"Fritz Deneken" <jfde...@versatel.nl> schreef in bericht
news:4b22d6aa$0$31109$bf49...@news.tele2.nl...
Ik heb ooit WET gebruikt om een flink deel mijn instellingen van XP
naar Vista over te brengen. Dat blijkt achteraf de oorzaak van veel
problemen te zijn geweest.
Laatste heb ik het weer gebruikt om alleen de gegevens van de
internetverbinding naar de (gecrashte en opnieuw ge�nstalleerde) Vista
computer over te brengen en nu is dat zoveel beter gelukt dat:
- ik mijn logfiles weer kan inzien
- het in Vista ingebouwde schaakprogramma het eindelijk helemaal doet
- allerlei zaken nu beter werken dan na de eerste installatie van
Vista.
Wat ik hier mee wil zeggen is: het gebruik van WET lijkt mij niet
zonder risico. Als je het toch gebruikt *lees dan goed de helpfiles
en/of readme's die erbij zitten of waarnaar wordt verwezen*!
Bovendien is het misschien aan te raden om UAC uit te zetten tijdens
het gebruik van WET, maar dat moet je maar uit de helpfiles zien te
halen.
Succes,
Massimo