-- Da pobijem Ješe, i gotova stvar! --

Nenad Milicevic - Arijevac

Rise up and shine, white sons and daughters
Rise up and shine, you gotta fight to part those waters
When we swim in the light, all will be okay
The black, yellow and brown man will wash away.
--------------------
Ovu pesmicu pevala mi je mama kad sam bio mali, dok me je
uspavljivala. Bio sam ušuškan u dekicu sa likom našeg velikog
vojskovođe Dragoljuba Mihailovića, sa zidnog postera su me gledale
tople, nebesko-plave oči našeg velikog Firera, a tata je u drugoj
sobi
isprobavao šubaru sa kokardom, koja mu je ostala od tatinog tate (tj.
mog dede).

Sa tom šubarom na glavi tata je ostvario velike pobede na vukovarskom
ratištu. Doneo nam je te '91. godine mnogo suvenira: ogrlicu sa
odrezanim prstićima ustaške dece, maramicu u kojoj su bile oči
nekoliko ustaških bojovnika uhvaćenih kako u civilu oru zemlju ispred
kuće (a sigurno su zakopavali oružje), kao i neke čudne crvenkasto-
bele kuglice, koje je nehajno bacio na sto. Dok su one odskakivale po
stolu, kao da su žive, tata se šeretski nasmejao i rekao mi: "Nenade,
tatin mudonjo, ako ostaneš bez ovoga, više nisi muško!"

I tako, sad sam veliki. Roditelji su mi usadili ogromnu ljubav prema
svom narodu i još veću mržnju prema drugim narodima. Još uvek mi u
glavi odzvanjaju reči moga tate, koji mi je neprestano ponavljao:
"Sine Nenade, upamti da su za sva zla ovog sveta krivi Židovi, a
posle
njih Hrvati i poturice. I zato, Nenade, tatin sokole, kada budeš
stasao u pravog, arijevskog muškarca, kad god budeš imao priliku,
treba da ostvariš zadatak koji su nam u amanet ostavili Sveti Sava,
Dimitrije Ljotić, Draža Mihailović i drugi veliki sinovi srpskog
naroda: TAMANI BRE SVE NESRBE, a najviše Židove i Hrvate, i to bez
milosti; odrasli, žene deca... Ma sve pod kamu ili pred cev, jer ima
bre da im se napijemo krvi za sve što su nam vekovima radili!"

Eto, to sam ukratko ja, Nenad Miličević, na juznetu znan kao Raul
Endymion, inače dete sa beogradskog asfalta. Ukoliko imate neka
dodatna pitanja, ili želite da sa mnom podelite vaša razmišljanja o
opstanku srpske rase, javite se na endy...@deadspam.com,
endi...@myrealbox.com ili kontaktirajte me na moj ICQ: 208030128