (ima mista i na čiovu, ali to
je ipak 45 min vožnje od splita).

poz
--aka

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
zbog nevjerojatnog odaziva za NSND u Splitu
moram otkazati dogadjaj, nemam vas sve
gdje smjestiti

nadam se da ce se dogodine javiti manje ljudi
pa necemo imati ovih problema

uzivajte,

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Tue, 17 Jun 2008 10:37:44 +0200
Ivo Ugrina <i...@iugrina.com> wrote:

> zbog nevjerojatnog odaziva za NSND u Splitu
> moram otkazati dogadjaj, nemam vas sve
> gdje smjestiti

Mi (Novi Sad + Beograd) bismo mogli i u neki kamp.

Šteta da se ne desi ništa :(

Money doesn't make you happy. I now have $50 million but I was just as
happy when I had $48 million.
-- Arnold Schwarzenegger

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
ovo da vas ima previse je sala :D
nije se javio nitko kome treba soba
a ja do sutra moram rezervirati

nije problem organizirati NSND ali:
ili svi koji imate namjeru doci imate smjestaj
ili nemate namjeru doci

Misa Popovik

On Tuesday 17 June 2008, Ivo Ugrina wrote:
> nije se javio nitko kome treba soba
> a ja do sutra moram rezervirati

Ja sam planirao istemperirati nsnd s odmorom na Jadranu, te bi finishirao
turneju u Splitu ;-) Al ce mi trebati jos koji dan da to potvrdim.

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
uglavnom, nakon malog zicanja recepcionara
da mi produzi rok imamo sljedecu situaciju:
do petka u 12h mozemo rezervirat 12 soba (dvokrevetne)

aku i cure ne racunam jer imaju di spavat.

ako zelite ostati duze ili ranije doci nije problem

JAVITE se do petka

Misa Popovik wrote:
> Ja sam planirao istemperirati nsnd s odmorom na Jadranu, te bi finishirao
> turneju u Splitu ;-) Al ce mi trebati jos koji dan da to potvrdim.

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Ivo Ugrina kaže:

> uglavnom, nakon malog zicanja recepcionara
> da mi produzi rok imamo sljedecu situaciju:
> do petka u 12h mozemo rezervirat 12 soba (dvokrevetne)
>
> aku i cure ne racunam jer imaju di spavat.

Vidi ti njega, curama je rješia spavanje a ostali neka idu u hostel :D

Dakle, nije problem organizirati NSND u Splitu, samo smještaj na vrijeme
(do petka u 12:00) trebamo rezervirati.

Bilo bi dobro da svatko tko misli doći (bez obzira gdje misli spavati)
da pošalje mail s naznakom da li mu treba rezervirati sobu ili ne.

U prostorima gdje će se NSND organizirati ima osam mjesta za spavanje
(kreveti) te sanitarni čvor s tuševima (lošije nego u hostelu, al
besplatno). Javite se Ivi (muško :D) vezano uz taj smještaj (ne znam da
li je to kome obećao - možda curama :D). Možda bi najbolje bilo - tko se
prvi javi dobije krevet, al o tome Ivo odlučuje.

Pozdrav,

Tomo

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
hmmmm da. "aku i njegovu curu"

pizdo zajebantska :D

Darko Boto

Datuma 17. lipnja 2008. 13:34 Tomislav Parčina <to...@sok.hr> je napisao/la:

> [...]
>
> Bilo bi dobro da svatko tko misli doći (bez obzira gdje misli spavati)
> da pošalje mail s naznakom da li mu treba rezervirati sobu ili ne.

Ja mislim doći i imam spavanje...

--
Darko Boto
Vankina 22, 10 000 Zagreb

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
shto se tiche Beograda .. homoludens i ja dolazimo ali planiramo kamp .. tako
da nas ne rachunajte za smeshtaj

javitju kroz dan/dva shta kaze ostatak ekipe ..

P.S. jel mozemo ubaciti josh ovih par ljudi na listu? :)
luka.st...@gmail.com
evo....@gmail.com
nvi...@gmail.com
kalk...@gmail.com

On Tuesday 17 June 2008 14:28:50 Darko Boto wrote:

--
Never try to teach a pig to sing. It wastes your time and annoys the pig.

