Map Maker training/mapping Party

Jovica

to Map Your World - Mapping Serbia
Pozdrav svim maperima u Srbiji,

Početkom decembra, na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu treba da
se održi "Map Maker training/mapping party".
Cilj ovog događaja je da se izgradi i ojača zajednica mapera u Srbiji.
Takođe, ovo će biti mesto i trenutak gde ćete moći uživo da
postavljate pitanja ljudima iz Google tima koji su najavili svoj
dolazak.

U želji da se lepo provedemo i razmenimo svoje ideje i mišljenja,
pozivam sve zainteresovane da 2. decembra dođu u Novi Sad i posete
Fakultet tehničkih nauka.

(U narednim danima biće više informacija o ovom događaju te pratite
ovu temu, a sve vaše ideje i predloge za ovaj događaju možete izneti
ovde.)

--
J.

Vladimir Simunic

to mapping...@googlegroups.com
On Thu, 2009-11-05 at 11:39 -0800, Jovica wrote:
> Pozdrav svim maperima u Srbiji,
> (U narednim danima biće više informacija o ovom događaju te pratite
> ovu temu, a sve vaše ideje i predloge za ovaj događaju možete izneti
> ovde.)

Nadam se da će biti dotaknute i teme/problemi:

1. Nazivi Kompanija, Prodavnica itd...

2. Uvođenje Latinice

;-)

Vladimir Simunic

to mapping...@googlegroups.com
On Thu, 2009-11-05 at 11:39 -0800, Jovica wrote:
> (U narednim danima biće više informacija o ovom događaju te pratite
> ovu temu,

Ma slobodno šibaj odmah svaki iole koristan (polu)info koji imaš ...

> a sve vaše ideje i predloge za ovaj događaju možete izneti
> ovde.)

1. Bilo bi dobro da osim mapping partija bude i:

1.1. - eventualna prezentacija predavanje za novinare i potencijalne
nove mapere...(dakle za široku javnost)

1.2. - Teoretski bi se i živi TV nastup mogao organizovati (npr. RTV1
"Novosadske razglednice")

1.3 Verovatno bi i ljudi iz Privredne komore Vojvodine bili
zainteresovani (a oni su čini mi se blizu Master Centra (na sajmu) u
NS! ... ) - Pa ne izlazi celokupna srpska privreda na svetsku (Google)
Geo-Mapu sveta svaki dan! (Ali problem pod 4.2 je ogroman! - prosto
neverovatno. Ako Google nema kapacitete da ga reši možda bi mogao da
poraži srpske volontere: programere, ekonomske eksperte i političare
koji mogu ...)

1.4 Ovo pod 1.1 i 1.3 bi verovatno trebalo da interesuje i pokrajnsku i
gradsku vladu...

2. Za ovo pod 1.1 potrebno je organizovati obavestiti sredstva javnog
informisanja (+ sajtove, forume, blogove) na vreme ...

3. U vezi ovog pod 2.: Ko je organizatorovog Partija? Šta sve planira?
Sa kakvim i kolikim kapacitetima raspolaže?

4. Ako bude nešto kao pod 1.1 i 1.2 tada bi po mom mišljenju ljudi iz
Google-a trebali da imaju odgovore na već postavljena pitanja o:

4.1 - Mogućnosti za unos podataka u Map Maker na Latiničnoj (srpskoj)
varijanti
(neki od razloga: značajno redukovanje baze mapera ćirilicom,
prebacivanje posla oko podešavanja na korisnike!?!, odsustvo podrške za
Latinicu tamo gde je ona neophodna i zakonom predviđena - npr.
Vojvodina! itd.., itd...) i

4.2 - Mogućnosti pravilnog pisanja i tagovanja prodavnica, preduzeća,
itd ... u Srbiji
(Neophodana je Map Maker podrška za tačan karakter set za unos naziva
preduzeća u Map Maker inače će srpska privreda (i građani) da imaju
slabe vajde od Google Mapa a i Google od nje ..)
Primer sa sajta za privredne registre:
http://pretraga.apr.gov.rs/RepsisPublicSite/Search/GeneralEnterpriseSearch.aspx
Unesite naziv firme na ćirilici i dobićete:
"Дозвољен скуп знакова за назив привредног субјекта је:
ABVGDĐEŽZIJKLMNOPRSTĆUFHCČŠQWXYabvgdđežzijklmnoprstćufhcčšqwxy0123456789!&()-_;., ‘/\@®©+"

PS: prilikom otvaranja Google Map Makera za srbiju od sredstava javnog
informisanja jedini koji su na vreme (i pozitivno! - negativce ne
računam) reagovali bili su:
- PCPress Info (čiju vest je preneo B92..)
- Goran Aničić na svom Blogu (Vlasnik Personal Magazina ...)
- Kad malo bolje razmislim Eltesecurity.org uvek prvi ima vesti ...
ali ...

