Bu programlari, ilk urettigim pc den remote desktopla baglanip bu
programlari calistirdigimda, programlar normal olarak ekranda gorunuyor.
Bu Remote Desktop baglantisini kapatip, tekrar diger pc den Remote Desktop
la baglandigimda ise ekranda programlarin calistigi gorunuyor.
Fakat bu programi baska bir PC den (Windows 2000) Remote Desktop ile
Administrator olarak baglanip calistiriyorum. Bu durumda program ekranda
gorunmuyor. Taks Manager de application olarak da gorunmuyor. Fakat task
manager de proseslerde calistigi gorunuyor.
Bu program calisirken, application olarak ekranlarinin gorunmesi icin ne
yapmaliyim?
Tesekkurler
"AUH" <A...@discussions.microsoft.com>, iletisinde şunu yazdı,
news:28F118A9-5894-41FF...@microsoft.com...