Alan Pavicic

to nistasene...@googlegroups.com

> shto se tiche Beograda .. homoludens i ja dolazimo ali planiramo kamp .. tako
> da nas ne rachunajte za smeshtaj

koliko ja znam u splitu nema bas nekog kampa tako da bi vam mozda
preporucija da tokom nsnd-a ipak razmislite o hostelu

--aka

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
hmmmm .. google kaze da ima par varijanti za 15-ak evra po notji ..
a i mi planiramo da ostanemo par dana nakon nsnd-a, ili pak dodjemo par dana
ranije ..
uglavnom, plan je da uklopimo jedno nedelju dana mora :)
al ajd videtjemo .. natrag na zasedanje .. :)

P.S. - sad videh da je prijavljivanje na listu otvoreno .. tako da onaj P.S.
iz prethodnog mail-a zaboravite :)

--
Marriage is the triumph of imagination over intelligence. Second marriage is
the triumph of hope over experience.

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
reci sto si pronasao pa pa ti se
ja mogu otic raspitat tamo.
kamp u splitu???

ovaj smjestaj sto vas ceka je hostel
s internetom, na marjanu, blizu plaze,
s doruckom za 160kn ~ 22eura. i to
u srcu sezone. razmisli dobro o kampu.
kamp je usteda od 7 eura po noci ali
bez dorucka i pristojnog tusa :D

e zaboravih, uvijek postoje i one babe
sta docekuju na autobusnoj/zeljeznici
"triba sobe momak" pa ko voli avanture ;)

ako budete isli iz zagreba vlakom i
student ste imate 50% popusta

playahater wrote:
> [...]
> al ajd videtjemo .. natrag na zasedanje .. :)
>
> P.S. - sad videh da je prijavljivanje na listu otvoreno .. tako da onaj P.S.

Marcell Mars

to nistasene...@googlegroups.com
hm.. ocito je da ima zainteresiranih ali da im se neda napisati
mail... to najcesce znaci i da ce lako odustati ako se bilo sto
neocekivano pojavi... sto se mene tice to je sve kul i u stvari moze
cak i olaksati posao organizatoriima... svak se za sebe pobrine...
mozda se 'nista ne dogodi' a da je gomila ljudi u istom gradu, u isto
vrijeme i sa iste mailing liste ;)

no nije lose ni kad se napise mail da bi rado dosli, pa da se malo
ohrabri organizatore jer se trude i jer im je drago sto ce ugostiti
lijene guzice u svome gradu.. tako.. svasta se moze... ali ne
zaboravite sto god napravili 'nista se nece dogoditi'....

mozda i ove godine uspijemo pokriti neki dio troskova organizacije.. o
tome vise za par dana kad se tomi i ja ozbiljnije sjednemo... takodjer
na takav tip angazmana utjece i procjena koliko su ljudi
zainteresirani.. bas je zajebano kad je sve nekako sa svime povezano
;)

usput: iugrina, ti si car.

gemidjy

to nista se nece dogoditi
On Jun 18, 1:25 am, "Marcell Mars" <marcell.m...@gmail.com> wrote:

Ja sam za putovanje u Splitu i te kako, ali trazim da bar jos neko
doze sa mnom iz Makedonije. Nadam se da ce ovo uspeti. Mozda Split i
mi je jedina sansa da putujem ovoj ljeto pa bice kao odmor :)

Pozdrav,
gemidjy

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
pa mozda nije najbolje resenje, ali dobrodosao si da dodjes do
beograda pa odatle sa nama, ako igor i drugari ne zele nista. bolje
nego da ne ides u split.
mi planiramo neka kola do splita. i kazu nam da je najbolje preko
zagreba. kao malo je dalje ali je put dobar. ima li ko savet po tom
pitanju?

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Marko Djordjevic kaže:

> [...]
> mi planiramo neka kola do splita. i kazu nam da je najbolje preko
> zagreba. kao malo je dalje ali je put dobar. ima li ko savet po tom

Ako ćeš ići preko Zagreba, cijelim putem ideš autocestom
http://www.hac.hr/?task=aut

Nekih 305 km do Zagreba (A3 ili E - 70) i 397 do Splita (A1 ili E - 59).
Ograničenje na autocesti je 130 km/h.

