Другий Луцький Баркемп

15 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

boh@rt

не прочитано,
21 вер. 2008 р., 11:05:5821.09.08
Кому: lutsk-camps
Не відходячи від вражень Першого можна приступати до обговорення
Другого, хіба не так?
Де, хто, коли, за скільки і в якій кількості... все тут...

leviks

не прочитано,
23 вер. 2008 р., 16:52:3523.09.08
Кому: lutsk-camps
Пропоную проведення на 26 жовтня (або 12 жовтня)
Слід врахувати, що 17-19 жовтня в Києві проходитиме Blogcampcee.com ;)

Також звучала пропозиція пройтися по гугловським сервісам - дійсно чи
не найактуальніша тема )))

Які будуть думки?

Olexiy

не прочитано,
23 вер. 2008 р., 17:19:1423.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
я за 26-те. можна буде щось розказзати тоді про київський блогкемп,
показати фотки і тп.
leviks пишет:

SITERATING

не прочитано,
23 вер. 2008 р., 22:49:2923.09.08
Кому: lutsk-camps
А хто планує бути у Києві на Блогкемпі?

По ідеї:

Ідея хороша, давно пора. Думки з цього приводу були вже давно, але
думав ще рано для Луцька, прємно вражений.

Взагалі по сабжу:
1. В принципі встигав і міг би бути пристунім на прешому кемпі але
відправивши лист "організатору" так і не отрим відповіді, а можливо
лист і не дійшов)
2. Які ще теми пропонується обговорювати, наприклад сео, пс,
контекстна реклама, інтернет-маркетинг вцілому?
3. З монітора ноутбука нормально слідкувати за доповіддю, чи він все ж
таки більше як інстурумент для доповідача і присутнім майже не видно
(просто не зовсім уявляю приміщення в якому була зустріч) ?

Olexiy

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 00:51:2424.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
По сео було б цікаво послухати ... з ноутів не дуже було видно, але на
слідуючий раз пожливо буде і проектор, тож буде краще ... .накрайняк
можна буде зробити так як я пропонував з радмінами, тоді спізнився на
зустріч, і не встиг налаштувати. В левікса точка дуступу є, ідея була по
вайфайній локалці дублювати всім бажаючим зображення на їх ноути. Мав на
пів години раніш приїхати, налаштувати, не встиг, дорога підвела (30км.)
SITERATING пишет:

leviks

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 01:09:3624.09.08
Кому: lutsk-camps
Ваш лист був відправлений о першій годині ночі в день баркемпу і таки
дійшов ;)))

Привожу його тут:
Date: Sun, 21 Sep 2008 01:53:25
"
Привет.
Артишук Олег, Укр Медиа.
На рахунок зустрічі 21.09
Є наступні питання,
зустріч проводиться вперше?
обговорюватись будуть лише озвучені питання? як на рахунок інтернет
маркетингу, сео, інтернет реклами в Україні вцілому.
кількість людей ?
Дякую
"

Ну що можна відповісти на такий лист?? ;)))))))

Olexiy

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 01:19:2524.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
ссилкою на гугл-групу ))))
leviks пишет:

SITERATING

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 01:21:5624.09.08
Кому: lutsk-camps
Olexiy - Зрозуміло, проектор річ потрібна, я якось не представлюю
доповіді без нього.

leviks - як тільки приїхав, зразу відписав, за час уж вибачайте. А що
можна було відповісти??? Те що я запитував, якщо Ви дивилися мейл до
зустрічі.

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 02:27:2124.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Мне было бы интересно послушать о интернет-макетинге.

2008/9/24 SITERATING <ssite...@gmail.com>

SITERATING

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 02:50:3424.09.08
Кому: lutsk-camps
В принцыпе готов выступить с докладом по темам: СЕО-оптимизация и
продвижение в ПС, Контекстная реклама. Еще можно поговорить о
рекламном интернет-рынке Украины вцелом. Опредиляйтесь с датой.

Boris Zaydlin:

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 02:57:1024.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Я согласен с Алексеем — 26-е лучше.

