Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: SERVER 2000

0 views
Skip to first unread message

Alper TEMEL

unread,
Mar 21, 2008, 11:52:04 AM3/21/08
to

Probleminizi microsoft.public.tr.windows.server grubuna yazarsanız daha
hızlı yanıt alabilirsiniz.
--
Alper TEMEL
MCSA, MCSE 2003

"ST" <S...@discussions.microsoft.com> wrote in message
news:82BDF8C4-92AE-4FF7...@microsoft.com...
> 2000 SERVER DA KULLANICI AÇIYORUM XP OLANLAR SORUNSUZ BAĞLANIYOR AMA VİSTA
> OLAN BİLGİSAYARLAR BAĞLANMIYOR KULLANICI ADI ŞİFRESİNİ YAZIYORUM SANKİ
> KULLANICI AÇMAMIŞ GİBİ KULLANICI ADI VEYA ŞİFRENİZ GEÇERSİZDİR DİYO VİSTA
> ULTIMATE VE HOME SÜRÜMÜ VAR İKİSİNDEDE AYNI PROBLEM VAR LÜTFEN ÖNEMLİ Bİ
> SORUN YARDIMCI OLURSANIZ

0 new messages