Pozdrav!

Tomo

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
zagreb-split ~4ipo sata
beograd-zagreb ~5 sati

sarajevo-split ~6 sati
beograd-sarajevo ~6 sati

napomena1: bg-zg-st autocesta
napomena2: autocestu triba i platit (zg-st ~160kn)
napomena3: mjera je normalna voznja! postivanje znakova!

Damjan

to nista se nece dogoditi
pa ja kako znam, ja + 1, misa + 1, stama + ? smo prilicno
zainteresirani da dodjemo.

ostaje pitanje dali cemo uspeti nekako da spojimo i odmor jer nam se
tako mnogo vise isplati put.

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
mi takodje spajamo odmor. tako da mozemo da se povezemo i po tom pitanju.

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
google se ne slaze sa tobom. kaze da je split od beograda udaljen 1,976 km.
koliko je tek od skopja... ccc... :)

2008/6/18 Ivo Ugrina <i...@iugrina.com>:

bg-spit-po googe-u.jpg

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Marko Djordjevic kaže:

> google se ne slaze sa tobom. kaze da je split od beograda udaljen 1,976 km.
> koliko je tek od skopja... ccc... :)

Imaš sreće što nije predložio rutu preko Texasa :D

Tomo

playahater

to nistasene...@googlegroups.com
evo ovako .. nakon duzeg zasedanja .. ustanovili smo sledetje :)

za split iz beograda kretje 5 ljudi i prema svemu sudetji, imatjemo jedno
prazno mesto u autu, obzirom da jedan drug ide vozom
za vreme nsnd-a tjemo biti u hostelu, tako da nas mozete urachunati za
rezervaciju
nakon nsnd-a planiramo potraziti neki kamp u blizini splita, gde bi ostali
josh par dana da uklopimo i neko kupanje

btw kako se izjashnjava novi sad i nish? :)

pozdrav ..

--
BOFH Excuse #416:

We're out of slots on the server

Aleksandar Erkalovic

to nistasene...@googlegroups.com
Daklem,

nakon dugo razmišljanja i preračunavanja kako usaglasiti neke obaveze odlučio
sam da ću radije pomaknuti neke druge stvari. Tako da slobodno za mene jedno
mjesto u hostelu može da se rezervira. Po mogućnosti sa pogledom na more.

aco

--
http://www.binarni.net/

Slartibartfast

to nista se nece dogoditi
f1rst p0st :)

samo da zarad zapisnika kazem da sam i ja zainteresovan iz bg-a da
dodjem, ali da to u velikoj meri zavisi od drugih stvari (fax i
bakrachi). u svakom slucaju za smestaj cu se snalaziti kasnije.

Poz,
Luka

mariomaric

to nistasene...@googlegroups.com
Do kada je ono deadline za prijavu? Sutra u podne?

Eto onda ja sada da se javim i potvrdim dolazak: mariomaric++

Ipak se nista nece desiti! ;)
--
m.m

Misa Popovic

to nistasene...@googlegroups.com
> pa ja kako znam, ja + 1, misa + 1, stama + ? smo prilicno
> zainteresirani da dodjemo.

ja i marija dolazimo na nsnd (mozete nam rezervirati u hostelu)....
verujem da ce i drugi dio ekipe iz mk doci...

usput... jel bi mogo neko u zg ili st udomiti laptop dok sam na moru,
pa da mi ga dopremi na nsnd-u? :-)

--
Misa Popovik

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Misa Popovic kaže:

> usput... jel bi mogo neko u zg ili st udomiti laptop dok sam na moru,
> pa da mi ga dopremi na nsnd-u? :-)

Misliš da stoji kod nekoga u stanu par dana dok ti kampiraš, pa da ti ga
donese na NSND?

Ako nemaš pornografije na laptopu, vjerujem da se to da srediti.

Tomo

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
ako imas pornografije onda moze kod mene :D

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
12 soba rezervirano

trenutno 6 popunjeno

znaci imamo jos 6 soba slobodno

ako imate nekog tko nije mogao odgovoriti
ovako rano neka se javi do 10.7.

ljudova koji su najavili da dolaze je ~25
sto je dobar broj za 2 mjeseca ranije

ipak ce se nesto dogoditi al kako ce te biti
u splitu tesko da ce se nesto raditi :D

Ivo Ugrina wrote:
> [...]
>
> aku i cure ne racunam jer imaju di spavat.
>
> ako zelite ostati duze ili ranije doci nije problem

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
e da, ovo ce traziti jos nekoliko laptopova koji dolaze iz bg-a.

