Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

ξαφνικά άλλαξε το UUID ενός USB δίσκου!!!

2 views
Skip to first unread message

Nick Demou

unread,
Nov 16, 2009, 3:44:05 AM11/16/09
to Linux Greek Users
έχω ένα μηχανάκι και έναν εξωτερικό USB δίσκο 1ΤΒ, για να κρατά τα backups του το μηχανάκι, ξεχασμένα σε ένα ντουλάπι εδώ και μήνες
Σήμερα πήρα ένα error από το cron process που παίρνει backup και μου αναφέρει πως δεν μπορεί να κάνει mount τον δίσκο.
Συνδέομαι λοιπόν και βλέπω ότι ο δίσκος είναι μια χαρά και μπορώ να τον κάνω mount ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ UUID!!! (ενώ το /dev node είναι σταθερα /dev/sdd !)

Συγκεκριμένα σήμερα κάνω mount με :
   mount UUID=dc1cc4c2-1a3d-48c3-a89d-506c83cbaff8 /mnt/bakusb/
(και βλέπω κανονικά το backup μου)

ενώ το cron batch file έκανε backups εδώ και μήνες κάθε βράδυ με:
   mount UUID=6C687B07687ACEF8 /mnt/bakusb/

καταλαβαίνει κανείς το παραμικρό???

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS

Nick Demou

unread,
Nov 16, 2009, 4:08:18 AM11/16/09
to Thanos Zygouris, Linux Greek Users
ο Θάνος μου έγραψε:
> Από ό,τι καταλαβαίνω, το UUID (dc1cc4c2-1a3d-48c3-a89d-506c83cbaff8) είναι
> από *NIX filesystem, ενώ το UUID (6C687B07687ACEF8) είναι από NTFS/FAT32...
> Έκανες format στο δισκάκι;

αλλά όχι δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα
ούτε καν kernel upgrade δεν έχει γίνει τις τελευταίες μέρες (μέχρι που
κοίταξα και τις ημερομηνίες στο /boot για να είμαι σίγουρος)

Nick Demou

unread,
Nov 16, 2009, 4:11:33 AM11/16/09
to Thanos Zygouris, Linux Greek Users
2009/11/16 Nick Demou <nde...@gmail.com>:

> ο Θάνος μου έγραψε:
>> Από ό,τι καταλαβαίνω, το UUID (dc1cc4c2-1a3d-48c3-a89d-506c83cbaff8) είναι
>> από *NIX filesystem, ενώ το UUID (6C687B07687ACEF8) είναι από NTFS/FAT32...
>> Έκανες format στο δισκάκι;
>
> αλλά όχι δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα

σημείωση: τον _Ιούνιο_ είχα κάνει format σε ext3 από ntfs που είχε
αρχικά ο δίσκος.

Thanos Zygouris

unread,
Nov 16, 2009, 4:17:10 AM11/16/09
to Nick Demou, Linux Greek Users
Από ό,τι καταλαβαίνω, κανονικά από τον Ιούνιο και μετά δεν θα έπρεπε να δουλεύει (το cron job)...
Αφού όμως δούλευε, μάλλον δεν είχες κάνει restart...(???)
Αλλιώς δεν έχω ιδέα...

-- Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master.


2009/11/16 Nick Demou <nde...@gmail.com>

Nick Demou

unread,
Nov 16, 2009, 4:40:34 AM11/16/09
to Thanos Zygouris, Linux Greek Users
2009/11/16 Thanos Zygouris <thanos....@gmail.com>:

> Από ό,τι καταλαβαίνω, κανονικά από τον Ιούνιο και μετά δεν θα έπρεπε να
> δουλεύει (το cron job)...
> Αφού όμως δούλευε, μάλλον δεν είχες κάνει restart...(???)
> Αλλιώς δεν έχω ιδέα...

χμμ... εδώ που τα λέμε δεν αποκλείεται. Αυτό το μηχανάκι ήταν
πραγματικά ξεχασμένο σε μια ντουλάπα[1]

ευχαριστώ Θάνο

_____________
[1] αν θυμάται κανείς ένα από τα καταπληκτικά irc quotes του bash.org
είναι ακριβώς η περίπτωση αυτού του μηχανήματος:

<erno> hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to
ping, it works completely, I just can't figure out where in my
apartment it is.

0 new messages