Outlook algemeen.

Arjen de Haan

Ik ben onlangs overgestapt van Outlook Express naar Outlook.

Nu heb ik een paar vraagjes hierover, wellicht kan iemand mij daar een
antwoord opgeven of een advies om bijvoorbeeld een bepaald boekje te kopen.

1. Hoe kan ik mijn adresboek van de ene pc naar de andere ook met Outlook
zetten.
2. idem, maar dan ook voor de emails en andere berichtregels.
3. Waarom werkt het bij het invullen van het emailadres niet zoals bij
Express dat als je de naam tikt, en deze komt voor in je adresboek dat dan
automatisch de rest van de naam er bij komt.
4. Is Outlook trager met het verzenden en binnenhalen van bericht dan
Express ?

bijvoorbaat dank,

Arjen de Haan

Wim Hekken ;-)

Zat er geen gebruiksaanwijzing bij? Heb je al de HELP-bestanden
geraadpleegd?
--

Met de groeten van
Wim Hekken ;-)

Martijn (MS)

Hi Arjen

Zie inline...

1. Hoe kan ik mijn adresboek van de ene pc naar de andere
ook met Outlook zetten.

<Martijn> De volgende artikelen beschrijven hoe je je PAB importeerd in
OL2000
222243 OL2000: (IMO) Upgrade Only Imports One of Multiple Personal Address
Books
http://support.microsoft.com/?id=222243
256852 OL2000: (IMO) How to Export Your Personal Address Book to a Text File
http://support.microsoft.com/?id=256852

2. idem, maar dan ook voor de emails en andere berichtregels.

<Martijn> In Outlook Express menu File -> Export -> Messages and dan wordt
er gevraagd of je alle items naar outlook will exporteren.
Helaas... je Message Rules kan niet worden geimporteerd worden in Outlook...
Dit is gewoonweg een heel ander mechanisme!
222265 OL2000: Outlook Express Rules Not Imported After Outlook Upgrade
http://support.microsoft.com/?id=222265

3. Waarom werkt het bij het invullen van het emailadres niet zoals bij
Express dat als je de naam tikt, en deze komt voor in je adresboek dat dan
automatisch de rest van de naam er bij komt.

<Martijn> Alleen Outlook2002 heeft deze nieuwe feature , maar geldt alleen
als je de e-mail adres al een keer ingetypt hebt.

4. Is Outlook trager met het verzenden en binnenhalen van bericht dan
Express ?

<Martijn> Outlook is een veel zwaardere applicatie dan Outlook Express!

Grt
Martijn (MS)