Windows Media Player 11

Miranda

Hallo,
Ik heb een probleem met het branden van cd's met wmp 11. Als ik wil branden
zegt hij: Sluit een brander en strat wmp opnieuw. Ik ehb al van alles
geprobeerd. Brander verwijdeerd en opnieuw geinstalleerd. Wmp verwijderd en
opnieuw geinstalleerd. Bij regedit van alles (zie artikel 316529) van alles
veranderd en wer terug gezet. Niets heeft geholpen. Ik heb nu een heel
verdrietig kind, want die maakt allemaal eigen afspeellijsten en die wil ze
graag via wmp branden. Via Nero en andere programma's gaat het branden
perfect, allen via wmp 11 niet. Wie wil en kan ons helpen. Alvast bedankt.

Groetjes,
Miranda

GJ.Oomens