20.09.2008 - Tematy na prelekcje

bchrabski

to Lodz Java User Group (Lodz JUG)
Witam,

Chciałem was prosić o zgłaszanie propozycji prelekcji na 20.09.2008.
Na tym spotkaniu chciałbym aby zostały zaprezentowane 2 tematy także
maksymalny czas prelekcji to 60 minut. Spotkanie jest planowane na 3 h
plus ewentualne integracyjne wyjście którego propozycja padła ostatnim
razem.

Moje 2 propozycje:

* Google Data API and Java
* Service Oriented Architecture modeling using Rational Software
Architect

Drugi temat jest niczym innym jak modelowaniem usług i modelu danych
(wsdl, xsd) w RSA z użyciem profili i Model Driven Architecture.

Prosiłbym o zgłaszanie tematów do 25 sierpnia kiedy to lista zostanie
zamknięta i tematy zostaną poddane pod głosowanie.

pozdrawiam Bartek Chrabski

Piotr Przybylak

to lodz...@googlegroups.com
W dniu 16 sierpnia 2008 18:18 użytkownik bchrabski
<bchr...@gmail.com> napisał:

> Prosiłbym o zgłaszanie tematów do 25 sierpnia kiedy to lista zostanie
> zamknięta i tematy zostaną poddane pod głosowanie.

Zgłaszam temat:

"Wicket - wprowadzenie"

Pozdrawiam
Piotr Przybylak

Jacek Laskowski

to lodz...@googlegroups.com
2008/8/21 Piotr Przybylak <piotr.p...@gmail.com>:

> "Wicket - wprowadzenie"

Cześć Piotr,

O! To jest nas dwóch, których znam zajmujących się Wicketem. Ciekawym,
jak bardzo popularny jest ten szkielet webowy. Zajmujesz się nim
profesjonalnie (=zawodowo) czy amatorsko (= w wolnej chwili)? Jest Was
więcej?

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://www.JacekLaskowski.pl

Piotr Przybylak

to lodz...@googlegroups.com
Witam

Obawiam się, że w Polsce raczej mało popularny. Osobiście nie znam
nikogo kto coś poważnego w Wickecie robił. Ja też czuję, że w zasadzie
dopiero trochę liznąłem Wicketa i jeszcze sporo nauki przede mną, ale
wydaje mi się, że warto. Dlatego chciałbym zachęcić więcej ludzi do
zainteresowania się Wicketem. Ja póki co użyłem go parę razy tworząc
mniej eksponowane części aplikacji dla klienta, typu: panel
administracyjny.

Pozdrawiam
Piotr Przybylak

W dniu 21 sierpnia 2008 20:10 użytkownik Jacek Laskowski

Grzegorz Borkowski

to lodz...@googlegroups.com
Mój zgłaszany wcześniej temat o modularyzacji Javy jest aktualny, ale jeszcze będzie musiał poczekać, bo wymaga trochę dokładniejszego przygotowania, a teraz nie będę miał czasu.
Zamiast tego zgłaszam na wrześniowe spotkanie temat również myślę ciekawy, i na pewno praktyczny, o którym już też wcześniej coś wspominałem:

"Konfiguracja Springa bez użycia XML"

Temat myślę wielu osobom mało znany, bo możliwy do zrealizowania dopiero od ukazania się Springa 2.5.
Powinien zająć max. 60 minut.

Grzegorz

bchrabski

to Lodz Java User Group (Lodz JUG)
Grzesiek jezeli mozesz wpisz jeszcze raz temat dotyczacy modularnosci
javy.

pozdrawiam

On 23 Sie, 23:25, "Grzegorz Borkowski" <grzegorz...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> "Konfiguracja Springa bez użycia XML"
>
> Temat myślę wielu osobom mało znany, bo możliwy do zrealizowania dopiero od

Grzegorz Borkowski

to lodz...@googlegroups.com
Hmm mogę tylko nie bardzo wiem w jakim celu, skoro to jest temat zgłoszeń na wrzesień, a jak wspomniałem na wrzesień raczej nie dam rady tego przygotować.
Ten proponowany wcześniej temat to: "Modularność w Javie - specyfikacje i implementacje (JSR-277, JSR-291, JSR-294, Maven, Ivy, OSGI, Spring Application Platform)".
Jak wspomniałem, będzie musiał jeszcze trochę poczekać. Póki co na wrzesień zgłaszam "Konfiguracja Springa bez użycia XML".
GB

Michał Kuliński

to Lodz Java User Group (Lodz JUG)
Chciałbym zgłosić zamiast tematu osobę prelegenta.
Myślę, że osoba Jacka Laskowskiego jako prelegenta uświetniłaby naszą
łódzką javową inicjatywę.
Co myślicie?
Co Pan na to Panie Jacku?

On 25 Sie, 10:50, "Grzegorz Borkowski" <grzegorz...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Jak wspomniałem, będzie musiał jeszcze trochę poczekać. Póki co na wrzesień
> zgłaszam "Konfiguracja Springa bez użycia XML".

bchrabski

to Lodz Java User Group (Lodz JUG)
Moim zdaniem troche wcześnie, moim zdaniem o taki wykladzie mozemy
pomyslec w momencie realizacji jakiegos panelu w listopadzie. Jezeli
tylko jestescie zainteresowani.

Jacek Laskowski

to lodz...@googlegroups.com
2008/8/25 Michał Kuliński <michal....@gmail.com>:

> Chciałbym zgłosić zamiast tematu osobę prelegenta.
> Myślę, że osoba Jacka Laskowskiego jako prelegenta uświetniłaby naszą
> [...]

Dziękuję Michał za zaproszenie. Przepraszam, ale na razie muszę
odmówić, bo harmonogram mam niezwykle napięty i wszelkie wyjazdy poza
Wawę ograniczam do minimum (chyba, że rodzinny). Pisałem do Piotra
Przybylaka, że chciałbym pojawić się na jego prezentacji o Wickecie,
ale to jest również jedynie w kolumnie "Odległe plany". Zobaczymy.

Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie. Jest to dla mnie niezwykłe
wyróżnienie. Do Łodzi mam niedaleko, więc na pewno się pojawię.