Ubuntu Release Party 8.04

Ghenciu Ciprian

to lu...@googlegroups.com
Grupul pentru Software Liber din Cluj-Napoca a anuntat organizarea unei "petreceri" cu ocazia lansarii Ubuntu 8.04.
Ulterior s-a mai anuntat Bucurestiul si Aradul.
Am primit propunerea de a organiza si noi, la Brasov un astfel de party - o intalnire informala intre fanii Linux/Ubuntu. Probabil se vor imparti si cd-uri si sticker-e ;) daca vom primi in timp util.
Data initiala anuntata este de 24 aprilie, dar nu e batut in cuie :) (alta propunere mai viabila din punctul meu de vedere ar putea fi 7 mai sau 10 mai - pentru ca e sambata si e lumea mai libera :) )
Cine vrea sa vina poate raspunde pe aceasta lista. Iarasi, cine poate promova anuntul, il rog sa o faca. Pentru altele i-mi puteti scrie pe mail.

PS: sunteti invitati si la Cluj :)

Mai multe informatii:
www.softwareliber.ro
www.ubuntu.ro

g_ciprian.vcf

tiphys

to LUG Braşov
Ciprian , data de 7 respectiv 10 mai , in schimbul celei de 24
aprilie mi se pare cea mai rezonabila propunere . Se stie ca cu cat ai
timp mai mult la dispozitie sa te pregatesti cu atat este mai bine ,
chiar daca este vorba de niste CD-uri sau stickere. Sa speram intr-
un eveniment reusit, de fapt nici nu cred ca va fi altfel. ;)

Mars

to LUG Braşov
Cum pot alti noi-viitori membri-simpatizanti sa participe la acest
eveniment?

Ghenciu Ciprian

to Mars, LUG Braşov
Mars wrote:
> Cum pot alti noi-viitori membri-simpatizanti sa participe la acest
> eveniment?

Nu exista nici o conditie sau obligativitate. E un meeting si de socializare printre altele deci poti veni fara nici o problema.
Insa trebuie sa decidem impreuna, toti cei care raspund aici, care ar fi cea mai convenabila data, locatie si ora sa ne intalnim.
cyp

Cheeprey

to LUG Braşov
Salutare Ubuntisti,

Bine v-am gasit
As fi interesat cu mare placere sa vin si eu la acest eveniment. Cea
mai convenabila data cred ca ar fi 7.
Multumesc,
Cipri
chee...@gmail.com

g.ciprian

to LUG Braşov
Hristos a inviat!

Deci avem trei propuneri pana acum, datele de 7 mai - miercuri, cu un
vot, 9 mai - vineri, cu doua voturi si 10 mai - sambata, cu doua
voturi.
Cine mai voteaza si pentru ce data?
Ca locatii, eu m-am gandit la terasa de la Palatul Copiilor (Titus)
de
sub Tampa, daca este vreme buna, sau la Dolly langa Rank Xerox -
vizavi
de Teatrul Dramatic, daca e vreme rea.
Alte pareri?

cyp

Mars

to LUG Braşov
7 sau 9 mai .. indiferent, nu 10 (sambata am program greu) .. oriunde
in oras, preferabil intre 18.00 si 19.00

tiphys

to LUG Braşov
Salut baietzi , sunt si eu de acord cu data de 9 si ora 18 , tocmai
potrivite .

Orban Zoltan

to LUG Bra?ov
Yep, 9 mai suna bine. Count me in.
-oz

Mars

to LUG Braşov
Deci? Pe cind stabiliti intilnirea? ... 7 Mai pare improbabil pt ca
deja sintem in 7 ... Ramine pt 9 sau 10, la ce ora? ... hotariti
repede ca timpul trece. Ciprian?

Orban Zoltan

to LUG Bra?ov
Salut.

Daca nimeni nu obiecteaza, ramane pe vineri, 09 mai, ora 18:00, pe

terasa de la Palatul Copiilor (Titus) de sub Tampa, daca este vreme

buna, iar daca e vreme urata la Dolly langa Rank Xerox -vizavi de
Teatrul Dramatic (unde mai nou au si wireless :D).
Doar sa nu existe confuzii: OSN organizeaza evenimentul, distribuie
CD-uri, ofera suport moral etc, dar consumatia se plateste nemteste :)
Astept sa ne vedem.
-oz

Ghenciu Ciprian

to LUG Braşov
Dupa cum a zis Zoli. :)
cyp

fandrei2000

to LUG Braşov
Daca sunt bineveniti si neprofesionistii, as veni si eu.

fandrei2000

to LUG Braşov
Daca sunt admisi si neprofesionistii vin si eu.

Orban Zoltan

to lu...@googlegroups.com
Daca neprofesionistii nu ar avea voie sa vina as fi primul care cade
de pe lista :) Aceasta intalnire are doua scopuri. Ba nu, trei:
linuxistii/besedistii/opensourceistii/itistii (de orice fel, orice
nivel, orice vreti voi) brasoveni sa se cunoasca, sa promovam Linux
folosindu-ne de ocazia lansarii Ubunutu 8.04 si sa ne simtim bine.
Daca cineva va vroi sa discute de ex. filosofie in loc de Linux, e si
el binevenit. E ceva lejer si serios in acel timp. Poti sa vii singur,
cu prietenul, prietena, soacra, mama mare sau oricine (porcusorul de
guinea in schimb lasa-l acasa). Sper ca m-am facut inteles :)

Nu pot decide cum e vremea astazi, ca e ba frumos, ba innorat. De
aceea ne-am decis in felul urmator:
1. vreme innorata, dar cu soare (cum a fost azi: ne vedem la Titus,
caci acolo chiar daca incepe sa ploua, putem intra inauntru (desi
inauntru nu se fumeaza).
2. daca pe la 4 incepe sa ploua in nestire si nu vrea sa se opreasca,
atunci in Dolly.

Va rugam fiti punctuali. Nr. de telefon apelabile sint:
0745868687 - Ciprian
0726627753 - Zoltan
112 - salvare/pompieri/politie etc :)

Daca aveti nelamuriri, probleme, nu ne gasiti, nu ne recunoasteti,
puneti mana pe telefon :)

Ghenciu Ciprian

to lu...@googlegroups.com
[Post-party]

Multumesc tuturor celor care au fost prezenti si sper ca v-ati simtit
bine, chiar daca nu am fost foarte multi (chiar mai putini decat cati au
confirmat prezenta), dar timpul le va rezolva pe toate :) .
Sper ca aceasta prima intalnire sa duca la renasterea comunitatii Linux
din Brasov si acest lucru depinde de noi toti.
Vom incerca sa repetam/indesim acest fel de intalniri, nu neaparat cu
ocazia vre-unei lansari a unei distributii.
Multumesc inca o data tuturor.
Ciprian

Adi Roiban

to LUG Braşov
Felicitari pentru organizarea acestei iesiri :)
Imi pare rau ca nu am fost pe faza si nu am pus anunturi pe site-ul si
forumul ubuntu cu datele exacte ale evenimentului. Data viitoare daca
vedeti ca nu misc nimic dati si voi un beep :)

Poze aveti?

Ghenciu Ciprian

to LUG Braşov, Adi Roiban
Ocazii o sa mai fie ;)

> Poze aveti?

Din pacate nu a fost nimeni cu camera. Am uitat si eu sa fac rost de una :(

Cheeprey

to LUG Braşov
Data viitoare, daca sunt primit si eu, voi aduce eu un aparat foto.

Ghenciu Ciprian

to LUG Braşov
Este posibil sa mai facem o intalnire dupa eLiberatica. Stay tuned ;)