Pieptul dezgolit si data bataliei e in calendar

marius adrian popa

to lug-mures
Am propus data bataliei in 13 Iunie la orele 18 si sa fie la Queen in
Wickend , cica au si wireless

O sa rezervam o masa acolo si trebuie sa venitzi insetatzi

http://www.fedoraproject.ro/content/fedora-11-release-parties

Tantos Silviu

to lug-...@googlegroups.com
Locatie faina , de obicei acolo mergem si noi.

+1

Cristian Gherman

to lug-...@googlegroups.com
eu zic pentru,

nu-i mai bine dupa ora 19? numai platim intrarea.... 6 RON/pinguin

cristi

marius adrian popa

to lug-...@googlegroups.com
2009/6/9 Cristian Gherman <cristi....@gmail.com>:
> eu zic pentru,
>
> nu-i mai bine dupa ora 19? numai platim intrarea.... 6 RON/pinguin
>
> cristi

+1 pentru ora , Deci corectzie de la ora 19

Tantos Silviu

to lug-...@googlegroups.com
+1

Deci atunci sambata de la ora 19 la Queen in Weekend.

Alex Stanciu

to lug-...@googlegroups.com
On marţi 09.06.2009 12:40, Cristian Gherman wrote:
> eu zic pentru,
>
> nu-i mai bine dupa ora 19? numai platim intrarea.... 6 RON/pinguin

Pinguinii ştiu să-noate, nu? :P
Treceţi-mă şi pe mine pe listă, undeva la sfârşit.

Alex 'căldură mare monşer' Stanciu

mariuz

to lug-mures

On Jun 9, 6:43 am, Alex Stanciu <stanciu.alexan...@gmail.com> wrote:
> On marţi 09.06.2009 12:40, Cristian Gherman wrote:> eu zic pentru,

> Pinguinii ştiu să-noate, nu? :P
> Treceţi-mă şi pe mine pe listă, undeva la sfârşit.
ki :) o sa pun cine o sa fie prezent in tabara eroilor

> Alex 'căldură mare monşer' Stanciu
mie imi zici , noroc cu aerul

No am pus sus si pe site

Fedora 11 Beer Party la Queen in Complexul Weekend
http://www.lug-mures.org/content/fedora-11-beer-party-la-queen-complexul-weekend

marius adrian popa

to lug-mures
2009/6/9 mariuz <map...@gmail.com>:
aici e torrentul din romania
http://liste.softwareliber.ro/arhive/gsl/2009-June/002746.html

Nyiro Zoltan-Csaba

to lug-...@googlegroups.com
Am postat pe blog in limba maghiara:
http://hup.hu/node/71960

Radu Potop

to lug-...@googlegroups.com
M-am jucat cu calendarul din clientul de mail si se pare ca am trimis nu stiu ce
invitatie la toata lumea, scuze, ignorati-o :-S

Cristian Gherman

to lug-...@googlegroups.com
am si dat update :))