Tomislav Parčina

> [...]

> ljudova koji su najavili da dolaze je ~25
> sto je dobar broj za 2 mjeseca ranije
>
> ipak ce se nesto dogoditi al kako ce te biti

Neki su tražili kamp blizu Splita. Ima jedan u Splitu (Stobreč), koji
nije zgodan za NSND zbog udaljenosti. Uglavnom, cijene i sve ostale
informacije možete pronaći na:

http://www.campingsplit.com/hrv/kamp.php

Pozdrav,

Tomo

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Thu, 19 Jun 2008 15:25:23 +0200
playahater <mis...@gmail.com> wrote:

> btw kako se izjashnjava novi sad i nish? :)

kotnik++

Računajte na mene.

Ako nema mesta u kolima kod vas, onda bih ja lepo krenuo vozom, pa
kad stignem :)

--
Nikola Kotur
http://www.nultibitovi.net

A: Because it upsets the natural flow of reading.
Q: Why is top posting so rude?

playahater

On Friday 20 June 2008 13:25:11 Nikola Kotur wrote:

> kotnik++
>
> Računajte na mene.
>
> Ako nema mesta u kolima kod vas, onda bih ja lepo krenuo vozom, pa
> kad stignem :)

shtrumfastichno .. :)

--
party, n.:
A gathering where you meet people who drink

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Fri, 20 Jun 2008 13:51:35 +0200
playahater <mis...@gmail.com> wrote:

> shtrumfastichno .. :)

Znači, idem vozom :)))))

E, ima li struje u vagonima do ZG-a, zna li ko? Geek bez struje je
tužan prizor...

Computers are incredibly fast, accurate, and stupid; humans are
incredibly slow, inaccurate and brilliant; together they are powerful
beyond imagination.
-- Albert Einstein

mariomaric

On Fri, Jun 20, 2008 at 17:51, Nikola Kotur <kot...@gmail.com> wrote:

> Znači, idem vozom :)))))
>
> E, ima li struje u vagonima do ZG-a, zna li ko? Geek bez struje je
> tužan prizor...

Ima ima, ali mislim samo u novijim vagonima, no takvih vagona cini se
uvijek ima na relaciji BG-ZG (i vice versa).

No, ono sto jos takodjer ima na toj relaciji jest lopovluk - tako da
SVAKAKO pripazite na svoje ljubimce i drzite oci sirom otvorene.
Pogotovo ako idete nocnim vlakom, tada je najgore. Mene su tako
operusali, tako da znam sto govorim.

Poz,
--
m.m

gemidjy

to nista se nece dogoditi
A bude li mesto za meni u auta skime ce idete?
Ja bih doso do Beograd s busom, Misa mi je reko da je put oko 5-6
sata, to nije puno, znaci ako vama nije problem i ima mesto u auta
dolazim s vama.

Evo sada potvrdujem i moje prisustvo na NSND u Splitu :)

playahater

On Friday 20 June 2008 17:51:04 Nikola Kotur wrote:

> Znači, idem vozom :)))))
>
> E, ima li struje u vagonima do ZG-a, zna li ko? Geek bez struje je
> tužan prizor...

drugari ..
iz beograda kretje 5 ljudi, od kojih tje 4 kolima i jedan vozom ..
e sad .. obzirom da se gemidjy cima iz makedonije busom, mislim da bi bilo OK
da povezemo njega i da mu olakshamo malo celu eksurziju :) ..

jes malo bezveze .. ali vas je dvojica a jedno mesto .. pa ko velim .. da
pomognemo onom ko je na vetjim mukama :)
kotniche .. druze .. jel to OK .. :) ?

Pozdrav ..

--
Since we have to speak well of the dead, let's knock them while they're alive.
-- John Sloan

gemidjy

to nista se nece dogoditi
To bi bilo cool za meni (hfala!!), al ne zelim da ispadne glupo za
Kotnik. Znaci moramo da nadzemo reshenje da i on dodze na NSND. :)

Po

On Jun 21, 7:07 pm, playahater <mish...@gmail.com> wrote:
> [...]

