Re: grub'a..

ömer dündar

to metu...@googlegroups.com
heralde olursun...:o)

> buhara..
>
> gruba uye olacak miyim ben simdi bu maille?...

buhara

to metu...@googlegroups.com
-------------------
cok komiksin,
mail at gibi bir link vardi ya,o yuzden bole birsey yazdim..
sacma bir mail attim,cok kisi cevap atti..
saolun varolun :=)

heralde olursun...:o)

> buhara..
>
> gruba uye olacak miyim ben simdi bu maille?...

buhara

ömer dündar

to metu...@googlegroups.com
E simdi grupta bi polemige gerek yook,dimi:o)
Ee ama madem komiksin denilmiss,biz de tesekkür edelim,varöl saol...

berkay

to metu...@googlegroups.com, metu...@googlegroups.com
mümkünse beni bu saçmalıktan çıkarıverin,nasıl eklediyseniz.
gruba dahil olmak istememiş olmama rağmen komik ve gülünç
mesajlarınızı nasıl oluyor da alıyorum anlamış değilim.
değersiz ve saçma mesajlarınızın değerli mailime gelmesini
istemiyorum.
teşekkürler.

Batuhan

to metu...@googlegroups.com
berkaycım biz de rahatsız oluyoruz o tür maillerden ama bence ilerde faydasını göreceğiz grubun.

yine de sen bilirsin:

odtuba09-u...@yahoogroups.com 'e boş bi msj yollarsan(ardından da gelen onay mesajındaki istenenleri yaparsan) ve

http://groups.google.com/group/metuba09/subscribe adresine girip NO EMAIL seçeneklerini işaretlersen sorunun çözülür.

sevgiler:D

M.Emin Torunoglu

to metu...@googlegroups.com
yalnız kovboyu oynayarak karizma yapmaya çalışman kadar ezik ve gülünç
değil bizim hiç bir mesajımız arkadaşım.Bu kafayla gidersen kendi
değerleri mesajlarınla sadece kendin muhatap olursun.Ha unutmuşum
pardon senin hepimizden farklı bi insan olarak sadece bunu istedğini
zaten...Neyse üsluba dikkat edelim fazlasıyla çıkar sonra!!!çıkmak
istiyorsan beni gruptan çıkarın demen yeterli lüzumsuz şekil
yapma....>
Bazen sadece sorular vardir

ömer dündar

to metu...@googlegroups.com
Yani şekle hiiç gerek yok bence deee....Yani neden bu maili uzatarak
degerli zamanımızı calıyosann....Sadce cıkarın demen yetrlii...Emin
arkadasıma sonuna kadar katılıyoruummm.....

Batuhan

to metu...@googlegroups.com
yaa bence bunlari tartismayalim bile arkadaslar.

tmm cikmak isteyen ciksin, konu kapansin.

olayin tadi kacacak sonra, biz dort yil ayni siralarda yan yana okuycaz.

sevgiler:D

Fatih TOZOGLU

to metu...@googlegroups.com

anlasilan aramizda her sozu ciddiyet icerisinde,kullandigi dil
gereksiz sozcuklerden arinmis, saf bi turkce ile ve daha da onemlisi
agzindan cikan her sey buyuk ehemmiyet arz eden birileri var..

e14...@metu.edu.tr

to metu...@googlegroups.com
> fundemental ve sosyal psikolojinin vize tarihleriiiiiiii

e14...@metu.edu.tr

to metu...@googlegroups.com