Problem z buforem wydruku

Zarowka

Mam taki problem z buforem wydruku:
po starcie systemu Win XP Pro PL zaraz po zaladowaniu bufora wydruku
wyskakuje okno o tytule:
"Spooler SubSystem App" i tresci:
"Wystapil problem z aplikacja Spooler SubSystem App i zostanie ona
zamknieta. Przepraszamy za klopoty"

Pojawia sie to dwa razy, tak jak jest to ustawione w uruchamianiu uslugi
"Bufor wydruku" i pozniej juz usluga sie nie uruchamia i nie wyskakuje
okienko i niestety nie ma zadnych drukarek w systemie.
Czy ktos wie co mog z tym zrobic? Jak moge przeinstalowac sam spooler lub
cokolwiek, co moze pomoc?

Dziekuje i pozdrawiam
Zarowka

Zarowka

> [...]
> wyskakuje okno o tytule:
> "Spooler SubSystem App" i tresci:
> "Wystapil problem z aplikacja Spooler SubSystem App i zostanie ona

dolaczam link
do zrzutu ekranu
z oknem bledu:
http://secretman.republika.pl/error.bmp

Piotr Palusiński

In news:fsqjr9$5a9$1...@matrix2.idg.com.pl,
*Zarowka* <andrze...@gmail.com> typed:

Z lini polecen cmd wpisz
net stop spooler (zatrzymasz spooler drukarki)
Przejdz do folderu C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS i wywal wszystko
co sie tam znajduje.
Uruchom ponownie spoolera poleceniem
net start spooler

Zarowka

> Z lini polecen cmd wpisz
> net stop spooler (zatrzymasz spooler drukarki)

robilem to juz wczesniej ale niestety nie pomaga.
Poza tym po wyskoczeniu okna bledu spooler jest automatycznie zatrzymywany
i brak dostepu do zainstalowanych drukarek.
W katalogu "C:\windows\system32\spool\printers" jest pusto

Zarowka

Animka

W dniu 2008-03-31 19:17 Zarowka pięknie wystukał/a:

A usuwałeś już tą drukarkę i restartowałeś komputer?
Po uruchomieniu komputera drukarka powinna się już zainstalować poprawnie.

--
animka

Piotr Palusiński

In news:fsr54o$16f$1...@node1.news.atman.pl,
*Animka* <ani...@to.nie.ja.wp.pl> typed:

Drukarka sama się nie instaluje, trzeba ją zainstalować i to poprawnie!

Zarowka

> A usuwałeś już tą drukarkę i restartowałeś komputer?
> Po uruchomieniu komputera drukarka powinna się już zainstalować poprawnie.
> --
> animka

Poniewaz spooler wylacza sie w wyniku opisanego blędu to w aplecie "Drukarki
i faksy" w Panelu Sterowania zadna drukarka nie jest widoczna, przez co nie
moge jej usunac i chociazby zainstalowac na nowo. Dlatego tez napisalem na
grupie bo sam nie daje rady i skonczyly mi sie pomysly. Szczerze to akurat
nie znam doglebnie dzialania podystemu drukowania w Windows XP. Jesli ktos
ma jakis pomysl to na pewno sprawdze go u siebie i odpowiem co wyszlo.
dzieki i pozdrawiam
Zarowka

Animka

W dniu 2008-03-31 21:00 Zarowka pięknie wystukał/a:

> Poniewaz spooler wylacza sie w wyniku opisanego blędu to w aplecie "Drukarki

> i faksy" w Panelu Sterowania zadna drukarka nie jest widoczna, przez co nie
> moge jej usunac i chociazby zainstalowac na nowo.

Opcja "Dodaj drukarkę" też nie działa?

> [...]
> nie znam doglebnie dzialania podystemu drukowania w Windows XP. Jesli ktos
> ma jakis pomysl to na pewno sprawdze go u siebie i odpowiem co wyszlo.

po nazwie swojej drukarki i usuwaj.
Myślę, że potem uda Ci się dodać drukarkę. W razie czego będzie można ją
usunać.