2008/9/24 SITERATING <ssite...@gmail.com>

leviks

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 03:25:2924.09.08
Кому: lutsk-camps
Підтримую 26 число, влучно Олексій підмітив - про blogcampcee.com
можна буде розказати ;))

Відносно тем - сам дуже цікавлюсь розкруткою і рекламою, і теми ці
теми надзвичайно цікаві для тих, хто розкручує сайти, проте зауважу -
що теми дуже профільні і спеціалізовані, по них пропоную зробити
окремий мінікемп - буде дуже цікаво поспілкуватися і обмінятися
досвідом. ;)

Але для основної аудиторії ці теми надто непрофільні, адже зараз
основні наша меа навчити людей користуватися тими базовми сервісами,
які використуватимуть в повсякденному житті, і які значно полегшують і
допомагають при любій професії...

Враховуючи що на баркемпі буде 4-5 виступів, то навіть дві
спеціалізовані теми загрузять людей так, що мало не
покажеться... ;))))

В кого які пропозиції?

Олексій Зубко

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 03:27:0124.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com

угу, я теж про те думав

24 вересня 2008 р. 10:25 leviks <v.leva...@gmail.com> написав:

--
З повагою.
Олексій Зубко (zolexiy)

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 03:29:5124.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Давайте так.

2008/9/24 Олексій Зубко <zol...@gmail.com>

SITERATING

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 03:48:2224.09.08
Кому: lutsk-camps
Мені важко сказати так як аудиторії я не знаю, Вам видніше. Рекламний
інтернет-ринок України думаю всі "осилять". за 26 +1.

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 03:57:3124.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
На мой взгляд, действительно лучше сначала о сервисах Гугла для "простых людей" поговорить. Потом сможем отдельный кэмп о рекламе/интернет-маркетинге организовать - я что-нибудь инетресное расскажу, ребята из ПРобы тоже чё-нить ценное поведают, я думаю, свисну еще одному Луцкому сеошнику, чтоб присоединился.

2008/9/24 SITERATING <ssite...@gmail.com>

Олексій Дудич

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 04:19:4424.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Тему реклами в неті осилять всі - нема сумніву. Але:
- чи всім вона потрібна?;
- чи нема в нас бажання опитимізувати спілкування на баркемпі за рахунок відсіювання аматорів від фахівців?;
- чи нема бажання структуризувати аудиторію, враховуючи тенденцію приросту слухаічв?;
- кесарю кесареве? чи не так?

24 вересня 2008 р. 10:48 SITERATING <ssite...@gmail.com> написав:

sv

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 04:20:3624.09.08
Кому: lutsk-camps

Да.......треба провести спеціалізований засіб...... для тих хто в цих
сервісах добре розбирається.......Теми- програмування, інтернет
реклама, маркетинг, розробка..дизайн

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 04:39:5224.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
По поводу проведения могу предложить следующее:
программу мероприятия разделить по темам. Например выделить час на программирование, час на рекламу, час на дизайн, час на управление проектами, час на организацию рабочего времени айтишнегов и т.д. и т.п. Таким образом народ будет знать когда подтягиваться и большую целевую аудиторию покроем.

Олексій Зубко

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 04:41:2824.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
+1 стопудоФ

24 вересня 2008 р. 11:39 Boris Zaydlin <borisz...@gmail.com> написав:

leviks

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 05:56:3124.09.08
Кому: lutsk-camps
Задумка зрозуміла і нормальна!
Зазвичай на беркемпах ці речі регулюють темами витупів: тут в
обговорені кожен може скинути теми доповідей, по яких зможе виступи, і
спільнота скаже - що саме цікаве буде послухати...
Просто твердо навязувати теми спільноті не хотілося б...

