Nové grafické rozhraní

((o-MAILA-o))

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Aplikace maps.google má nové grafické rozhraní...
Líbí se vám? Vyjádřete svůj názor.

HB

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Me prijde stejne, jen je modre proti oranzovemu, ktere jsem videl
predtim.
Co ale hodnotim kladne jsou fotky a odkazy na wiki.

msvantne

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
K tem fotkam, pochopil jsem spravne, ze v sekci Moje mapy si fotky
pridavat nemohu - ze to je placena sluzba?

Marek Prokop

On Jul 31, 9:28 am, msvantne wrote:
> K tem fotkam, pochopil jsem spravne, ze v sekci Moje mapy si fotky
> pridavat nemohu - ze to je placena sluzba?

Fotky do svých map nemůžete uploadovat ani zadarmo, ani za peníze. V
popisku bodu (markeru) ale můžete použít HTML a tím v něm zobrazit
libovolnou fotku z jiného severu (např. z Webových alb Picasa, Flickru
apod.).

Zdraví,

Marek Prokop

Michal1900

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Koukám, že přibyla další velice užitečná maličkost. U uživatelské čáry
se zobrazuje její délka v metrech a kilometrech a to dokonce i při
jejím kreslení.

Observer

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Hmm... Panoramio, Wikipedia - moc pěkné. Mám pocit, že se k sobě
aplikace Maps a Earth čím dál víc přibližují. Vůbec bych se nedivil,
kdyby jednoho pěkného dne splynuly v jednu :-)

((o-MAILA-o))

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Ono již nyní se dá pomocí plug-inu zprovoznit Google Earth v
prohlížeči.

Jinak co se týče Wikipedie a fotek z Panoramio, tak tento obsah byl v
mapách již dříve (v původním grafickém rozhraní)

> - Zobrazit citovaný text -
Message has been deleted

Observer

to GUG.cz - MAPY: Cestujeme s Googlem
Vida, toho Panoramia a Wikipedie jsem si předtím v Maps ani nevšiml,
díky za
upozornění :)