--
animka

Zarowka

dopowiedzenie
cos takiego udalo mi sie doszukac na stronie MSu:
http://support.microsoft.com/kb/810894/pl
jutro sprawdze czy zadziala i odpowiem

Zarowka

Animka

W dniu 2008-04-01 00:34 Zarowka pięknie wystukał/a:

Zadziała napewno.
Ten spool masz w Windows System32. Podrzucam zrzut co ja mam i co jest u
mnie potrzebne po zainstalowaniu drukarki, a Ty masz usunąć wszystkie
pliki z okienka po prawej stronie. Ja mam zainstalowany swój sterownik
do drukarki, a nie ten z WinXP.
Zobacz:
http://img217.imageshack.us/my.php?image=ustawieiask4.png
W drugiej części obrazka rejestr:
Pod folderem spooler(niżej) mam wszystkie potrzebne pliki. Jeśli jest u
Ciebie jeszcze coś innego to usuń. Tak jak zalecają w tym Microsofcie:

--
animka

Animka

W dniu 2008-04-01 02:11 Animka pięknie wystukał/a:
> Ciebie jeszcze coś innego to usuń. Tak jak zalecają w tym Microsofcie: (niżej)

c. Usuń wszystkie klucze inne niż wymienione w kroku 4.

6. Zlokalizuj i kliknij klucz rejestru
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors.
Wyświetl listę podkluczy. Powinna ona zawierać tylko następujące
podklucze: • Monitor języka BJ
• Port lokalny
• Monitor języka PJL
• Standardowy port TCP/IP
• Monitor USB

7. Jeżeli lista zawiera klucze inne niż wymienione w kroku 6, wykonaj
następujące kroki: a. W menu Rejestr kliknij polecenie Eksportuj plik
rejestru.
b. W polu Nazwa pliku wpisz opisową nazwę klucza, na przykład:
WindowsNTx86regkey, a następnie kliknij polecenie Zapisz.

Korzystając z tej kopii zapasowej klucza rejestru
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors,
można przywrócić ten klucz, jeżeli wystąpią problemy po wykonaniu tej
procedury.
c. Usuń wszystkie klucze inne niż wymienione w kroku 6.

8. Odłącz kabel drukarki od komputera, a następnie uruchom ponownie
komputer.
9. Podłącz ponownie kabel drukarki do komputera, zainstaluj drukarkę
zgodnie z instrukcjami producenta, a następnie spróbuj wydrukować stronę
testową.

Ja tam kopii zapasowych rejestru nie robię, Mam ustawione Przywracanie
systemu w razie czego.

Ta "robotę" będziesz miał łatwą. Jak masz swoj sterownik do drukarki to
zainstaluj swój. A potem w zainstalowanych drukarkach klikasz na
drukarkę, otworzy ci się okienko drukarki, potem prawym klawiszem muszy
i z listy wybierz Właściwości. Potem ustawiaj sobie co Ci tam pasuje,
zainstaluj kadridż i niech drukarka Ci wygrukuje test zaintalowanego
kadridża.

--
animka

Piotr Palusiński

In news:fsrojp$1r5$1...@matrix2.idg.com.pl,
*Zarowka* <andrze...@gmail.com> typed:

Przecież Ci to podałem, a Ty odpisałeś :

"W katalogu "C:\windows\system32\spool\printers" jest pusto"

Piotr Palusiński

In news:fsrsr9$5lo$1...@node1.news.atman.pl,
> [...]

> Ten spool masz w Windows System32. Podrzucam zrzut co ja mam i co jest u
> mnie potrzebne po zainstalowaniu drukarki, a Ty masz usunąć wszystkie

Nie pisz głupot!, jesli ma usunąć to z folderu system32\spool\PRINTERS, a
nie Spool :->>

> [...]
> Pod folderem spooler(niżej) mam wszystkie potrzebne pliki. Jeśli jest u
> Ciebie jeszcze coś innego to usuń. Tak jak zalecają w tym Microsofcie:

Jakie pliki w rejestrze?

Zarowka

> Przecież Ci to podałem, a Ty odpisałeś :
> "W katalogu "C:\windows\system32\spool\printers" jest pusto"
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP Shell/User]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Szanowny Piotrze
tak tak, mowiles o usunieciu wszystkiego z ..\PRINTERS
oczywiscie sprawdzalem ten folder i nic tam nie bylo.
Ale w kb podaje jeszcze drugi folder ..\w32x86, o ktorym nie pomyslalem
wczesniej
oraz podaja galezie rejestru do przeczyszczenia, o ktorych akurat nie
wiedzialem
W kazdym badz razie udalo mi sie i wszystkim bardzo dziekuje za aktywna
pomoc.
Pozdrawiam
Zarowka