Problem z otwarciem dysku C:/ i D:/

BaGRoS

Witam!

Mam XP'ka do naprawy i coś dziwnego mnie z nim spotkało.

Jest to polska wersja, po kliknięciu prawym klawiszem zamiast "Otwórz"
jest Open(O) (coś takiego) i oczywiście się nie otwiera.
Możliwe jest tylko explorowanie.

Dodatkowo przy folderach zaznaczyłem find jako domyślne :P i nie mam po
prostu open czy skasowanie wyboru find :/ Po 2x LPM otwiera się folder
od razu z opcją wyszukiwania.

Jak mogę przywrócić stare działanie dysków i folderów? Dodam, że po
naprawie koniecznie chciał otwierać dyski poprzez ctfmon no i takowy mu
wskazałem. Mimo to nie działa.

--
BaGRoS
http://www.BieliznaDlaCiebie.pl

Karol MARCHEWKA

BaGRoS napisał(a):

> Jest to polska wersja, po kliknięciu prawym klawiszem zamiast "Otwórz"
> jest Open(O) (coś takiego) i oczywiście się nie otwiera.
> Możliwe jest tylko explorowanie.

Przeczytaj mój wątek z 11.02.2008 - Błąd przy odpalaniu dysku D:

Karol MARCHEWKA

http://marchewka.110mb.com

BaGRoS

Karol MARCHEWKA pisze:

> Przeczytaj mój wątek z 11.02.2008 - Błąd przy odpalaniu dysku D:

Pewnie i toto :)
Dzięki za szybkość.

Piotr Palusiński

In news:fq7e9v$ega$1...@atlantis.news.neostrada.pl,
*BaGRoS* <bag...@o2.pl> typed:

Poszukaj w katalogu glownym pliku autorun.in i go usun.
Zaimportuj do rejstru;
http://fuhperfekt.republika.pl/fixfolder.reg
http://fuhperfekt.republika.pl/dysk.reg
Na wszelki wypadek i pdaje Ci zapis *.exe
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/exefix.reg

A przy okazji:
Pobierz ponizsze i uruchom (przed uruchomieniem zaktualizuj bazy do tych
softów)
Spyware Doctor
http://www.pctools.com
http://www.pctools.com/pl/spyware-doctor/?ref=google&gclid=CL-45r3j0Y8CFSXaXgodNwZa7w
Ad-aware 2007
http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.php
Spybot Search&Destroy 1.5
http://www.spybot.info/pl/index.html
oraz wejdz na stronke http://safety.live.com/site/pl-PL/default.htm i
dokonaj pelnego sprzatania.

Zarowka

Użytkownik "BaGRoS" <bag...@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jest to polska wersja, po kliknięciu prawym klawiszem zamiast "Otwórz"
> jest Open(O) (coś takiego) i oczywiście się nie otwiera.

To jest efekt dzialania wirusa. Nie pamietam jak on sie nazywa itd
ale tez to mialem na kilku komputerach

pozdrawiam

Zarowka

Zarowka

> To jest efekt dzialania wirusa. Nie pamietam jak on sie nazywa itd
> ale tez to mialem na kilku komputerach

Juz wiem co to jest:
wirus "Win32:Perlovga".
tworzy pliki copy.exe na dyskach i podpina sie pod operacje otwierania
naperdow
latwo daje sie usunac

Pozdr
Zarowka