Problemos svetainėje

Audrius Klevas

to Mano Valstybė
Sveiki,

pavaikščiojus per puslapius meniu (Nauji dokumentai, Programuotojams,
Apie) pagalba, pastebėjau, kad nuoroda ties "Nauji dokumentai"
neteisingai suformuojama, kai nueini į "Programuotojams" arba "Apie".

- Audrius

Emilis Dambauskas

to manova...@googlegroups.com
Sveiki,

labai ačiū Audriui už pastebėtą klaidą.

Tuo pačiu noriu pranešti, kad per šiandien sukėliau klaidų ir ruošiamų
patobulinimų sąrašą į projekto puslapį Launchpad sistemoje:
https://bugs.launchpad.net/policyfeed/+bugs

Prašau tuos, kurie mokate naudotis bug-tracker'iais, arba esate linkę
išmokti -- registruoti klaidas per ten.

Jei jums tai per sudėtinga ar per sunku -- nenusiminkite ir siųskite
pranešimus apie klaidas tiesiog į grupę :-)

Audriau, kiek suprantu pagūglinęs, tu turėtum šitą mokėti :-). Ar nori
pats įregistruoti savo klaidos pranešimą, ar neturi tam laiko ir paliksi
tai man?

--
Emilis Dambauskas

emil...@gmail.com
gsm: +370-686-07732
irc: emili...@irc.freenode.net
http://emilis.info

Audrius Klevas

to Mano Valstybė
Dabar tik vėl prisėdau. Nežinau, ar kas keitėsi, bet dabar nebėra mano
aprašyto sutrikimo.
Jei nebuvo nieko keista, tai sutrikimą kol kas negaliu aprašyti, nes
nėr kaip atgaminti.

Taip, naudotis atskiru bug tracker'iu -- geras sprendimas. Jei dar ką
rasiu, rašysiu ten.

- Audrius

On Jan 21, 4:03 pm, Emilis Dambauskas <emili...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Audriau, kiek suprantu pagūglinęs, tu turėtum šitą mokėti :-). Ar nori
> pats įregistruoti savo klaidos pranešimą, ar neturi tam laiko ir paliksi

Emilis Dambauskas

to manova...@googlegroups.com
Aš nesulaukiau atsakymo, tai pats užregistravau klaidą ir jau pataisiau :-)

--
Emilis Dambauskas