crisa ditcu

guskant

to loj...@googlegroups.com, ロジバン相談室, jbof...@googlegroups.com
mi fanva la'o gy Summertime gy pe fi'e la'o gy Gershwin, Heyward gy .i
gau mi simsa lo zgike be la'o gy Miles Davis gy bei de'i li pasomubi
pi'e pi'e be'o
( crisa.mp3 http://www.lojban.org/tiki/Multimedia
.a
http://fotono.tumblr.com/post/25494390788/mi-fanva-lao-gy-summertime-gy-pe-fie-lao-gy
)

[trumpet:]
crisa ditcu
.ije puvji'e frili
.i finpe plipe
.ije mapni rajycla

.i patfu ricfu
.ije mamta melbi
.i ko smaji doi cifnu
.i .e'unai do krixa

.i ca pa lu'a lo'i cerni
do co'a vofli co sanga
gi'e preja co nalci
gi'e klama co tsani

.i ku'i pu lo za cerni
no da ka'e xrani do
.iva'obo patfu jo'u mamta jibni do

[clarinet/flute:] a'o ro'a fu'inai

[intermission:] .uinai ro'a .oi ro'a .o'onai ro'a

[bass:] ro'a ro'a ...

[cymbal:] pa'e be'u pa'e be'u ...

[snare drum:] ke'u ...

mu'o

guskant

to loj...@googlegroups.com, ロジバン相談室, jbof...@googlegroups.com
.uisai .i'osai .i'esai la tijlan ba'o cnino ganzu fi la crisa ditcu

http://www.lojban.org/tiki/Multimedia
crisa ditcu (Summertime) arranged by tijlan : crisa_ditcu.mp3

mu'o

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
  melbi pa'a ro drata nu do sanga .ije mi ckire do lo nu pa re'u sanga lo slabu be mi vau zo'o

   ni'o mi na pu zgana lo norterca'i valsi no'u zo ditcu .i semu'ibo mi ckire do lo nu mi ja'a ca go'i

             --gejyspa

guskant

to lojban
mi smadi lo du'u la jbedetnunsla se sanga ji'a do slabu .u'i
.i ku'i do te pinka .ui sai lo se sanga be mi ki'e
mu'o

On Aug 14, 12:23 am, Michael Turniansky <mturnian...@gmail.com> wrote:
> [...]
> slabu be mi vau zo'o
>
>    ni'o mi na pu zgana lo norterca'i valsi no'u zo ditcu .i semu'ibo mi

guskant

to lojban, ロジバン相談室, jbof...@googlegroups.com
coi ro do
mi te skina la crisa ditcu ti pe bu'u la'o .url.
http://www.youtube.com/watch?v=e1Itg2ztXiQ .url. .i
lo se ciska cu se viska pi'o lo la kapcnz. barna

ni'o

la crisa ditcu goi cy. cu zgike se ciska la djorj.grcuin. gi'e pemci
fi la diuboz.xeiurd. vau pu de'i li pasocimu pi'e pi'e .i
cy. zgike la mails.deivis. goi my. de'i li pasomubi pi'e pi'e .i
mi no'u la guskant. pu ki fanva je sanga cy. tai tu'a la trympet. po
my. gi'e jmina lo cnima'o be fi la lojban. tai tu'a la klarinet. .e la
kontrbas. .e la simbal. .e la sner.damr. pe my. .i
la tijlan. noi pendo mi cu zgike ganzu lo voksa be mi ti noi mi jmina
lo skina ke'a .i
ganai ti pluka do gi .e'u do kibycpa lo datnyvei no'u la'o dy.
crisa_ditcu.mp3 dy. la'o .url. http://www.lojban.org/tiki/Multimedia
.url.

.i zo ditcu cipra gismu fa'o
http://jbovlaste.lojban.org/dict/ditcu

The Summertime was composed by George Gershwin with lyrics by DuBose
Heyward not later than 1935.
It was performed by Miles Davis in 1958.
I Guskant translated and sang it imitating the trumpet of Miles, and
added attitudinals of Lojban imitating the clarinets, the contrabass,
the cymbal and the snare drum of his performance.
My friend Tijlan arranged my voices, and I added a movie to it, which
you are viewing here.
If it pleases you, why don't you download the file crisa_ditcu.mp3 at
http://www.lojban.org/tiki/Multimedia .

la .lindar.

to loj...@googlegroups.com
I think this was a fantastic contribution. Thank you for creating something awesome and lojban-y.

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
doi guskant ga'i nai e'o mi cpedu lo nu go'o kei do .i pe'u do'u gau
ko snavei fi le lojbo natmi selsa'a

http://www.lojban.org/tiki/Lojban+Anthem
http://www.tlg.uci.edu/~opoudjis/dist/anthem.fin.pdf

--gejyspa

guskant

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, jbof...@googlegroups.com, benim...@gmail.com, tijlan
No problem. I'll be appreciated if you sing your own version with or without my lyrics. The copyrights of the original composer (George Gershwin) and the lyrics writer (DuBose Heyward) have expired. If you use the same accompaniment as mine, ask tijlan if he permit.

Le dimanche 31 mars 2013 22:34:49 UTC+9, benim...@gmail.com a écrit :
This is awesome!
I'm having trouble reading in Lojban, but I love pronouncing (and singing) it.
Could I do my own version of this without getting in (copyright) trouble?

~Ben