Sxipoj Esperanto

Peeter

to Maristoj
Dum preskau 120-jara historio de Esperanto multajn sxipojn kaj
sxipetojn (same kiel aliajn objektojn) oni nomis lau la nomo de la
internacia lingvo.
Inter sxipoj nomataj Esperanto ekzistis/as diversaj sxipoj de grandegaj
kargosxipoj gxis malgrandaj boatetoj.
Estus bone ekscii (kaj kompili liston) pri cxiuj sxipoj "Esperanto".
Pri unu tia mi skribis en "La Verda Velo" http://maristoj.blogspot.com
(bedaurinde mi ne trovis kiu kaj kial donis al la sxipo tian nomon, oni
en reto multe skribas pri la fama konkurso kion Esperanto gajnis kaj
ankau pri "Pokalo de Esperanto" sed mi ne trovis multon pri komenco de
la sxipo).
Pliajn informojn bonvolu aperigi cxi tie au sendi al mia retposxta
adreso.

Peeter Aitai

Peeter

to Maristoj
En la blogo Ecoshok News estas informo pri tio ke la sxipo "Esperanto"
de Greenpeace malhelpis al japana sxipo sursxipigi kaptitajn
(mortigitajn) balenojn
http://www.ecoshock.org/2005/12/time-to-panic.html

P.A.

Peeter

to Maristoj
Pri la skuno Esperanto

Gxi estis desegnita-projektita de McManus kaj konstruita de la firmao
Tarr & James.

Pri la Greenpeace-a sxipo.

La hejmpagxo de Greenpeace ne listigas tiunoman sxipon. Estas en la
listo Esperanza.
En reto troveblas ankorau informoj pri la sxipo Esperanto sed kun
klarigo ke fakte temas pri Esperanza kio estas sama lau la senco de la
vorto.
Do versxajne en Ecoshok News estas eraro...

P.A.

Peeter

to Maristoj
Helpopeto

Se iu estas, au konas iun kiu estas, kliento de Lloyd's
Register-Fairplay do estus bone ekscii pri cxiuj sxipoj kiuj estas
registritaj per la nomo Esperanto.

La registrouzanteco kostas multe kaj pro tio mi ne deziras aligxi por
tiu cxi unu demando.
(eblas por provo uzi gxin senpage sed mi ricevis por mia demando nenian
respondon). La Lloyd'sa Sxipregistro havas datumojn de pli ol 158000
sxipoj.

http://www.sea-web.com

Mi provis kelkajn aliajn registrojn ( www.mysticseaport.org ,
http://www.australiatrade.com.au ) sed ili donis responde 0.

Peeter Aitai

Peeter

to Maristoj
Pri la skuno ESPERANTO

jen du ligoj por rigardi kia estis la sxipo Esperanto:

1. La pentrajxo "Esperanto" de C.Myron Clarke (1876-1925)
http://aarf.com/images/ship05d.jpg

2. Foto el la jaro 1920:
http://www.essexshipbuildingmuseum.org/pics/Esperant.jpg

(Ambau bildoj estas jam tiom malnovaj ke ilia uzado versxajne neniajn
problemojn kauzas lige kun la autoraj rajtoj...)

Peeter Aitai

Peeter

to Maristoj
La gxusta ligo al la pentrajxo pri "Esperanto" estas:
http://aarf.com/images/shipw05d.jpg

Peeter

to Maristoj
Pri la sxipo Zamenhof

Iam antau longega tempo mi legis pri la (tiam) modernaj kargosxipoj
Esperanto Kaj Zamenhof. Nun mi finfine trovis en reto ion pri la sxipo
Zamenhof.
"Cxu Zamenhof scipovis nagxi aux navigi -"
Legeblas pri la motor-sxipo Zamenhof aparteninta al pola-cxina
kompanio. La sxipo estis konstruita en Split (Jugoslavio) 1959.
http://www.china.org.cn/EL/EL/ELPopolaCxinio/bd98-10-8.html

Peeter Aitai

Peeter

to Maristoj
Pri la sxipo Zamenhof
La gxusta ligo estas:
http://www.china.org.cn/EL/EL/ElPopolaCxinio/bd98-10-8.html

Peeter

to Maristoj
Jxus mi ricevis leteron de s-ro Istvan Meszaros kun la retadreso de
lia interreta hejmpagxo kie trovigxas ampleksa kolekto de diversaj
historiajxoj pri la m/sx Zamenhof. Dankon al li.

