Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

Synchroniseren persoonlijke agenda met groepsagenda

21 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

René

oläst,
3 jan. 2003 04:20:112003-01-03
till
Hallo,

ik werk hier met Outlook 97 in met Exchange 5.5
Nu hebben we groepsagenda's gemaakt, maar je moet
handmatig je eigen agenda ook in de groepsagenda zetten.
Is er geen mogelijkheid dit automatisch te laten doen?
Alvast bedankt,

René

WiBo

oläst,
13 jan. 2003 06:43:542003-01-13
till

Hoi Rene,
Heb je hier inmiddels al een oplossing voor?
Ik zoek nl. hetzelfde. Via een VBA-macro krijg ik al wel
het agenda-scherm voor me, alleen zoek ik nog de macro-
opdracht om een van de groepsagenda's te activeren.
Ik ben beniewd naar je reactie.
Groet: Wim

René Hegeraat

oläst,
20 jan. 2003 05:43:512003-01-20
till
Nee, helaas niet.

Jeroen

oläst,
8 mars 2003 11:33:152003-03-08
till
Beste René,

Voor Exchange 5.5 weet ik het niet.
Mocht u besluiten over te stappen op Exchange 2000 dan zou u eens kunnen
kijken op onderstaande website. Een groepsagenda welke realtime wordt
gesynchroniseerd.
Dus op het moment dat u een afspraak in uw agenda plaatst staat hij ook in
de groepsagenda.

http://www.cts-bv.nl/html/oplossingen/grouplook.asp

MVG,

Jeroen