Таким чином і формується список виступів )))

По баркемпу на 26 жовтня пропоную розглянути теми:

- Gmail + Gtalk як засіб коммунікації
- Google Docs к засіб офісного документообігу
- Google Reader як RSS - інструмент
- Google Calendar як засіб організації часу
- Google Notebook як засіб організації нотаток
- Google Picasa - як засіб організації фотографій

Давайте розберемо ці теми, чи їх поміняємо ;))))

On 24 Вер, 11:39, "Boris Zaydlin" <boriszayd...@gmail.com> wrote:
> [...]
> проектами, час на организацию рабочего времени айтишнегов и т.д. и т.п.
> Таким образом народ будет знать когда подтягиваться и б*о*льшую целевую

Elisium

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 07:56:3024.09.08
Кому: lutsk-camps
Добрый день.
Я живу и работаю в Киеве, но возможно буду в Киверцах 26 октября, и
для меня не составит труда приехать на кемп, если конечно он будет
проводиться не глубоким вечером. Мне интересно пообщаться с сео-
оптимизаторами, предпринимателями Луцка и послушать доклады. Если
какие-то из тем не будут заняты (как то GTALK, возможно jabber в
целом), то попробую себя в роли докладчика. Вообще я рассматриваю в
перспективе возможность переехать в будущем жить и работать в Луцк,
поэтому хотелось бы поближе познакомиться с коллегами с Волыни.
Сам я Flash-программист с опытом работы верстальщика, тестировщика ПО,
немного СЕО, соучредитель интернет-магазина (в данный момент проэкт
заморожен), опыт разработки сайтов.

Хотелось бы по-подробнее узнать о условиях участия, записи и пр.

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 08:34:1624.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Ближе к назначенной дате Левикс сообщит время и место. Все что от тебя требуется - прийти. Первый баркэмп проводился в 11 утра.

24 сентября 2008 г. 14:56 пользователь Elisium <gaev....@gmail.com> написал:

boh@rt

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 10:24:1024.09.08
Кому: lutsk-camps
не бачу основної теми в списку - як правильно користуватись пошуком
гуглі :)

leviks

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 10:25:5624.09.08
Кому: lutsk-camps
Рад видеть, коллега! ;)
Приходите обязательно, познакомимся!

Думаю, что проводить будем в середине дня, продолжая традицию )))

Условий участия нету, дело добровольное и бесплатное
Запись нужна только для того, чтобы мы правильно подобрали помещение и
обеспечили комфортное проведение баркемпа... Вот и все!

Boris Zaydlin

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 10:44:3424.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Еще про ГуглЭппс не писали ничего. Я сейчас с ним разбираюсь. Как закончу - напишу что к чему.

2008/9/24 boh@rt <boha...@gmail.com>

boh@rt

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 14:56:2324.09.08
Кому: lutsk-camps
+1 на користь 26 числа.
про Google Reader думаю буде логічно якщо розкаже той хто толкав мову
про технологію RSS на минулому баркемпі?)))
і раз пішла така гугломанія, то як на мене логічно буде якшо першу
"доповідь" почуємо про гугл в цілому - маленький екскурс в історію,
деякі цікаві факти про нього, а не по окремому сервісі, імхо таких
вдосталь.

і ще одне. вважаю що цілий баркемп присвячувати Гуглі не можна,
потрібно якоюсь темою іншою розвіяти наші балачки ;)

так що я бачу наступний список тем:
1) Феномен Google (про все і ні про що). Цікаві факти.
2) Google (Advenced) Search - як наш пошук зробити ефективнішим.
3) Gmail + Gtalk, як засіб коммунікації ХХІ століття
4) Google Reader як RSS - інструмент
5) Фотоальбоми Picasa Google.
6) GMaps + Google Earth = найдетальніша мапа нашої планети.
7) Організація часу з допомогою Google Calendar.
8) Інша цікава тема, шо не стосується Гуглі.

налітай народ!)

leviks

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 15:01:0724.09.08
Кому: lutsk-camps
+1
Хороша пропозиція, підтримую повністю )))

Mariana Lokachuk

не прочитано,
24 вер. 2008 р., 15:37:4424.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
О, я також за 26 жовтня. Ідеально підходить, та й дійсно цікаво буде почути про блогкемп в Києві з перших вуст.))

Boris Zaydlin

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 03:18:3025.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
http://www.google.ru/tenthbirthday/#2008 - в помощ тому, кто будет по первому пункту готовить доклад.

