Василийе Глигорович уапсен и ставен во психиатриска болница!

Maketo

to Macedonia Discussion Group
Ево:

"...Идентитет

Васко Малиновски, Васил Глигоров, Васко Глигоријевиќ, Васко Глигоров,
Васил Глигориевиќ... се имињата под кои блогерот веќе неколку месеци
води активна антимакедонска кампања на Интернет. Поради тоа минатата
недела беше тешко да се одреди неговиот вистински идентитет и место на
живеење. Овој човек на Интернет се претставува како истражувач на
историјата и на етнолошкиот идентитет на македонското население.
Блогерот објави на Интернет дека македонската полиција го претресува
неговиот стан и дека се подготвува да го уапси. Неговата мајка изјави
дека полицијата асистирала при неговото носење на лечење во
психијатриската болница во Скопје „Бардовци“. На популарниот интернет-
форум „Фејсбук“ неговите грчки пријатели веќе собираат потписи за
поддршка под мотото „Слобода на Глигориевиќ во ФИРОМ“. Пратеник на
ПАСОК побара од Бакојани да дознае зошто е уапсен Глигоров или
Глигориевиќ и рече дека „екстремниот национализам во Скопје не
толерира еден активен граѓанин што настапува со аргументи против
националистичкиот делириум на господинот Груевски“

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&EditionID=306&top=1&ArticleID=17062

ГСтојанов

to Macedonia Discussion Group
Овој вистина бил на апчиња.

Дај Боже да не е некоја местенка.

> http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid...

Симеон

to Macedonia Discussion Group
E това вече е голяма мистерия. Съществуваше ли изобщо този човек?

Както и да е. За почти 10 години сръбска пропаганда никой не го
сметна за луд, ама чак сега като стана грък, тогава разбраха, че е
луд.

Търновец

to Macedonia Discussion Group
> Както и да е.  За почти 10 години сръбска пропаганда никой не го
> сметна за луд, ама чак сега като стана грък, тогава разбраха, че е
> луд.

Good point!

ГСтојанов

to Macedonia Discussion Group
E Симеоне, има пропаганда и пропаганда.

Господ простува, ВеМеРо-то, not so much.

А може човекот вистина си има потреба од медицинска нега. Вака барем
апчињата ќе му бидат на државен трошок.

Чефо

to Macedonia Discussion Group
Ето къде изтърпява своето заключение нашият познат събеседник...
http://www.youtube.com/watch?v=9j5yRLPCUpo
Очевидно Бардовци е македонската психушка.
Пореден случай на пюнитив сайкаетри в XXI век...

Срамота!

> http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid...

Симеон

to Macedonia Discussion Group
Естествено. Сръбската пропаганда не е пропаганда. Ова е се познато.

ГСтојанов

to Macedonia Discussion Group
Грешка си. Еве го Бардовци:

v=LhiYX29Q_ls&feature=related

Културно забавен живот, журки, техно...

Ќе ни раскажува Васко, кога ќе го пуштат...

On Feb 5, 4:03 pm, Чефо <tsch...@googlemail.com> wrote:
> Ето къде изтърпява своето заключение нашият познат събеседник...http://www.youtube.com/watch?v=9j5yRLPCUpo

ГСтојанов

to Macedonia Discussion Group
Не Симеоне, не мислев на тоа. Мислев повеќе на интензитетот. Едно
нешто е да пишуваш по блогови и форуми, а сосема друго да го излепиш
цело Скопје со посмртници: Македонци покајте се, Судниот Ден ви иде.

Српската пропаганда си е исто толку отровна колку и другите. Го
заборави ли Вранишковски. Но од нашиот агол, тоа е една иста ламја, со
три глави. Која глава во моментот ќе го блуе огнот, не е ни толку
важно. Го слушна ли бате Бојко, ќе не’ колонизирал. Грците оттаму, тој
од ваму, Васко од горе со посмртниците... Барем Чавдар не може да се
пожали. Материјал за работа колку што ти душа сака.

