F4F 2009

1 view

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
Ahoj
pre podporu, navrhu v kategorii dvacatiniek o rozsirenie tolerancie v
mierke na 1:20 +/- 20% chcel by som oficialne vyhlasit, ze v buducom
rocniku F4F 2009 - v Tepliciach bude urcite vyhlasena kategoria Open
Rubber - mierka je lubovolna aj rozmer - max omedzenie je 150g vaha.

Pokial sa nas stretne viac urcite sa vyhlasi sutaz - preto by som rad
od vas prijal navrhy podla, ktorych pravidiel by ste chceli
lietat ...
Vzhladom k snahe prilakat co najviac ucasnikou - aj zahranicnych
priklaniam sa k anglickym
http://www.bmfa.org/publications/rulebooks/files/Ru08-sca.pdf /
Interscale 1999/
A je tu este jedna moznost FAI v puovodnom zneni
http://www.svazmodelaru.cz/odbornosti/klem/Pravidla/FAI_F4_07.pdf

Poletovanie z mensimi maketami nam dava viac moznosti si ich uzit a
nie len na vybranych sutaziach na letiskach, ale aj v meskych parkoch
a v halach a to, ze teplicka hala je na to vhodna nam dokazal
nadhernymi letmi Krepelakov Smolik .Veacsie indoor makety nam daju
moznost realizcie nasich finesov v detailoch a ozivia nas letovy park
o typovo a rozmerovo zaujimave typy.
Urcite to bude atraktivna show !
Spozdravom
Adam

pajas

to Minimakety.cz
Ačkoliv to vypadá , že, Adame, otevíráš spoustu novinek najednou, tak
tohle je dobrý - možnost si zalétat i s dvackama v hale; musíš pak
zaagitovat, aby to mělo i "množstevní" dopad - že se lehčí dvacetinky
do teplické haly VPOHODĚ vejdou, jsme přeci vyzkoušeli již letos...
Pravidla, to je průser, rozhodně nic nového, buď ANGLIE nebo ALFERY,
Anglická kategorie - Anglická pravidla, bych viděl;
Na té ANGLII se mi líbí právě to, co bylo v jednom článku ostře
odsouzeno - součet pořadí v letu i statice, tak vzniká velká
vyváženost mezi statikou a letem, která ruší mnohá nedorozumění při
zneužití bonifikace - příklad: budu lítat se samokřídlem 60 s, ale
když bude hodně jednoduchý a nemaketový, případně vošklivý, octnu se v
pulce startovniho pole - to se mi líbí moc, jako změna; česká tradice
důrazu na let maketovosti moc nepřála...

On 5 Zář, 10:07, adam.je...@citi.com wrote:
> [...]
> lietat ...
> Vzhladom k snahe prilakat co najviac ucasnikou - aj zahranicnych

Bayeux

to Minimakety.cz
Oh, děkuji - skoro mám pocit, že jsem byl vyslyšen :o)

Tahle kategorie bude určitě zpestřením letového programu - i více
propracovaný ( a tím pádem i jistě těžší) model si bude moct zalétat.
Spousta krásných předloh, smetených ze stolu v rámci "tohle 100
nepoletí" se může vrátit na prkna. Když jsem takhle prohlížel fotky z
Prostějovů, bylo tam mnohé zajímavé, co by si člověk jentak
nepostavil.

Více písnu později a rád... Každopádně moc a moc děkuji, mnozí z vás
vědí, že tahle kategorie je mi velice blízká a hodně jsem za ni
loboval.

PS: jen mi trochu nesedělo - větší gumáček.. Ehm, nejen gumou hnán je
model :o)

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
tak zatial strucne udaje - poslane do kalendara na rok 2009 na
http://www.svazmodelaru.cz/

Název akce: F4F 2009
Kategorie: MOr, MPis, MRC, F4D
Datum: 27.6.2009
Místo pořádání: Zimní stadion Teplice
Pořádající klub: LMK 156 ZLIČÍN IČO 75123711
Kontaktní osoba: Adam Jeník
Adresa: Africká 20/618 Praha 6
Telefon: 603708931
E-mail: aje...@centrum.cz

On 5 Zář, 09:07, adam.je...@citi.com wrote:
> [...]
> lietat ...
> Vzhladom k snahe prilakat co najviac ucasnikou - aj zahranicnych

Lubomír Koutný

to minima...@googlegroups.com
Myslím, že je zbytečné vymýšlet nějaká jiná pravidla pro halové minimakety na gumu. Existují přece mezinárodní pravidla FAI podle kterých se běžně létají soutěže ve Flémalle, INTERSCALE atd.

L. Koutný

> Od: <adam....@citi.com>
> Předmět: [GoogleGroups - Minimakety.cz] Re: F4F 2009
> Datum: 30.10.2008 13:15:07

Felda

to Minimakety.cz
Asi nejsem v úplně v obraze, ale copak obrazoborecké hnutí už zasáhlo
i halové kategorie F4E a F4F? To mi zrovna moc nesedí s úvodníčástí
tohoto vlákna, kde se píše o nalákání mimo jiné i zahraničních
účastníků. Vždyť v cizině, v anglii obzvláště, jsou FAI pravidla
těchto kategorií běžně používána a nikomu nevadí.

Felda

P.S.
Leda že byli myšleni jiní "zahraniční účastníci" a já to
nepochopil :-)))))))

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
vazeny,
skuste si pozorne precitat vsetky prispevky, linky a skratky a dojdete
k uplne jasnemu zaveru ...

pre ostatnych

f4f 2009 - nazov /iba nazov fai oznacenie orechov a rok/
kategorie - Mor a Mpis - narodne kategorie-narodne pravidla , Mrc -
narodna kategoria - narodne pravidla, F4D - open rubber - fai
kategoria - fai pravidla - s anglickou upravou /interscale 1999/

z novych kategorii tam bude ANTIK A LIGA

na kazdeho sa tesime ...

ADAM

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
tak aby to bolo 100%tne tak kategoria Mrc - F4C sa lieta podla
pravidiel FAI - s omedzenim vahy na 175g + 75g na kazdy motor na viac
- taka kosicka narodna kategoria ;-)

btw - taky maly kviz pre vas pozornych :
aky je rozdiel medzi pravidlami F4D - Fai a F4D - OPEN RUBBER -
anglickymi - pouzitych v Prostejove na Interscale 1999 ?