2008/9/24 Mariana Lokachuk <jeste...@gmail.com>

Elisium

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 03:49:3825.09.08
Кому: lutsk-camps
Я думаю, что смогу подготовить небольшой доклад о jabber в целом и о
gtalk в частности. Будет такое интересно?

On 25 Вер, 10:18, "Boris Zaydlin" <boriszayd...@gmail.com> wrote:
> http://www.google.ru/tenthbirthday/#2008- в помощ тому, кто будет по
> первому пункту готовить доклад.
>
> 2008/9/24 Mariana Lokachuk <jestem....@gmail.com>
Повідомлення видалено
Повідомлення видалено

Boris Zaydlin

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:00:3225.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Мне да. Ио XMPP тоже будет интересно =)

2008/9/25 Elisium <gaev....@gmail.com>

Олексій Зубко

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:04:5025.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Джабер руль, майбутнє за джаберами, аську фтопку =) ...

25 вересня 2008 р. 11:00 Boris Zaydlin <borisz...@gmail.com> написав:

Boris Zaydlin

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:19:1925.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Я думаю, что будущее за твиттером, а все ИМы - в топку =)

2008/9/25 Олексій Зубко <zol...@gmail.com>

Олексій Зубко

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:25:4125.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
ну, я про ближче будуще говорив )))) ... а так - все може бути )

25 вересня 2008 р. 11:19 Boris Zaydlin <borisz...@gmail.com> написав:

Elisium

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:38:0925.09.08
Кому: lutsk-camps
Вы имеете в виду о самом протоколе? Я могу как ощеобразовательно
рассказать - про использование, про клиенты и т.д., так и вдаваясь в
небольшие подробности по поводу самого протокола XMPP.

On 25 Вер, 11:00, "Boris Zaydlin" <boriszayd...@gmail.com> wrote:
> Мне да. Ио XMPP тоже будет интересно =)

Олексій Зубко

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:40:3525.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
такс, тут вже не на один баркемп назбиралось :) , ... можна починати заповнювати календар і розсортовувати по днях, темах, і годинах ))) ..

> [...]
рассказать - про использование, про клиенты и т.д., так и вдаваясь в
небольшие подробности по поводу самого протокола XMPP.

Boris Zaydlin

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 04:56:1725.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Да, о протоколе. Я, например, не могу понять его преимуществ перед тем же АйСикЮ.

> [...]
рассказать - про использование, про клиенты и т.д., так и вдаваясь в
небольшие подробности по поводу самого протокола XMPP.

Олексій Зубко

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 05:06:4325.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com

ууу, про це довго можна говорити :) ..
2008/9/25 Boris Zaydlin <borisz...@gmail.com>

Олексій Зубко

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 05:07:3525.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Але це не буде цікаве більшості, то полюбе треба перенести на вузькоспеціалізований якийсь баркемп

2008/9/25 Олексій Зубко <zol...@gmail.com>

Elisium

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 07:40:0825.09.08
Кому: lutsk-camps
Вовсе не обязательно. Для технических подробностей можно отвести 3-5
минут, чтобы разбирающиеся люди могли лучше понять технологию, а
остальное внимание уделить преимуществам технологии перед прочими,
клиентам, конференциям, icq транспортам etc.

On 25 Вер, 12:07, "Олексій Зубко" <zole...@gmail.com> wrote:
> Але це не буде цікаве більшості, то полюбе треба перенести на
> [...]

Boris Zaydlin

не прочитано,
25 вер. 2008 р., 07:57:2125.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
плюсадин

25 сентября 2008 г. 14:40 пользователь Elisium <gaev....@gmail.com> написал:

leviks

не прочитано,
26 вер. 2008 р., 06:28:1826.09.08
Кому: lutsk-camps
Ну що - на 26 число домовляємося, я тоді домовляюся за приміщення і
кави-чаї )))
Хто яку тему візьме на доповідь, пишіть сюди!
Найкращі теми поки нерозібрані ;)

On 25 Вер, 14:57, "Boris Zaydlin" <boriszayd...@gmail.com> wrote:
> плюсадин
>
> 25 сентября 2008 г. 14:40 пользователь Elisium <gaev.le...@gmail.com>написал:

zolexiy

не прочитано,
26 вер. 2008 р., 06:35:2026.09.08
Кому: lutsk-camps
можу гугл-документи взяти на себе

leviks

не прочитано,
26 вер. 2008 р., 06:41:2726.09.08
Кому: lutsk-camps
Принято ;)

1) Google Docs - доповідач Олексій Зубко

Хто наступний?

