Οι Ομάδες Google δεν υποστηρίζουν πλέον νέες αναρτήσεις ή εγγραφές στο Usenet. Το ιστορικό περιεχόμενο παραμένει ορατό.

nvdia geforce mx 440

15 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα

rj

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 1:23:08 μ.μ.23/6/04
ως
Hallo,

Van de een op de andere dag is mijn nvdia geforce mx 440 driver niet meer
aanwezig.
In systeembeheer staat een geel rondje met !
Systeem draait in vgasave.
Laatste driver gedownload voor xp.
Driver is niet meer te installeren,

Foutmelding : Er is een fout opgetreden bij het installeren van het
apparaat,
de i/o bewerking is afgebroken vanwege het afsluiten van een thread of
vanwege een opdracht van een toepassing.

Systeem draait verder normaal maar schermopbouw is stuk trager.
Iedere info welkom.

Gr RJ

djfox741

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 1:26:48 μ.μ.23/6/04
ως

Kijk eens of hij nog wel aanwezig is in "Software" via
Start/Configuratiescherm, zo ja, daar dan even deleten, omnieuw opstarten en
naar M$ dan hebt je kans dat daar weer een driver voor je klaar staat.
--
Tot zover maar weer ... :o)
djfox741 -- (E-mail is Fake!!!)

rj

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 1:37:31 μ.μ.23/6/04
ως

"djfox741" <bui...@gebruik741.invalid> schreef in bericht

In software niet aanwezig, ook niet te verwijderen bij hardware.

RJ

Wouter

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 1:40:42 μ.μ.23/6/04
ως
"rj" <rjd...@hotmail.com> wrote in

Dan driver ophalen van de Nvidia website:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

rj

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 2:19:37 μ.μ.23/6/04
ως

"Wouter" <wou...@nospam.nl> schreef in bericht

Reeds gedaan zie mijn info hierboven.
Driver is dus niet te installeren.
Dat is het probleem., zie ook foutmelding.

RJ

Wouter

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 2:47:40 μ.μ.23/6/04
ως
"rj" <rjd...@hotmail.com> wrote in

Al een systeemherstel geprobeerd?

Gandalf G.

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 2:52:36 μ.μ.23/6/04
ως

"rj" <rjd...@hotmail.com> schreef in bericht
Graag even de ware toedracht. Ben je bezig geweest
met TV-out?

Het staat vast dat het niet te verwijderen is?
Ook niet als je op dat gele rondje rechtsklikt
en kiest voor verwijderen?

Probeer het op deze manier op te lossen.

Rechtsklik in Computerbeheer op de pictogram van de beeldschermadapter.
Selecteer "Eigenschappen" -tabblad "Stuurprogramma"
selecteer " Stuurprogramma bijwerken"
selecteer onderaan in het scherm van de wizard "Ik wil zelf kiezen
(Geavanceerd)"
Klik op Volgende:
In het opvolgende scherm selecteer je onderaan: "Niet zoeken. Ik bepaal
zelf wel welk stuurprogramma ik wil installeren,- klik "Volgende"
In het opvolgende scherm zie je in het venster een aantal
stuurprogramma's staan met een groene vink,
en met een datum en versie nummer.
Klik op degene met het messt recentste datum en hoogste versie nummer en
klik op "Volgende"
Nu wordt die betreffende stuurprogramma versie geinstalleerd.
Na afloop wordt je gevraagd om de computer opnieuw te starten.

Let op!
Hopelijk is het volgende overbodig!
Als je inderdaad bezig bent geweest met tv-out, zit het risico
erin dat na het opnieuw opstarten van de computer het scherm
plotseling uitgeschakeld wordt, je hebt dan geen beeld maar
de computer staat nog aan en werkt perfect.
Sluit in dit geval de computer via de tv-out van je beeldschermadapter
aan op de S-video van de televisie.
Dan heb je het beeld van de computer op de tv.
Selecteer via de tv in het configuratiescherm van de
Nvidia-instellingen in de systeemvak
via NView voor Kloon en Eén beeldscherm.
Hierna kun je de computerscherm weer gebruiken

S^6, GG

rj

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 3:21:17 μ.μ.23/6/04
ως

"Wouter" <wou...@nospam.nl> schreef in bericht

Yep, werkt ook niet geen verschil.

rj

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 3:39:52 μ.μ.23/6/04
ως

"Gandalf G." <G.Gladstone@imaginary®.com> schreef in bericht

Deze actie heb ik al uitgevoerd , dan komt die dus met ;

Foutmelding : Er is een fout opgetreden bij het installeren van het
| apparaat,
| de i/o bewerking is afgebroken vanwege het afsluiten van een thread of
| vanwege een opdracht van een toepassing.

Dit is de foutcode in probleemapparatuur fout code 39

NVIDIA GeForce4 MX 440
PCI\VEN_10DE&DEV_0171&SUBSYS_00000000&REV_A3\4&B5FB279&0&0008 39

RJ

Gandalf G.

μη αναγνωσμένη,
23 Ιουν 2004, 7:45:54 μ.μ.23/6/04
ως

"rj" <rjd...@hotmail.com> schreef in bericht
In Apparaat beheer ga je naar Systeemapparaten
Klik op het kruisje en zoek "NVidia nForce AGP Host to PCI Bridge"
en herhaal de methode om het stuurprogramma opnieuw te installeren
Je ziet meerdere threads staan die iets met de naam NVidia te maken
hebben,
herhaal de methode voor degene die een stuurprogramma bezitten.
Het programma geeft aan wanneer er geen drivers aanwezig zijn.
Het kan geen kwaad zolang je maar het stuurporgramma met de meest
recentste
datum en de hoogste versie selecteert.

S^6, GG

rj

μη αναγνωσμένη,
24 Ιουν 2004, 11:11:52 π.μ.24/6/04
ως

"Gandalf G." <G.Gladstone@imaginary®.com> schreef in bericht

Die staat daar niet bij.

RJ

Peter van de Beek

μη αναγνωσμένη,
24 Ιουν 2004, 1:39:30 μ.μ.24/6/04
ως
Ik ken het probleem. Of effe Systeemherstel uitvoeren, of een nieuwe XP
installatie...

Groet & succes,
Peter van de Beek.

"rj" <rjd...@hotmail.com> schreef in bericht