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Sat, 21 Jun 2008 10:17:03 -0700 (PDT)
gemidjy <gem...@gmail.com> wrote:

> To bi bilo cool za meni (hfala!!), al ne zelim da ispadne glupo za
> Kotnik. Znaci moramo da nadzemo reshenje da i on dodze na NSND. :)

Sasvim extra cool i za mene :)

Hay man, Slackware is all about choice when it comes to
configuration. Some people use vi and some use emacs.
-- Faux_Pseudo

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Fri, 20 Jun 2008 18:02:31 +0200
mariomaric <m4r...@gmail.com> wrote:

> Ima ima, ali mislim samo u novijim vagonima, no takvih vagona cini
> se uvijek ima na relaciji BG-ZG (i vice versa).

Vidjeh da ima neki (sezonski) BG-Split voz, nadam se da će i tamo da
ubace po koji :)

> [...]
> SVAKAKO pripazite na svoje ljubimce i drzite oci sirom otvorene.
> Pogotovo ako idete nocnim vlakom, tada je najgore. Mene su tako

Uh oh... Hvala na savetu ;) No, ja planiram da putujem preko dana,
ali ipak ću obratiti pažnju.

I would not join any club that would have
someone like me for a member.
-- Groucho Marx

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Fri, 20 Jun 2008 11:30:35 +0200
Ivo Ugrina <i...@iugrina.com> wrote:

> ako imate nekog tko nije mogao odgovoriti
> ovako rano neka se javi do 10.7.

Ivo, kasno li je sad da se još ljudi prijavi za smeštaj?

If you tell the truth, you don't have to remember anything.
-- Mark Twain

Ivo Ugrina

Nikola Kotur wrote:

> Ivo, kasno li je sad da se još ljudi prijavi za smeštaj?

nije, rezervirao sam ja malo vise soba
bas za takve ;)

pozdrav,

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Tue, 24 Jun 2008 13:46:25 +0200
Ivo Ugrina <i...@iugrina.com> wrote:

> nije, rezervirao sam ja malo vise soba
> bas za takve ;)

:)

Onda, trentno Novi Sad u Splitu čine:

- ja (kotnik)
- moja devojka (geek u duši)
- hoki (novi član NSND, predstaviće se na listi)

Okej?

He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not
ask a question remains a fool forever.
-- Chinese Proverb

Darko Ilic

2008/6/24 Nikola Kotur <kot...@gmail.com>:

> Onda, trentno Novi Sad u Splitu čine:
>
> - ja (kotnik)
> - moja devojka (geek u duši)
> - hoki (novi član NSND, predstaviće se na listi)

ako na istog hokija mislimo, onda je NSND dobio i clana sa palica, zar ne?

--
Darko Ilic

Ivo Ugrina

Nikola Kotur wrote:

> [...]
>
> - ja (kotnik)
> - moja devojka (geek u duši)
> - hoki (novi član NSND, predstaviće se na listi)

znaci jedna soba ti i hoki
druga soba cura geek i ...

aj,

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Tue, 24 Jun 2008 15:43:36 +0200
"Darko Ilic" <darko...@gmail.com> wrote:

> ako na istog hokija mislimo, onda je NSND dobio i clana sa palica,
> zar ne?

Tako je :)

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds
discuss people.
-- Eleanor Roosevelt

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Tue, 24 Jun 2008 17:31:31 +0200
Ivo Ugrina <i...@iugrina.com> wrote:

> znaci jedna soba ti i hoki
> druga soba cura geek i ...

Delimo se na bate i seke?

:)

Ma, rasporedi kako ti volja :D

If A is success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y
is play; and z is keeping your mouth shut.
-- Albert Einstein

Ivo Ugrina

Nikola Kotur wrote:

> Delimo se na bate i seke?
>
> :)
>
> Ma, rasporedi kako ti volja :D

ma sala mala. mislim se ovo su ipak
razmjene "vjestina" :D

Adrian C.

to NSND
On Tue, 24 Jun 2008, Ivo Ugrina wrote:

> nije, rezervirao sam ja malo vise soba bas za takve ;)

Moze smjestaj za jednoga iz Rijeke.(?)