Олексій Зубко

не прочитано,
26 вер. 2008 р., 06:45:1626.09.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Хто має знайомих в гуглі, передайте їм що вони нам винні пиво/сік за рекламу у м. Луцьку =)
2008/9/26 leviks <v.leva...@gmail.com>

Elisium

не прочитано,
26 вер. 2008 р., 07:13:1926.09.08
Кому: lutsk-camps
Гугол толк и джаббер возьму я, если можно.

leviks

не прочитано,
26 вер. 2008 р., 07:21:2726.09.08
Кому: lutsk-camps
Принято ;)
1) Google Docs - доповідач Олексій Зубко aka Zolexiy
2) Google Talk & Jabber - доповідач Олексій aka Elisium
Хто наступний?

boh@rt

не прочитано,
27 вер. 2008 р., 13:19:4927.09.08
Кому: lutsk-camps
доречі можна присвятити захід 10річчю корпорації Google....
;)

leviks

не прочитано,
27 вер. 2008 р., 13:24:5427.09.08
Кому: lutsk-camps
Обновимо )).

1) Google - короткий огляд: історія, компанія, сервіс, цікаві факти -
доповідач Віктор Левандовський aka Leviks
2) Google Docs - доповідач Олексій Зубко aka Zolexiy
3) Google Talk & Jabber - доповідач Олексій aka Elisium

Хто наступний?
Повідомлення видалено

boh@rt

не прочитано,
27 вер. 2008 р., 15:35:5427.09.08
Кому: lutsk-camps
ЙА!

Люблю коли на мені саме важливе (шкода тільки шо воно не завжди саме
цікаве). В даному випадку це Google пошук... хтось уявляє світ без
нього? я - ні ;)

Отже:
2) Google Search - як знайти те що не шукаєш.
АБО як наш пошук зробити кращим та швидшим.
Розповідатиме Артемчук Богдан Васильович aka boh@rt(ik)

leviks

не прочитано,
27 вер. 2008 р., 16:38:2727.09.08
Кому: lutsk-camps
Пан Богдан Васильович порадував ініціативою!

Ітак маємо:
[...]
4) Google Search - як знайти те що не шукаєш. АБО як наш пошук зробити
кращим та швидшим.
Доповідач- Артемчук Богдан Васильович aka boh@rt(ik)

Хто наступний?
Ще доповіді зо дві - і певно буде достатньо...

Elisium

не прочитано,
15 жовт. 2008 р., 08:53:1215.10.08
Кому: lutsk-camps
Всем привет. До 26 числа осталось чуть больше 10 дней. Надеюсь, всё
остаётся в силе? А то очень уж тихо здесь стало =)

Boris Zaydlin

не прочитано,
15 жовт. 2008 р., 08:56:2215.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Затишье перед бурей...

2008/10/15 Elisium <gaev....@gmail.com>

boh@rt

не прочитано,
15 жовт. 2008 р., 09:10:5115.10.08
Кому: lutsk-camps
ну так... готуємся))

Олексій Зубко

не прочитано,
15 жовт. 2008 р., 09:11:2015.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Все в силі, не переживайте, просто кожен занявся своїми справами, а так як питань поки ніхто не задає, то й тихо :) ... А так - всі хто має доповідати, готуються :)

15 жовтня 2008 р. 16:10 boh@rt <boha...@gmail.com> написав:
ну так... готу╓мся))

--
З повагою.
Олексій Зубко (zolexiy)

SITERATING

не прочитано,
15 жовт. 2008 р., 11:14:4315.10.08
Кому: lutsk-camps
Гугл фан-клуб виходить, якісь інші теми окрім сервісів Гугла
розглядатись будуть?