Rigardu "Marsxipo Zamenhof"
http://egalite.fw.hu/

P.A.

Peeter

to Maristoj

Pri la Greenpeace-a sxipo "Esperanza" (pri kio mi notis pli frue, la
sxipo kion oni rete ofte ligas erare kun Esperanto) eblas rete rigardi
4-minutan filmon
http://www.myvideo.de/watch/976179

P.A.

Peeter Aitai

to Maristoj

Navigado de veljakto Esperanto

Rigardu fotojn:

Peeter

to Maristoj

Ne forgesu rigardi pliajn pagxojn au rigardu filme:

http://www.flickr.com/photos/8011868@N02/show/

Peeter Aitai

to Maristoj

2008/11/16 Peeter Aitai <peeter...@googlemail.com>

Navigado de veljakto Esperanto

Rigardu fotojn:

Cxu iu scias pli pri tiu jakto? Cxu estas enrete io? Kiu estas la jaktestro/posedanto?...

Peeter
Skuno Esperanto.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj

Peeter Aitai

to Maristoj

Peeter Aitai

to Maristoj
Esperanto (Sable insulo).jpg

Peeter Aitai

to Maristoj

Peeter

to Maristoj
Por ilustri la konkurson kaj venkon de Skuno "Esperanto" rigardu
videoklipojn pri la sekvajara konkurso kie navigis "Bluenose"
Legu ankau (anglalingvan) klarigon de la unua klipo
http://www.youtube.com/watch?v=4GQ08O1P32c
http://www.youtube.com/watch?v=mWUD_r6E4U8
.

Peeter Aitai

to Maristoj
Shipo Esperanto.jpg
Esperanto (skuno).jpg
Esperanto sub veloj.jpg
PK skuno Esperanto.jpg
Sable (insulo kaj pereintaj shipoj).jpg

Peeter Aitai

to Maristoj

Peeter Aitai

to Maristoj
La sonorilo de la skuno "Esperanto" estas savita...
vidu la videoklipon
Video- Building Grand Banks Dories and Sunken Schooner Esperanto Ships
Bell Salvaged
http://www.youtube.com/watch?v=-_jMtrMhJGw
.

Peeter Aitai

to Maristoj
Ŝipo "Esperanto"

En interreto videblas pri ŝipo "Esperanto" videoklipo.
http://www.youtube.com/watch?v=2i-zObuf1PY
La skribo sur la flanko indikas ke la longo estas 110 m kaj la larĝo 11,45 m.
En Flickr estas foto pri tiu ŝipo (2008) kaj la registronumero EU-nr 2324539
http://www.flickr.com/photos/marina-frintrop/2825374356/

Ruben Torres

to mari...@googlegroups.com
Kara Peeter:

Kiam mi estis juna maristo, kaj mi ade vizitadis Roterdamon, mi cxiam vidis tiajn cxi sxipojn kaj mi pensis: "Estus belege havi iam sxipon kiel tiun cxi."

Nun mi pernsas malsimile: "Estus belege havi iam sxipon kiel tiun cxi, sed ankaux kun la nomo Esperanto!".

Gxis:

Ruben'

"Lars Sözüer"

to mari...@googlegroups.com
Pasintan sabaton, dum biciklado laŭ la rivero Rejno,
mi vidis ĝuste tiun ŝipon.

Nekredebla koincido!

Mi sukcesis halti kaj rapide foti ĝin:
http://www.ipernity.com/doc/sencay/album/285800

Amike, Lars

-------- Original-Nachricht --------
> Datum: Tue, 18 Sep 2012 07:02:59 +0100
> Von: Peeter Aitai <peeter...@googlemail.com>
> An: Maristoj <mari...@googlegroups.com>
> Betreff: [Maristoj] Sxipoj Esperanto

> *Ŝipo "Esperanto"*

Ruben Torres

to mari...@googlegroups.com
Kia koincido, Lars.

Sxajn as al mi ke estus bona ideo krei grupoin en feisbuko... Maristoj, aux io simila. Preslaux cxio okazas hodiaux per feisbuko...

Gxis:

Ruben'

Peeter Aitai

to mari...@googlegroups.com

Ŝipo "Esperanto"

Fotoj pri la fama skuno:
http://www.gov.ns.ca/nsarm/results.asp?Search=Esperanto&SearchButton=Search

Cetere la Esperanto-pokalnon 2012 gajnis "American Eagle"
http://www.capeannvacations.com/schooner/