MSN Messenger

Hans

Een kennis van mij, krijgt zich niet meer aangemeld bij MSN Messenger.
Telkens de melding dat zijn wachtwoord niet herkend wordt. Bij meerdere
pogingen, wordt je geblokkeerd.
Ik ben daar zelf vandaag eens gaan kijken en heb het hele account opgeheven
en een nieuw account voor hem geregeld. Keurig aanmeld gegevens genoteerd
en, viola.........opgelost!
.........niet dus............na de eerstvolgende opstart weer het zelfde
probleem.

Wat doe ik/hij fout? Hoe lossen we dit op?

Hans

djfox741

Hans,

Is er gekeken op Spyware?
Virus controlle gedaan?

Dat lijkt mij eerst even en als het er dan nog is even terug melden.

Ga hier naartoe http://www.lavasoft.nl/dutch/support/download/
en downloaden, je kan nog GEEN Nederlands Taalpakket downloaden
als je hem hebt geinstalleerd, ga je eerst een Update Halen
dat doe je met een knop op dat programma zelf als die binnen
is laat jij je PC helemaal scannen, zet eerst even de opties
in dat programma o.a. diep scannen in C:\

Laat ook je PC eens door deze tool scannen.

http://vil.nai.com/vil/stinger/

Dit als laatste.
Spybot Search & Destroy www.tucows.com/preview/310138.html
www.safer-networking.org/

succes ...
--
Tot zover maar weer ... :o)
djfox741 -- (E-mail is Fake!!!)

anoniem

je moet eerst via een download programma een patch
downloaden lukt niet>>>ga naar www.coolenaam.nl en
download msn beta 7 + patch succes ermee!

Happy Life

"djfox741" <bui...@gebruik741.invalid> schreef in bericht

> Hans wrote:
> Ga hier naartoe http://www.lavasoft.nl/dutch/support/download/
> en downloaden, je kan nog GEEN Nederlands Taalpakket downloaden

Nederlands taalpakket nu ook aanwezig.

--
Met vriendelijke groeten,

Gé Blijleven

En op de achtste dag zei God: "OK, Murphy, nu is het jouw beurt."

Hans

"anoniem" <anon...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> je moet eerst via een download programma een patch
> downloaden lukt niet>>>ga naar www.coolenaam.nl

nou.....dat moesten we maar niet doen..........:-(

djfox741

Happy Life wrote:
> "djfox741" <bui...@gebruik741.invalid> schreef in bericht
>

> Nederlands taalpakket nu ook aanwezig.

Gé,

Dom van mij dat ik vergeten ben mijn tekst aan te passen, klopt helemaal
want ik heb het zelf ook al er in zitten :-)

Hans

"Happy Life" <happ...@xxxx.nl.invalid> schreef in bericht

> "djfox741" <bui...@gebruik741.invalid> schreef in bericht
>

> Nederlands taalpakket nu ook aanwezig.

Inderdaad en gedownload reeds...bedankt!

Hans