Accesați primul mesaj necitit

mariuz

necitită,
25 feb. 2010, 05:35:5725.02.2010
– lug-mures
ma gandeam ca ar fi timpul pt o intalnire lug
si am vazut ca acolo au si wireless + silva neagra
ce ziceti veniti ?

ps: sarbatorim kde 4.4
http://kde.org/announcements/4.4/

Cristian Gherman

necitită,
25 feb. 2010, 05:38:0125.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
+1

Am nevoi de coordonate GePieS

Mihai Iusan

necitită,
25 feb. 2010, 06:51:5825.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
eu poate ajung undeva dupa 8, dar am nevoie si eu de pozitia geografica :)

2010/2/25 Cristian Gherman <cristi....@gmail.com>
--
Pentru dezabonare și alte opțiuni accesați: http://groups.google.com/group/lug-mures?hl=ro
Pentru alte informații puteti vizita site-ul nostru la adresa: http://www.lug-mures.org/ sau ne puteți găsi și in rețeaua IRC freenode.net pe canalul #lug-mures

Alex Stanciu

necitită,
25 feb. 2010, 06:52:1125.02.2010
– lug-...@googlegroups.com

Cristian Gherman

necitită,
25 feb. 2010, 07:11:4125.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
un loc la care tu inca mai visezi... :D

Mai dar acolo e frig.. tin minte de la Geekmeet 1.

--
Salutari,

Cristian
http://www.stirimures.ro/
http://www.mandrivausers.ro/
http://www.lug-mures.org/

Alex Stanciu

necitită,
25 feb. 2010, 07:18:4125.02.2010
– lug-...@googlegroups.com

Cristian Gherman

necitită,
25 feb. 2010, 08:07:2325.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
2010/2/25 Alex Stanciu <stanciu....@gmail.com>:

> Acolo pe Vuza Codă? În ceva casă or somethin'? Hă? Hă?
>
> Alex

yeap, acolo-i!

tantos...@gmail.com

necitită,
25 feb. 2010, 08:16:2325.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
Eu vin numai dupa 8

[...]

25 feb. 2010, 08:30:1125.02.2010
– lug-mures

On Feb 25, 2:11 pm, Cristian Gherman <cristi.gher...@gmail.com> wrote:
> un loc la care tu inca mai visezi... :D
>
> Mai dar acolo e frig.. tin minte de la Geekmeet 1.

so mai incalzit , am fost de doua ori si am fost in tricou doar
tre sa rezerv atunci o masa
de vreo 5-6 persoane nu ?

marius adrian popa

necitită,
25 feb. 2010, 09:15:4525.02.2010
– lug-mures
2010/2/25 mariuz <map...@gmail.com>:

> so mai incalzit , am fost de doua ori si am fost in tricou doar
> tre sa rezerv atunci o masa
> de vreo 5-6 persoane nu ?

are cineva coordonatele sau sa le le pun pe open streetmap
vad ca nu exista nici un site pt casuta aia :)
daca aduceti aparat le facem si o poza/pagina sa stie lumea unde e
stie cineva ce numar era , ca stiu pe unde e dar am uitat sa ma uit la nr

marius adrian popa

necitită,
25 feb. 2010, 09:49:2825.02.2010
– lug-mures
2010/2/25 marius adrian popa <map...@gmail.com>:

> [...]
> daca aduceti aparat le facem si o poza/pagina  sa stie lumea unde e
> stie cineva ce numar era , ca stiu pe unde e dar am uitat sa ma uit la nr
am pus nr 33
si este pus si sus pe site anuntul
http://www.lug-mures.org/2010/02/25/beer-meeting-maine-7-pm-la-cafeneua-gpoint/
orice corecturi sunt bine venite

Radu Potop

necitită,
25 feb. 2010, 14:21:1825.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
Nu o sa ajung nici la asta. Sorry guys, nu e intentionat, doar ca ultimele
intalniri s-au nimerit ori cand am avut examene ori cand am fost plecat.
Dar las' ca ne vedem la urmatoarea... sper :) Sarbatorim lansarea binutils 2.30 :D

marius adrian popa

necitită,
25 feb. 2010, 14:52:4025.02.2010
– lug-...@googlegroups.com
2010/2/25 Radu Potop <woo...@gmail.com>:

> [...]
> Dar las' ca ne vedem la urmatoarea... sper :) Sarbatorim lansarea binutils
imi pare rau si eu am lipsit la ultimul
se mai implanta

sau sarbatorim /dev/null 666

Bodeanu Robert