Олексій Зубко

не прочитано,
16 жовт. 2008 р., 06:09:2216.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Так треба ж з чогось почати, вот з гугла і почнем, що й логічно .

15 жовтня 2008 р. 18:14 SITERATING <ssite...@gmail.com> написав:

Гугл фан-клуб виходить, якісь інші теми окрім сервісів Гугла
розглядатись будуть?

leviks

не прочитано,
19 жовт. 2008 р., 05:14:4819.10.08
Кому: lutsk-camps
Всім привіт!! :)))
Обновляємо список ДОПОВІДЕЙ, а також відкриваємо реєстрацію
ВІДВІДУВАЧІВ

ДОПОВІДІ:
0) Вступне слово, а також коротко про чудові враження від Блогкемпу
Східної Європи (http://blogcampcee.com/)
[...]

Ще дві теми приймаються. Є бажаючі?

ВІДВІДУВАЧІ:
4 доповідача як мінімум :))))
Хто ще?

PS Був на http://blogcampcee.com, готую пост про враження з фотками ))
На баркемпі розкажу

Борис

не прочитано,
19 жовт. 2008 р., 13:54:0919.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Я - скорей всего - в посетителях и еще
двоих сагитировал прийти.

Борис.
http://mac9.lutsk.ua

19 окт. 2008, в 12:14, leviks <v.leva...@gmail.com>
написал(а):

Mac9

не прочитано,
20 жовт. 2008 р., 05:44:3820.10.08
Кому: lutsk-camps
http://groups.google.com/group/lutsk-camps/web/logo_green.jpg?hl=ru --
что скажете?
Есть еще такой цветовой вариант: http://mac9.lutsk.ua/vtoroi_lutskii_barkemp
.

leviks

не прочитано,
20 жовт. 2008 р., 07:37:2220.10.08
Кому: lutsk-camps
+1 Класне лого!
Особливо сподобалося в зеленому кольорі :)))

On 20 Жов, 12:44, Mac9 <boriszayd...@gmail.com> wrote:
> http://groups.google.com/group/lutsk-camps/web/logo_green.jpg?hl=ru--

Олексій Зубко

не прочитано,
20 жовт. 2008 р., 07:52:5420.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
+1, хай буде . . .

2008/10/20 leviks <v.leva...@gmail.com>

Elisium

не прочитано,
21 жовт. 2008 р., 08:52:1121.10.08
Кому: lutsk-camps
Возможно с мной будет двое. Тоже из Киева - сисадмин Максим и
программист Артём, но только если у них выйдет.
> PS Був наhttp://blogcampcee.com, готую пост про враження з фотками ))
> На баркемпі розкажу

luts...@gmail.com

не прочитано,
22 жовт. 2008 р., 06:52:1022.10.08
Кому: lutsk-camps
я прийду + кількох друзів запросив

leviks

не прочитано,
22 жовт. 2008 р., 07:25:1722.10.08
Кому: lutsk-camps
Список доповідачів:
1. Віктор Левандовський aka Leviks
2. Олексій Зубко aka Zolexiy
3. Олексій aka Elisium
4. Артемчук Богдан Васильович aka boh@rt(ik)

Список відвідувачів:
1. Борис + 2 друзів
2. Друзі Elisium-а: сисадмин Максим и программист Артём
3. Skinik + кількох друзів запросив

Кількість відвідувачів все таки нагально потрібна, щоб забезпечити
всім місце, стільці, столи, каву-чай...

До речі на цей раз кава-чай - одна порція в одні руки, і також
тістечко - але тільки ЗАРЕЄСТРОВАНИМ, тобто ми розраховуємо бюджет
заходу по отриманих реєстраціях )))))

Чекаємо подальших постів щодо реєстрацій ))))

leviks

не прочитано,
22 жовт. 2008 р., 07:27:2822.10.08
Кому: lutsk-camps
І ще - якби хтось міг принести проектор, то було б просто супер!

lenix...@gmail.com

не прочитано,
22 жовт. 2008 р., 07:30:4122.10.08
Кому: lutsk-camps
Я теж буду, і з собою приведу ще трьох людей, яким буде цікава ця тема

On 22 Жов, 14:27, leviks <v.levandov...@gmail.com> wrote:
> ╤ ще - якби хтось м╕г принести проектор, то було б просто супер!

