Bratislava ako Pressburg?

ramdee

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Zdravim,

uz som si to vsimol viackrat, ze hlavne mesto Slovenskej republiky je
oznacovane ako "Pressburg, Slovakia" (len do roku 1919), co je nemecky
nazov. Myslim, ze by to chcelo riadny aktualny nazov "Bratislava,
Slovakia".

Peter

Michal1900

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Ahoj,
zkouším různé domény (de, at, cz, com) a vždy, když zadám "Pressburg",
tak mi to najde a aj ukazuje v bublině "Bratislava, Slovensko". Přímo
na mapě je též všude napsáno Bratislava. V jakém případě se ti to
děje? Nemáš náhodou nastavený výchozí jazyk jako němčinu? Pokud ano,
tak je to potom v pořádku, protože když zadám Wien, tak mi to najde v
bublině "Vídeň, Rakousko", ale na mapě je napsáno Wien.

ramdee

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Nemam mat dovod nemcinu, a aj v pripade ineho jazyka sa mi nevidi
spravne, aby bola Bratislava oznacovana ako Pressburg, mozno tak ak by
sa hladal "Pressburg, Slovakia" by to vypisalo Bratislavu, to uz sa mi
ako spravne vidi. Mam anglictinu a v bocnom panely, ako aj bubline sa
vypise
"Mýtna 1
Pressburg, Slovakia".

ramdee

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
A teraz som skusal, ak zadas "Pressburg, slovakia" najde "Bratislava,
Slovakia", to je spravne. Ale hladaj napriklad "Mytna 1, Bratislava".

Janek

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Já cvičně zadal Prešpurk a ukázala se mi v bublině ve embedded mapě ve
FF polská Wikipedie, v Chrome v plných Mapách Google je ale česká...

http://zkusenosti.gug.cz/2008/12/pressburg-prepurk-bratislava-ve-na.html

Janek

ramdee

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Aj to je celkom zaujimavy postreh. Bude sa minimalne s tymito 2mi
preslapmi aj nieco robit?

Observer

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Uvidíme, zkusíme to předat "nahoru". Je možné, že už se na tomto
problému pracuje. Trpělivost prosím :)

> - Zobrazit citovaný text -

Observer

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrá zpráva! Přišla dnes "z vyšších míst" a říká, že v nové verzi už
je chyba Bratislava x Pressburg opravena a že se tato nová verze už
zanedlouho objeví na webu. Hurá!