Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

VB.NET programi, Remote Desktop la calisirken gorunmuyor

2 views
Skip to first unread message

AUH

unread,
Oct 22, 2009, 9:29:01 AM10/22/09
to
Windows 2003 server da, VB.NET ile gelistidigim programim normal olarak
calisiyor.

Bu programlari, ilk urettigim pc den remote desktopla baglanip bu
programlari calistirdigimda, programlar normal olarak ekranda gorunuyor.
Bu Remote Desktop baglantisini kapatip, tekrar diger pc den Remote Desktop
la baglandigimda ise ekranda programlarin calistigi gorunuyor.


Fakat bu programi baska bir PC den (Windows 2000) Remote Desktop ile
Administrator olarak baglanip calistiriyorum. Bu durumda program ekranda
gorunmuyor. Taks Manager de application olarak da gorunmuyor. Fakat task
manager de proseslerde calistigi gorunuyor.


Bu program calisirken, application olarak ekranlarinin gorunmesi icin ne
yapmaliyim?

Tesekkurler

EMRE SERNİKLİ

unread,
Oct 30, 2009, 9:33:44 AM10/30/09
to
Öncelikle remote desktop ile bağlantı yaptığınızdan dolayı, bağlantı
yaptığınız bilgisayarın hangisi olduğu önemli değildir.
Önemli olan, bağlantı yapılan bilgisayarın (sunucunun) üzerinde çalıştırılan
uygulamanın en son hangi durumda bırakıldığı veya profile'ının açık olup
olmadığıdır.
Zira bu remote desktop bağlantıları gerçekleştirirken her bağlantı için aynı
kullanıcı adı ve şifreyimi kullanıyorsunuz, yoksa farklı kullanıcı adı ve
şifremi kullanıyorsunuz?
Her bağlantı için farklı bir profile oluşturduğunuzda problem kalmayacağını
düşünüyorum.

"AUH" <A...@discussions.microsoft.com>, iletisinde şunu yazdı,
news:28F118A9-5894-41FF...@microsoft.com...

0 new messages