Jovica

to Map Your World - Mapping Serbia
Hvala na predlozima.

Na nekim već uveliko radimo.

Organizator skupa je Google i Katedra za elektroniku na Fakultetu
tehničkih nauka u Novim Sadu koji je i domaćin skupa.

Što se kapaciteta teče, fakultet će pružiti svu tehničku podršku tako
da problema sa te strane ne bi trebalo da bude.

Čim saznam detaljnu satnicu javljam. Ukratko, ovo bi trebao da bude
neka vrsta interaktivnog tutorjala uživo. Naravno, biće vrema za
pitanja i diskusiju.

Pozdrav svima,

--
J.

ewoks

to Map Your World - Mapping Serbia
Da li postoji mogućnost održavanja predavanja na još nekom fakultetu,
recimo ETF Bg,TF Čačak,Elektronski Niš..?
Ili još bolje da li je moguće organizovati live stream i eventualno
postavljanje pitanja twitterom,mailom,sms-om?
pitanja bi se mogla postavljati i unapred pa neki moderator do tada
istakne neka od najčešće postavljanih a dopuni ih idejama koje naiđu
za vreme samog predavanja..

To bi bilo najbolje rešenje i jeftinija varijanta a ljudi sa pomenutih
fakulteta bi mogli da pruže podršku u smislu reklamiranja dešavanja po
svojim fakultetima i eventualnom obezbedjivanju prikaza video stream-a
u svojim salama.. Verujem da bi ovako predavanje bilo dostupno
najširem krugu zaintertesovanih Mappera ali i studentima i ostalim
zainteresovanima..

I naravno kao rezultat svega toga da ostane i neki snimak za naknadni
download predavanja a ako postoji neki jači tim iza svega (pa i od
ljudi koji su ovde angažovani) može se napraviti i neka brošura o
nedoumicama u pdf-u takođe za download.

Nadam se da će ovaj post biti od koristi. :)

pozz :)

Jovica

to Map Your World - Mapping Serbia
Nije neizvodljivo. Videću šta mogu da uradim.

Hvala, još jednom, na predlozima.

U svakom slučaju, vidimo se 2. decembra.

Pozdrav svima,

--
J.

Jovica

to Map Your World - Mapping Serbia
Google Map Maker Mapping Party

02. decembar 2009. u 13 časova,
Svečana Sala,
Fakultet tehničkih nauka,
Trg Dositeja Obradovića 6,
21000, Novi Sad.

Prezentacija će biti interaktivna, što znači da ćete moći da
postavljate pitanja i direktno učestvujete u diskusiji sa ostalim
maperima iz regiona i kolegama iz Gugla. Pristup internetu je
obezbeđen tako da se preporučuje da ponesete neki portabl računar,
laptop ili netbook.

Vidimo se u Novom Sadu,
-Jovica.

crossaction

to Map Your World - Mapping Serbia
Da li postoji neka informacija o ovom dogadjaju?

astroshima

On Dec 10, 3:50 am, crossaction <crossact...@gmail.com> wrote:
> Da li postoji neka informacija o ovom dogadjaju?

Našao sam pored ostalog i ovo:

- http://www.personalmag.rs/it/dogadaji/odrzan-google-mapping-party-na-ftn-u/
(ili http://www.personalmag.rs/blog/odrzan-google-mapping-party-na-ftn-u/)
tamo ima link ka dva kraća videa na youtube...

- http://www.24sata.co.yu/novisad.php?id=65108
_____________

Baš me zanima koji su SVE novinari:

1. pozvani i
2. koji su se odazvali i
3. objavili vesti!

(za sada vidimo dvoje: iz PM-a i 24sata...)

Takođe me zanima:

4. koliko je ljudi učestvovalo u organizaciji marketinga ovog
događaja?
5. Da li su pozvani i da li su se odazvali ljudi sa gradskog ili
pokrajnskog nivoa? Tj. iz gradske-pokrajnske uprave...

PS: organizacija ovakvih stvari nije mala stvar i uopšte nije
laka, ... zato me i zanima ...

6. Takođe bi me interesovalo da li su gosti iz Google-a komentarisali
ili dali rešenja za problem "latinice"?

Naravno nisam očajan za odgovorima ... zato samo opušteno ... :-)