SITERATING

не прочитано,
22 жовт. 2008 р., 09:22:1722.10.08
Кому: lutsk-camps
Буду як відвідувач + 1-2 чол.

Dream

не прочитано,
22 жовт. 2008 р., 18:10:3822.10.08
Кому: lutsk-camps
Приєднуюсь як відвідувач. Повідомте лише о котрій годині 26-го числа
підходити до "Ніагари"?

sv

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 02:58:1023.10.08
Кому: lutsk-camps
Мені мабуть не получиться прийти

leviks

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 07:01:5023.10.08
Кому: lutsk-camps
Список відвідувачів:
1. Борис + 2 друзів
2. Друзі Elisium-а: сисадмин Максим и программист Артём
3. Skinik + кількох друзів запросив
4. lenix + 3 людей
5. SITERATING + 1-2 чол
6. Dream
Всього: 4 доповідача + 11-15 зареєстрованих )) Нормальний тусняк

leviks

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 07:07:2023.10.08
Кому: lutsk-camps
ОГОЛОШЕННЯ
Баркемп відбудеться у кафе НІАГАРА: http://vizitka.lutsk.ua/catalog/kafe-bar-niagara

Дата проведення: 26 жовтня, неділя
Реєстрація: 9:45
Початок: 10:00
Закінчення: 13:00

Трішки ранній початок обумовлений замовленням кафешки під хрестини з
14:00 )))
Оскільки ця кафешка дуже любязно предоставляє всім учасникам не тільки
приміщення, а й по чашці запашної кави або чаю, і ще й тістечко!!, то
такі умови таки певно варті того )))

leviks

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 07:07:5423.10.08
Кому: lutsk-camps
Про нас пишуть:
http://volynnews.com/news/hitech/2450/

Dumok

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 08:08:5023.10.08
Кому: lutsk-camps

On 23 Жов, 14:07, leviks <v.levandov...@gmail.com> wrote:
> ОГОЛОШЕННЯ
> Баркемп відбудеться у кафе НІАГАРА:http://vizitka.lutsk.ua/catalog/kafe-bar-niagara
Я і Юля прийдемо та Діма, а от на рахунок ще 5 чоловік зРівного буду
знати завтра!

Elisium

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 08:44:1423.10.08
Кому: lutsk-camps
Так серьёзно :)
Я волнуюсь.

On 23 Жов, 14:07, leviks <v.levandov...@gmail.com> wrote:

Boris Zaydlin

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 09:20:0123.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
Вы хотите поговорить об этом? =)

2008/10/23 Elisium <gaev....@gmail.com>

La$eR

не прочитано,
23 жовт. 2008 р., 12:35:4723.10.08
Кому: lutsk-camps
+1

Я прийду також.

По запрошенню від skinik'а.

Elisium

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 02:28:2024.10.08
Кому: lutsk-camps
А можно для приезжих небольшую инструкцию - как добраться до места
встречи?
Например, от "Там-Тама". И, было бы очень кстати, телефон того, кто
мог бы меня сориентировать на месте.

leviks

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 02:47:0124.10.08
Кому: lutsk-camps
Звичайно ))
Мій телефон: 8-050-634-6-156

Маршрут такий:
Від ТамТаму добираєтеся до Торгового центру "ГЛОБУС", це там де Фуршет
Блія Фуршету підходите до автозаправки АРГОС, і напроти неї є заїзд
між будинки, і прямо стоячи біля заправки дивлячись навпроти в цей
заїзд в дворі видно окремостоячу одноповерхову будівлю. Це і є кафе
Ніагара )))

Вважаючи що заправка стоїть по праву сторону дороги майже в чистому
полі, а будинки тільки зліва від дороги - там важко заблудитися.

