İlk okunmamış mesaja atla

Namaz Zamanı

okunmadı,
29 Nis 2008 13:05:5729.04.2008
alıcı namaz...@googlegroups.com
Merhaba,

Sevgili Arkadaşlar namaz zamanı grubunun mail gönderme sistemi değişti. Bir çok arkadaşımız mail fazlalığından şikayetçiydi. Biz de her arkadaşa günde en fazla bir adet mail gitmesini sağlayacak bir düzenleme yaptık.

Bundan böyle her gün sadece bir mail alacaksınız

Namaz Zamanı Grubu

havvace...@hotmail.com

okunmadı,
2 May 2008 01:30:162.05.2008
alıcı Namaz Zamanı
bu konu isteğe bağlı olsa idi daha çok sevinirdim. zira ben gelen
emaillerden çok şey öğreniyordum ve de hem kendim hemde tanıdıklarıma
faydalandırıyodum. isteğe bağlı olsa idi istemeyen mail almaz isteyen
istediği kadar maile başım gözüm üstüne derdi. benim gibi....
Tümünü yanıtla
Yazarı yanıtla
Yönlendir
0 yeni ileti