Zmiana jezyka w systemie XP Media Center Edition

Beowulf

Jak zmienic jezyk angielski na polski w systemie Windows Media Center Edition??
system wraz z komputerem zostal nabyty w Polsce.System jest wlasnoscia firmy
NTT.Zainstalowany byl w jezyku polskim.Podobniez ta sama wersja systemu
znajdowac sie miala na dostarczonych plytach.Jednakze system nie mial opcji
instalacji w jezyku polskim.Podczas instalacji wykorzystal jedynie 2 z 4 plyt
instalacyjnych.Prosze o pomoc...
--
Beowulf

Jarus

NTT jako sprzedawca jest odpowiedzialny za to, aby odpowiedziec Ci na
to pytanie:P

RafalJ

Użytkownik "Beowulf" <Beo...@discussions.microsoft.com> napisał w
wiadomości news:8A22E6D3-5CDA-4EDB...@microsoft.com...

Aby poprawnie doinstalować polski Language Pack do WXP MCE, należy:

1) Nie zmieniać domyślnych (angielskich) ustawień regionalnych podczas
instalacji
2) Wybrać Cancel, kiedy instalator prosi o płytę Windows XP Service Pack 2
3) Po zainstalowaniu systemu, doinstalować uaktualnienie z trzeciej płyty CD
4) Zainstalować Microsoft .Net Framework 1.1 z SP1
5) Doinstalować Polish Language Pack

Pozdrawiam,
RJ (msinfo.pl)

Daniel

Nie wiem dlaczego ale to nie dziala, wyskakują błedy, które inni opisali
wcześniej.
Czy jest ktoś kto wie jak to naprawić?

piotrwrob

u mnie tez wyskakuja bledy instaluje 4 raz z koleji