Stoyan Hristov

to macedonia-dis...@googlegroups.com
ахааа ламя со 3 глави Сърбия , Гърция и България, а Албания? Албания ви
е единствения
приятел сигурно... Прав беше Глигорович, но такива хора като него са луди..
"Нормален човек не го прави"....
Мунчо къде си мунчо... ти остана да спасяваш македонията...

ГСтојанов написа:

Симеон

to Macedonia Discussion Group
Intersno e sega dali i Dunek shte spre da pishe, sled kato Gligorov e
v zatv..., pardon, v ludnicata.

ГСтојанов

to Macedonia Discussion Group
A, пријатели на Балканот нема. Се видела таа. Туку барем Албанците не
не’ р’чкаат. Си траат и си праат. Од тие трите, весник не може човек
да отвори. Три дена не можат да се сврзат без бареме една р’чка.

А за Васко, да не испадне дека сега му се радувам на маката. Болест си
е болест. Си сака лекување. Schicoelinophrenia. Ќе му помине, па ќе си
пие пак кафе на плоштад Македонија, во сенката на Ацето.

ГСтојанов

to Macedonia Discussion Group
Е да ни беше Бардовци или барем Идризово на времето, немаше да копаме
гробови спрема јасното сонце...

„...жими верата,
жими душата,
жими крв македонска.“

V. Karloukovski

On Feb 6, 7:35 pm, ГСтојанов <GoranAStoja...@hotmail.com> wrote:
> А за Васко, да не испадне дека сега му се радувам на маката. Болест си
> е болест. Си сака лекување. Schicoelinophrenia. Ќе му помине, па ќе си
> пие пак кафе на плоштад Македонија, во сенката на Ацето.

Каква болест? Поставило ли е квалифицирано медицинско лице диагнозата?
Доколкото разбрах, били дошли полицаи в дома му, тършували, а после го
прибрали насила.

Симеон

to Macedonia Discussion Group
Просълзих се направо.

Васиљ Глигоријевић

to Macedonia Discussion Group
Thank god i am free again...

Симеон

to Macedonia Discussion Group
Разкажи нещо!

On Feb 7, 10:15 pm, Васиљ Глигоријевић <vasil.gligo...@gmail.com>

nitkov

to Macedonia Discussion Group
ne pravi se englez vec ispricaj sta se desilo :) pola grcke se
zabrinulo za tebe...organiziraju nekakve autobuse da idu da te
oslobode. aj budi frajer, nemoj javljat da si slobodan da se grci
zalete do badrovaca na izlet:)

Търновец

On Feb 6, 3:41 am, Симеон <sitso...@gmail.com> wrote:
> Естествено.  Сръбската пропаганда не е пропаганда.  Ова е се познато.

Малко несвързано баш с Глигорович ... ама

„ОПЕРАЦИЈА ТРИУМФ“ НА А1 И А2 - ОСУДЕНА НА УСПЕХ"
http://www.a1.com.mk/operacija-triumf/kandidati/operacija.asp

... и "БОЈКОТ НА БУГАРСКИОТ MUSIC IDOL ВО СКОПЈЕ"
http://www.facebook.com/group.php?gid=52326381670&ref=nf

Що така "Операциjа Триумф" може ... а пък "Music Idol" не
може ... :)))))))

Васиљ Глигоријевић

to Macedonia Discussion Group
i want to thank all my doctors in the hospital. They treated me very
good. Now i am taking my medicine and i feel great.

Симеон

to Macedonia Discussion Group
Игорче, стига с тия Малиновски глупости, ами разкжи какво стана. Как
можаха тия долни брахицефални понтиди да посегнат върху благородната
ти динароидна особа?

On Feb 11, 6:45 pm, Васиљ Глигоријевић <vasil.gligo...@gmail.com>

Vic Nicholas

to Macedonia Discussion Group