F4F 2008 Teplice 27.-28.06.2008

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
...naviazem na predchadzajucu nit ...

Po loňském nultém ročníku, letos podruhé - poprvé.
Viz: http://www.minimakety.cz/events/2008/f4f2008.pdf
[isim]

Tak Adame, pochlub se jak je to s prihlaskama ! Cetl jsem na
mojehobby
neco o japoncich !
[ruja]

Ano Ano, Japonci sa chystaju, mozno uz balia a letia, aby si
stihli uzit aj nieco viac nez nasu sutaz, chysta sa sem particka s
rakuska, z nemecka a anglicka, podpora a support zo slovenska a to nie
len zo zapadneho.
Pripravy su v plnom prude a dufam, ze nie len u mna ale aj u vas,
predsa kto by si si chcel nechat uist najveacsiu minimaketarsku halovu
udalost v strednej europe ...
Mouzem prezradit, ze sa chysta niekolko novych este nepredstavenych
orieskov, s pouzitim novych materialov a technologii.
V kategorii Rcmini urcite nebude nudza o senzacne, viac motorove
kreacie pod taktovkou Pana Gasparina a jeho micro motorov.
Urcite sa predstavi velke mnozstvo novych rc komponentov a to nie len
od Microinventu ...
Dufam ze nami nepohrdnu ani zname osobnosti /i ked ich dnes vydavame
uz iba v anglicku/ a pridu sa pochvalit aj nam.

Ako organizator by som mal jednu prosbu vsetkych zucasnenych
sutaziacich by som chcel poprosit - hala-podlaha - plocha dostala novy
nater /biely/ a ne nutne mat pri pohybe na ploche prezuvky navleky a v
plnej miere to dodrzovat - viz e-mail od trenera CR reprezentacie
Kvoli tomuto nariadeniu bude omedzeny pohyb po ploche iba na
sutaziacich - pri registracii budu oznaceny nalepkami - opravnenie na
vstup na plochu Pre divakov bude vyhraneny priestor za mantinelom.
Budeme sa snazit zabezpecit jednorazove navleky ktore by mali byt k
dispozicii pri registracii

Tesim sa na vas
Adam

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
opravujem vetu co vas mohla zmiast i ked predpokladam ze kazdy
pochopil ze ide o preklep a pripajam e-mail od J.Kubesa
Ako organizator by som mal jednu prosbu vsetkych zucasnenych
sutaziacich by som chcel poprosit - hala-podlaha - plocha dostala novy
nater /biely/ a JE nutne mat pri pohybe na ploche prezuvky navleky a v
plnej miere to dodrzovat - viz e-mail od trenera CR reprezentacie

ISim

to Minimakety.cz
Adame,

ty návleky budou k dispozici (ke koupení) na místě?

I.

adam....@citi.com

to Minimakety.cz
mam objednanych sto /100/ parov navlekov - to bu malo stacit aj pre
trenink aj na sutaz ...
divakom bude vstup na plochu povoleny len pocas bodovania a za
podnieky zakupenia si navlekou sa symbolicku cenu cca 10kc - navlek a
vstup ...
inac sa budu vsetci zucasneny znacit nalepkami aby bolo jasne kto na
plochu patri a kto nie ...
pre divakou bude vyhradene iba hladisko stadiona a pohyb iba okolo
mantinelu ...