--
JID:anrxc|sysphere|org | sysphere.org/~anrxc/

[lesh] Ivan Nikolic

to nistasene...@googlegroups.com
e, ljudi, i ja bi.

--
lesh.sysphere.org

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
++anrxc
++lesh

ima jos soba, samo naprid ljudi
cijena? prava sitnica :D

aj,

Nikola Kotur

to nistasene...@googlegroups.com
On Tue, 24 Jun 2008 18:20:28 +0200
Ivo Ugrina <i...@iugrina.com> wrote:

> ma sala mala. mislim se ovo su ipak
> razmjene "vjestina" :D

Yay :)

The life which is unexamined is not worth living.
-- Socrates

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
evo mala lista za NSND Split:

tribaju smjestaj (16)
+------------------------
Aleksandar Eraklovic
Mario Maric
Misa + Marija
playahater + 4
gemidy
Nikola Kotur + cura
hoki
Adrian C.
Ivan Nikolic
Dobrica Pavlinusic
+------------------------

ne tribaju smjestaj (6)
+------------------------
Alan Pavicic + Iva
marcell
BuD
Darko Boto
slartibartfast
+------------------------

domaci (8)
+------------------------
Ivo Ugrina
+------------------------

Kapaciteti
+------------------------
Hostel 24
Kocka 8
Aka ?
Ivana Pavic ?
+------------------------

svi koji nisu na listi neka jave!
Ako bude jos zainteresiranih dat
ce se iskemijat jos kojih 10-15 mjesta.

uzivajte,

Alan Pavicic

to nistasene...@googlegroups.com

> tribaju smjestaj (16)
i vladek je reka da bi isa i sigurno ce tribat smjestaj => +1 (17)
sasa se ne javlja ali je skoro siguran => +1 (18)

vedran? ostali iz zg razmjene?

> Aka ?
u getu imam sufit, to je jedno 5 ljudi sigurno, a ako im se da gurat
moze jos koji
za nevolju iva i ja cemo negdi drugo.
za extra nevolju imam kucicu u ciovu -- tamo moze bar jos 6-7 ljudi,
ali malo je tlaka ujutro vozit do splita (min 45 minuta ne racunajuci
turisticke guzve)

u subotu cemo izvjecat (nadam se) mozemo li pozvat jos nesto stranaca

--aka

Vedran Rodic

2008/6/25 Alan Pavicic <aka...@gmail.com>:

> tribaju smjestaj (16)
i vladek je reka da bi isa i sigurno ce tribat smjestaj => +1 (17)
sasa se ne javlja ali je skoro siguran => +1 (18)

vedran? ostali iz zg razmjene?

Za mene ne treba rezervirati nista. Ako ja budem dolazio (jos nisam siguran) imat cu smjestaj, imam neke prijateljice u Splitu.

Pozdrav

Vedran

Damjan

to nista se nece dogoditi
Igor [Stama] + Jana
Damjan + Tanja
Novica ?

hoki

to nista se nece dogoditi
On Jun 24, 5:39 pm, Nikola Kotur <kotn...@gmail.com> wrote:

> Tako je :)

Ej, pozdrav ljudi. :) Pozdrav Darko, care, organizatoru najboljeg
provoda u Nisu na kom sam bio!

Sasa Dragic

to nistasene...@googlegroups.com
pozdrav,

++ja, vidim da me aka vec predbiljezio (thnx), pa potvrdjujem...
zapravo nisam bio siguran da li bi i sestra i mozda frendica isle, ali
nisam jos uvjek, pa onda za sad +1, a ostalo (ako ce bit) cemo se sami
pobrinut...

BuD

to nista se nece dogoditi
++ i za mene, vidjeh da je Aka i mene predbiljezio, pa eto
predbiljezujem se, Aka zahvaljujem! :)

Toni Prug

to nistasene...@googlegroups.com
> kako zvuci 22., 23., 24. (pet-ned) osmog?
> dolazak bi bio 21. (cetvrtak) popodne/navecer

alo ekipa,

evo poslozilo mi se da mogu bit u Splitu za vrime NSND. Dolazim 19.8 navecer.

toni