Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Update - Re: Wel een goede zaak.

0 views
Skip to first unread message

PauL

unread,
Dec 7, 2009, 5:24:18 PM12/7/09
to

"PauL" <mi...@skynet.be.del> schreef in bericht news:...
>
> "Mamamegs [MVP]" <mama...@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:e0b4nBZ...@TK2MSFTNGP03.phx.gbl...
>
>> Heb me in ieder geval kostelijk vermaakt met deze discussie! :o)
>
> Het grappigste moest eigenlijk nog komen:
>
> http://www.techzine.nl/nieuws/20871/Opera:-geen-IE-icoon-in-browserkeuzescherm-Windows.html
>
> --->
> Opera, fabrikant van de gelijknamige internetbrowser, is nog niet tevreden met
> het browserkeuzescherm dat Microsoft bij de installatie van Windows gaat aanbieden.
> Volgens een topman van Opera moet Microsoft de logo's in dat scherm achterwege laten,
> omdat het Internet Explorer-logo te bekend is bij de consument.
> <---
>
>
> Ik had het een beetje voorspeld, alleen was de invulling wat anders:
>
> Quote:
> --->
> als Microsoft -alfabetisch een lijst met browsers zou opstellen,
> kunnen ze nog eens gaan huilen bij de EU over MS's praktijken, waarbij ze
> 'Opera' onderaan zetten...
> <---

Mijn voorspelling is dan toch nog 100% uitgekomen:

http://www.techzine.nl/nieuws/22010/microsoft-moet-browserkeuzescherm-weer-aanpassen.html

--->

Microsoft moet browserkeuzescherm weer aanpassen (---)
De reden dat het keuzescherm zou worden aangepast komt door een klacht van
Opera aan de Europese Commissie. Opera zou er niet mee eens zijn dat de browsers
alfabetisch gerangschikt zouden zijn, op naam van fabrikant. Hierdoor zou Apple
als eerste vermeld worden en Microsoft strategisch in het midden.
Tevens zou Mozilla hierover ook hebben geklaagd. De volgorde van
het nieuwe browserkeuzescherm zal willekeurig gegenereerd worden.
<---

Frans

unread,
Dec 10, 2009, 2:48:01 AM12/10/09
to

"PauL" wrote:


Opera zou blij moeten zijn met deze laatste plaats vermelding, gezien het
korte geheugen van computergebruikers. Waarom hebben we anders computers
nodig ;-)

Message has been deleted
0 new messages