ING BankOnLine

1 wyświetlenie

marek

nieprzeczytany,
22 sie 2003, 11:10:4622.08.2003
do
witam,
mam problem z zalogowaniem się do mojego konta w Banku Śląskim,mam
komunikat że błąd na stronie. Słyszałem że trzeba zainstalować jave,ale
pare juz zainstalowałem i dalem mi to nie chodzi.Czy miał ktoś ten sam
problem i jak go rozwiązał.Systwm XP,Internet Explorer.Z góry dzięki za
wszelkie informacje.

marek

SP9LWH

nieprzeczytany,
22 sie 2003, 12:50:4322.08.2003
do

Użytkownik "marek" <marek....@wp.pl> napisał w wiadomości

próbowałeś stąd: ftp://ftp.msinfo.pl/
U mnie działa

GUMIS

nieprzeczytany,
22 sie 2003, 13:27:3822.08.2003
do
Miałem taki problem z kb24 zainstalowałem javę z
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Użytkownik "marek" <marek....@wp.pl> napisał w wiadomości

---

thin-man

nieprzeczytany,
23 sie 2003, 10:33:3923.08.2003
do
w <news:bi5bs1$8nq$1...@nemesis.news.tpi.pl>
marek napisał(a):

Usuń pliki Cookie. Ja kiedyś miałem ten problem i to mi pomogło.

Thin-Man
---Mama says:"Stupid is as stupid does"---

Sir B@m

nieprzeczytany,
23 sie 2003, 17:15:1423.08.2003
do
marek news:bi5bs1$8nq$1...@nemesis.news.tpi.pl wrote:
> [...]
> komunikat że błąd na stronie. Słyszałem że trzeba zainstalować
> jave,ale pare juz zainstalowałem i dalem mi to nie chodzi.Czy miał

Miałem i dalej mam, z IE nie zaloguje sie na stronie banku
Na potrzeby obsługi
tego banku musiałem zainstalowac
przegladarke Netscape.
Tak mi poradzono podczas dlugiej rozmowy
z ich hotline. Sugerowli ,że mogą przeszkadzać
kodeki divx,xvid itd , nie wnikałem czy to prawda.
Pasuje mi to jak jasne cholera , no ale chodzi:(

--
Pozdrawiam "Sir B@m"
Re. to: bomax<=>superpoczta

Janusz Plantagenet

nieprzeczytany,
26 sie 2003, 10:47:0626.08.2003
do

Użytkownik "marek" <marek....@wp.pl> napisał w wiadomości

Jave to na pewno masz. Ale jezeli łaczysz sie z konta z ograniczeniami to
przynajmniej pierwszy raz musisz sie polaczyc z ING Online z konta
administratora, zeby mogly sie zainstalowac jakies tam glupotki (aplety cy
cóś). Tez to mialem. Inna sprawa, ze z ING zrezygnowalem jak podwyzszyli
oplaty i wprowadzili platne przelewy z internetu. Teraz mam mbank i jestem
happy.

Pozdrawiam
Janusz

Nowe wiadomości: 0