Zniknęła opcja zmniejszania zdjęć do wysyłki pocztą?!

0 wyświetleń

Łukasz

nieprzeczytany,
12 mar 2007, 15:52:4612.03.2007
do
Zniknęła mi opcja zmniejszania zdjęć podczas wysyłania. System przestał
proponować zmniejszenia rozmiaru tylko pakuje orginalną wersję (czasem zbyt
dużą)do programu pocztowego. Jak odzyskać tę opcję w systemie. Brak mi już
pomysłu

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
13 mar 2007, 02:55:4913.03.2007
do
In news:0E591187-98A2-4EEC...@microsoft.com,
*Łukasz* <luk...@data.pl.(donotspam)> typed:

Wpisz do rejestru dla danego rozszerzenia PerceivedType=Image np. dla *.bmp
:
HKEY_CLASSES_ROOT\.bmp
PerceivedType=Image
To samo zrób dla pozostałych np. jpg,, jpeg, gif itd..

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx