Re: zo xoi ze'e zasti (was: The missing cmavo?!?)

Jordan DeLong

to lojba...@lojban.org
On Fri, Aug 23, 2002 at 11:39:23AM -0400, Invent Yourself wrote:
> On Fri, 23 Aug 2002, Jordan DeLong wrote:
[...]
> .i ru'a zo xoi cmavo zo roi .i ja'o da smuni lu go'i xoi li .5 li'u .i de
> smuni lu li .5 ca jai xoi broda li'u .i na kakne fi le za'i zo xoi cmavo
> zo moi

.i do jai gau danfu le mi preti .i lonu zo jai pilno fi lonu basti zo
tu'a to mu'a lu mi jai du'eva'e fenki toi kei zmadu lonu zo jai pilno
tai lu mi jai gau tu'a do fekni li'u kei le ni lakne .iseni'ibo leza'i
zo xoi to zo va'e ji'a toi cmavo la'e zo moi kei xamgu

.ija da poi tavla zo'u cumki fa leza'i da pilno zo xoir fa'u zo va'e
ca lonu da cmavo be zo roi fa'u zo moi be'o nitcu

ni'o na djuno zo'o .u'i

--
Jordan DeLong
frac...@allusion.net

Invent Yourself

to lojba...@lojban.org
On Thu, 22 Aug 2002, Jordan DeLong wrote:

> [va'e]

> .i mi do na jimpe .i pau zo jai ka'e vlipa ma pe tu'a zo roi

mu'a lu jai roi broda li'u .enai lo'u jai moi broda le'u cu drani ki'u le
du'u zo roi .enai zo moi sumtcita .i le za'i zo xoi sumtcita cu vajni mi

> .i nelci zo xoi .iku'i ca jinvi ledu'u zo va'e ka'e basti

> .i ganai zo xoi cmavo la'e zo .ui gi le jufra poi ra se pilno fi ke'a
> cu spofu binxo .i mi jarco
> .i lu mi du'exoi tavla li'u jufra pa'u le selbri .e le pa sumti
> .i lu mi du'e .ui tavla li'u jufra pa'u le re sumti .e no selbri
>
> ni'o tai ma ka'eku zo xoi camvo la'e zo .ui

ru'a da cmavo zo ui gi'e na'e ka'e galfi na'ebo lo jei jufra .i ko'a goi
lo da'inai cmavo be zo cai cu jitro le jei da carmi .i .uinai za'a ku'i
la'e zo du'e .e la'e zo mo'a na'eka'e smuni ko'a

--
Before Sept. 11 there was not the present excited talk about a strike
on Iraq. There is no evidence of any connection between Iraq and that

Jordan DeLong

to lojba...@lojban.org
On Fri, Aug 23, 2002 at 07:21:36PM -0500, Jordan DeLong wrote:
> [...]
>
> .i do jai gau danfu le mi preti .i lonu zo jai pilno fi lonu basti zo

.oiro'a s/danfu/na danfu/

--
Jordan DeLong
frac...@allusion.net

Invent Yourself

to lojba...@lojban.org

Jordan DeLong

to lojba...@lojban.org
[...]

> [...]

> lo da'inai cmavo be zo cai cu jitro le jei da carmi .i .uinai za'a ku'i
> la'e zo du'e .e la'e zo mo'a na'eka'e smuni ko'a

to zo'o do bilga lenu pilno zo jai zu'a zo galfi tai le pamoi jufra
be do toi

.i jimpe .ije nelci leza'i zo du'e .e zo mo'a cmavo la'e zo pa

--
Jordan DeLong
frac...@allusion.net

Invent Yourself

to lojba...@lojban.org

> [...]
> tai lu mi jai gau tu'a do fekni li'u kei le ni lakne .iseni'ibo leza'i
> zo xoi to zo va'e ji'a toi cmavo la'e zo moi kei xamgu

lu'e le du'u zo roi .enai zo moi cu sumtcita cupu danfu tu'a do

> .ija da poi tavla zo'u cumki fa leza'i da pilno zo xoir fa'u zo va'e
> ca lonu da cmavo be zo roi fa'u zo moi be'o nitcu

zo moi zmadu zo roi le ka pilno ma