Building a user community

Θοδωρής Λύτρας

to linux-gr...@lists.hellug.gr
Τυχαία έπεσε στην αντίληψή μου το παρακάτω blog entry, που το βρήκα πολύ
πετυχημένο και νομίζω οτι ενδιαφέρει την κοινότητά μας.

http://headrush.typepad.com/creating_passionate_users/2006/12/how_to_build_a_.html

Ιδίως αυτό το γραφικό στην αρχή του άρθρου είναι όλα τα λεφτά. Μήπως να
φτιάξουμε και μια ελληνοποιημένη βερσιόν για να τη βάλουμε στο site του
hellug (μπορούμε, είναι υπό την CC άδεια)?

Θοδωρής Λύτρας

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"

Tom Diamond

to Θοδωρής Λύτρας, linux-gr...@lists.hellug.gr
Θοδωρής Λύτρας wrote:
> [...]
> φτιάξουμε και μια ελληνοποιημένη βερσιόν για να τη βάλουμε στο site του
> hellug (μπορούμε, είναι υπό την CC άδεια)?

Για ποιο γραφικό λες;;; Αυτό με το βέλος ή αυτό πάνω αριστερά;; ;-)

Giorgos Keramidas

to Tom Diamond, linux-gr...@lists.hellug.gr, Θοδωρής Λύτρας
On 2007-03-28 12:20, Tom Diamond <thdi...@inf.uth.gr> wrote:

> Για ποιο γραφικό λες;;; Αυτό με το βέλος ή αυτό πάνω αριστερά;; ;-)

Αυτό με το κόκκινο μεταλιζέ ρόμβο, που μέσα γράφει "Bob was here".

Ωραίο κείμενο. Πολύ σωστό και καλογραμμένο. Ποιός καλός άνθρωπος(ΤΜ)
θα ζητήσει από τον συγγραφέα δικαιώματα, κι ότι άλλο χρειάζεται για να
το βάλουμε σε ελληνική έκδοση στο www.hellug.gr;

V13

to linux-gr...@lists.hellug.gr, Giorgos Keramidas, Θοδωρής Λύτρας, Tom Diamond
On Wednesday 28 March 2007 20:08, Giorgos Keramidas wrote:

> Ωραίο κείμενο. Πολύ σωστό και καλογραμμένο. Ποιός καλός άνθρωπος(ΤΜ)
> θα ζητήσει από τον συγγραφέα δικαιώματα, κι ότι άλλο χρειάζεται για να
> το βάλουμε σε ελληνική έκδοση στο www.hellug.gr;

Exei to license kato deksia (creative commons - one of them), opote nomizo pos
einai OK...

<<V13>>

Θοδωρής Λύτρας

to linux-gr...@lists.hellug.gr, Giorgos Keramidas
Στις Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007 20:08, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ωραίο κείμενο. Πολύ σωστό και καλογραμμένο. Ποιός καλός άνθρωπος(ΤΜ)
> θα ζητήσει από τον συγγραφέα δικαιώματα, κι ότι άλλο χρειάζεται για να
> το βάλουμε σε ελληνική έκδοση στο www.hellug.gr;

Λοιπόν, είναι Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike,απλώς θα
πρέπει να μπεί reference προς την πηγή. Αν υπάρχει όντως ενδιαφέρον να μπεί
στο www.hellug.gr προσαρμοσμένο στην ελληνική, πείτε μου (ποιός είναι admin?)
και κάνω εγώ τη μετάφραση (κειμένου και εικόνας).

Θοδωρής

Eleftherios Kosmas

to linux-gr...@lists.hellug.gr, Θοδωρής Λύτρας
ωραίος Θοδωρή

το γραφικό αν είναι το φτιάχνουμε εξελληνισμένο με το GIMP

καλό θα ήταν όταν κάνει κανείς εγγραφή στις λίστες να λαμβάνει λινκ
προς τις ιστοσελίδες που θα μπει και που και που να λαμβάνουμε και
κανένα reminder!

--
http://elkosmas.gr

Spiros Bolis

to linux-gr...@lists.hellug.gr
On Thu, 29 Mar 2007, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> [...]
> πρέπει να μπεί reference προς την πηγή. Αν υπάρχει όντως ενδιαφέρον να μπεί

Egw.. alla den "kollaei" poythena sto www.hellug.gr (fysika tha to
diafhmisoyme oso xreiastei. Edw poy ta leme boroyme na ftia3oyme eidikh
kathgoria me paromoia keimena alla to prwto poy moy erxetai sto myalo
einai na to steilete gia arthro sto magaz.hellug.gr kai na bei kai to
sxetiko link sto linux.gr

> και κάνω εγώ τη μετάφραση (κειμένου και εικόνας).

poly wraia! milhste me to Lefterh gia na moirasete tis doyleies ;-)

Genikh aporia (aplws apantaw se ena mail):
edw kai poly kairo yparxei to LUG HOWTO, poly pio leptomeres

http://howto.hellug.gr/ldp/HOWTO/User-Group-HOWTO.html

p'ws kai den to exei parei kaneis xabari?

Se sxesh me to keimeno, to blepw arketa romantiko (ews kai anedafiko
se kapoia themata - malista moy erxontai sto myalo polla
antiparadeigmata alla de tha epektathw ;-) )

Eleftherios Kosmas

to Spiros Bolis, linux-gr...@lists.hellug.gr, Θοδωρής Λύτρας
>Ti akribws ennoeis?
>
>de soy irthe reminder otan prwtografthkes? Kathe 1h toy mhna epishs
>erxetai to policy

ήθελα να πω ότι θα ήταν ωραίο να έρχεται και το εν λόγο... (αφού στρωθούμε Θοδωρής και Λευτέρης)

> poly wraia! milhste me to Lefterh gia na moirasete tis doyleies ;-)

ευχαρίστως

--
http://elkosmas.gr

nikos roussos

to linux-gr...@lists.hellug.gr
On Thu, 29 Mar 2007 01:56:17 +0300 (EEST)
Spiros Bolis <sbo...@freemail.gr> wrote:

> [...]

απ' ότι βλέπω το κείμενο μεταφράστηκε ήδη στα ελληνικά:
http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=243&PN=1

θα ήταν καλή ιδέα να το στείλετε στο linux.gr για δημοσίευση ή στο
magaz. προς το παρόν το πέταξα και εδώ:
http://www.hellug.gr/Members/nikos/ftia3c7nontas-mia-koinotita-3c7ristn/

--
nikos roussos
[ http://autoverse.net/ ]

Θοδωρής Λύτρας

to linux-gr...@lists.hellug.gr
Στις Δευτέρα 09 Απρίλιος 2007 18:55, ο/η nikos roussos έγραψε:

> [...]
> http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=243&PN=1
>
> θα ήταν καλή ιδέα να το στείλετε στο linux.gr για δημοσίευση ή στο

Well, sure, Creative Commons BY-NC-SA είναι το κείμενο, όποιος του αρέσει
μπορεί να το πάρει από τη σελίδα σου ή από το LXF και να το βάλει όπου θέλει.
(Με τη σήμανση CC και attribution στην Kathy Sierra, το Λευτέρη και μένα).