В любому випадку вказую свій телефон - звоніть... ))

Олексій Зубко

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 03:30:2424.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
тут по асі стукає mSilver, вона теж буде + ще одну приведе з собою
дівчинку ) . просто їй адміни доступ до гмайла перекрили =))

2008/10/24 leviks <v.leva...@gmail.com>:

--

Sna...@prosto.lutsk.ua

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 15:25:1924.10.08
Кому: lutsk-camps
Я теж прийду!!!!!!!! Таке пропускати не можна!!!

boh@rt

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 15:39:4124.10.08
Кому: lutsk-camps
про мене надіюсь не забули ;))
я теж буду....

leviks

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 16:02:0324.10.08
Кому: lutsk-camps
Супер!

[...]
7. DUMOK і Юля
8. La$eR
9. mSilver + ще одну приведе з собою дівчинку. просто їй адміни доступ
до гмайла перекрили
10. Snap
11. Mass + 3-5 чоловік

Судячи по відгуках, телефонних дзвінках та емейлах буде 20-30
чоловік )))
Таки нормальний тусняк!

R@mon

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 16:03:3624.10.08
Кому: lutsk-camps
+1

boh@rt

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 16:06:3724.10.08
Кому: lutsk-camps
мене все таки забули............... ;(
тай автор списка себе не вписав..
так що список требує F5.

leviks

не прочитано,
24 жовт. 2008 р., 16:12:5624.10.08
Кому: lutsk-camps
а Доповідачів я не рахував, то і так +4

Список 2.0бета:

1. Борис + 2 друзів
2. Сисадмин Максим и программист Артём
[...]
12. Ramon
13. Boh@rt (Богдан Васильович)
14. Zolexiy
15. Elisium
16. Leviks

Якшо так - то буде 25-35 чол...Круто!

On 24 Жов, 23:06, "boh@rt" <bohar...@gmail.com> wrote:
> мене все таки забули............... ;(
> тай автор списка себе не вписав..
> так що список требу╓ F5.

SITERATING

не прочитано,
25 жовт. 2008 р., 10:08:0625.10.08
Кому: lutsk-camps
Сьогодні переводять годинник на зимовий час (-1 година). Це так, для
загальної інформації.

y.l...@gmail.com

не прочитано,
25 жовт. 2008 р., 13:44:4525.10.08
Кому: lutsk-camps

Годинник переведемо!!!)))) То на котру годину на кемп?
Я РОзумыю на якУ)), це для того щоб не запызнювалиСЯ!!!!!!!

Dream

не прочитано,
26 жовт. 2008 р., 08:04:4626.10.08
Кому: lutsk-camps
Всім дякую - було дуже цікаво! Фотки попрошу викласти десь, але,
бажано було б, не сильно поширювати.

Олексій Зубко

не прочитано,
26 жовт. 2008 р., 10:50:2926.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
А доповідачів можна ? )

26.10.08, Dream <dre...@gmail.com>:

> Всім дякую - було дуже цікаво! Фотки попрошу викласти десь, але,
> бажано було б, не сильно поширювати.

boh@rt

не прочитано,
26 жовт. 2008 р., 11:10:3826.10.08
Кому: lutsk-camps
було супер)
вражень аж аж аж..
всім хто був величезний респекТ!!

mass

не прочитано,
26 жовт. 2008 р., 13:19:5326.10.08
Кому: lutsk-camps
Взагалі було досить непогано і такі речі треба продовжувати та
розвивати.

тематики добре підбирати наприклад голосуванням...

коли слідуючий? ;)

Dream

не прочитано,
26 жовт. 2008 р., 18:29:2526.10.08
Кому: lutsk-camps
UR welcome! :)

Олексій Зубко

не прочитано,
27 жовт. 2008 р., 05:14:3627.10.08
Кому: lutsk...@googlegroups.com
мої враження: http://zubko.co.ua/blogs/drugii_lutskii_barkemp

--

mass

не прочитано,
27 жовт. 2008 р., 08:10:3827.10.08
Кому: lutsk-camps
так де ж фото? бачив стільки фотографів а ніхто нічого не
викладає... ;)

leviks

не прочитано,
27 жовт. 2008 р., 15:59:0227.10.08