Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

bijgeluiden

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

R.J.

ongelezen,
20 mei 2004, 09:41:4520-05-2004
aan
Goeiedag Allemaal,

Als ik het volume van mijn speakerset die aangesloten is op mijn computer
wat luider instel, hoor ik ruis en bijgeluiden.
Bijvoorbeeld een tandwieltje wat je op een KPN-site ziet draaien hoor ik
door mijn speakers.
Het was toch een behoorlijk prijzig setje van Altec met subwoofer. Het
geluid is verder prima.
Zou er iets aan te verbeteren zijn ? O.S. XP-pro.

Vast bedankt voor reacties.

Rob

djfox741

ongelezen,
20 mei 2004, 14:49:0820-05-2004
aan

Kan je mij die Link eens geven, wil best ff horen of ik het ook niet hoor :-)
--
Tot zover maar weer ... ;-)
djfox741 -- (E-mail is Fake!!!)

Dre!Dre!

ongelezen,
20 mei 2004, 15:46:5720-05-2004
aan

"R.J." <zweeru...@planet.nl> schreef in bericht

Naast je klok rechtsonderin je buroblad dubbelklik je op t speakertje...
In die instellingen zet je bv LINE IN en AUX en BEELD en CDGELUID en
MICROFOON uit....
Mocht je een van die app. nodig hebben activeer je ze op dat moment.
Ist nu over?
;-)

Scaboo

ongelezen,
20 mei 2004, 15:48:5220-05-2004
aan
On Thu, 20 May 2004 15:41:45 +0200, "R.J." <zweeru...@planet.nl>
wrote:

->Goeiedag Allemaal,
->
[...]
Ik denk, dat als er iets te verbeteren valt, het de positie van de
geluidskaart in de kast, de afscherming ervan en/of een betere
geluidskaart.

XP heeft er naar mijn idee in het geheel niets mee van doen.
Software MAAKT geen geluid, kan wel zorgen dat andere componenten in
trilling komen/veroorzaken.

Scaboo

R.J.

ongelezen,
20 mei 2004, 18:14:4220-05-2004
aan
Dré-Dré,
Dat was inderdaad de oplossing. Bij het uitzetten van cd-geluid was het
hinderlijke bijgeluid over!
Simpel maar effectief.
Rob

"R.J." <zweeru...@planet.nl> schreef in bericht

Dre!Dre!

ongelezen,
22 mei 2004, 09:10:2822-05-2004

> Dré-Dré,
> Dat was inderdaad de oplossing. Bij het uitzetten van cd-geluid was het
> hinderlijke bijgeluid over!
> Simpel maar effectief.
> Rob

;-)