αλλά όχι δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα
ούτε καν kernel upgrade δεν έχει γίνει τις τελευταίες μέρες (μέχρι που
κοίταξα και τις ημερομηνίες στο /boot για να είμαι σίγουρος)
σημείωση: τον _Ιούνιο_ είχα κάνει format σε ext3 από ntfs που είχε
αρχικά ο δίσκος.
χμμ... εδώ που τα λέμε δεν αποκλείεται. Αυτό το μηχανάκι ήταν
πραγματικά ξεχασμένο σε μια ντουλάπα[1]
ευχαριστώ Θάνο
_____________
[1] αν θυμάται κανείς ένα από τα καταπληκτικά irc quotes του bash.org
είναι ακριβώς η περίπτωση αυτού του μηχανήματος:
<erno> hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to
ping, it works completely, I just can't figure out where in my
apartment it is.