Bufor wydruku - usluga - cholerna

0 wyświetleń

Burza

nieprzeczytany,
9 paź 2003, 14:24:409.10.2003
do

Tak jakl pisalem wczesniej nie moglem sie dostac do systemu poniewaz komp
stawal w momencie
trwania ladowania ustawien uzytkownika. Po wejsciu w tryb awaryjny w
msconfig powylanczalem wszystkie uslugi i komp zastartowal. Potem
wlanczqalem je po koleji za trafilem na
usluge Bufor wydruku!!!!!
Po jej wlaczeniu nie moglem sie zalogowac. Po wylaczeniu jest wszystko OK!
Czy ktos ma patent jak ten problem wyleczyc?
Z gory dzieki.

Pozdrawiam

ruteiw

nieprzeczytany,
9 paź 2003, 14:35:589.10.2003
do

Tak jakl pisalem wczesniej w temacie "Trwa logowanie ...pomocy"

Pozdrawiam

Lord Vader

nieprzeczytany,
9 paź 2003, 15:03:519.10.2003
do

Użytkownik "ruteiw" <ruteiw.@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Tak jakl pisalem wczesniej w temacie "Trwa logowanie ...pomocy"

Qrcze ale napisz coś o sprzęcie - czy masz drukarke czy nie, jaka
dźwiękówka
bo jasnowidzem nikt nie jest. A przyczyny mogą różne być.

Pozdrawiam

Maciej

GG: 4479712

ruteiw

nieprzeczytany,
10 paź 2003, 01:53:2010.10.2003
do
Dnia Thu, 9 Oct 2003 21:03:51 +0200, Lord Vader
<pvrfvhy...@interia.pl> napisał:

Drukarke zrozumie:-> Lexmark 3200
Ale karte dzwiekowa jest na plycie MSI 845PE MAX

Moze sie myle to przepraszam
A tak dla porzadku to
Plyta MSI 845 PE ze zintergowana karta dzwiekowa
Procek Intel Pentium IV 2.4
Ram 512
Karta sieciowa Realtek standart
Monitor MAG 707 (rewelacja)
Drukarka Lexmark 3200
Scanet Plustek UT12 USB
Windows XP Pro + SP1 + dostepne latki SP2
Modem ISDN Fritz
Modem nie pamietam jakis podstawowy za 40 zeta
Karta graficzna ATI Radeon 9200 VIVO AGP

to chyba wszystko

Lord Vader

nieprzeczytany,
11 paź 2003, 05:54:5311.10.2003
do
Użytkownik "ruteiw" <rut...@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Drukarke zrozumie:-> Lexmark 3200
> Ale karte dzwiekowa jest na plycie MSI 845PE MAX

Pytam bo często karta dzwiękowa i port LPT lubią się pogryźć
sprawdz ustawienia w Menadżer Urządzeń czy nie ma konfliktów
Spróbuj wyłączyć w BIOSIE k.dźwiękową
sprawdz czy masz port LPT ustawiony w BIOSIE na ECP/EPP
Więcej mi w tej chwili do głowy nie przychodzi :D

Maciej

GG: 4479712

maruda - Ryszard

nieprzeczytany,
12 paź 2003, 20:19:2812.10.2003
do
Dnia 2003-10-09 20:24, osoba przedstawiająca się jako 'Burza' zechciała
zauważyć:

Identyczna sytuacja zdarzyła mi się w W2k. Jednak nie szukałem
rozwiązania, bo system i tak dojrzał do reinstalacji.

Prawdopodobną przyczyną (jedyna zmiana poprzedzająca awarię) było
włączenie hibernacji.

R.

ruteiw

nieprzeczytany,
13 paź 2003, 03:49:1813.10.2003
do
Dzieki Lord VAder za zainteresowanie.
Faktycznie po dluzszej analizie systemu stwierdzilem, ze pogryzly sie
karta dzwiekowa, drukarka i karta sieciowa. Wywalilem to cholerstwo i
restart. Potem na nowo instalacja tych skladnikow. Wlaczenie uslugi bufoer
wydruku (juz przy instalacji drukarki) i restart.
System odratowany wszystko chodzi jak nalezy.

Dziwi mnie jeden fakt, ze nigdzie nie jest to opisane (nawet tak
lakonicznie jak tu), dotyczy to rowniez stron zagranicznych.
Sadzadzac po ilosci zapytan bez odpowiedzi na ten temat w seci mam
nadzieje ze uratuje pare instalacji przed reinstalacja.

ruteiw

nieprzeczytany,
13 paź 2003, 03:49:1213.10.2003