Πρόβλημα με την εμφάνιση Ελληνικών (Menu και Περιεχομένων) μετά την μεταφορά site (PHP & MySQL) απο το sch.gr σε server του Godaddy.

1 view

re...@freemail.gr

to linux-gr...@lists.hellug.gr
Αναλυτικά :

- Έχω μια σελίδα στο σχολικό δίκτυο (PHP 4.3.9 kai MySQL 4.0.13-log)
http://users.sch.gr/span/xoops

- Έχω πάρει το domain sopa.gr και χώρο στο godaddy.com (PHP 4.3.11 kai
MySQL 4.1 και 5 )
http://sopa.gr/xoops

Τι έχω κάνει:
1) Έκανα Export την Βάση απο το Σχολικό Δικτυο MySQL (4.0.13-log) με
phpMyAdmin 2.5.4

2) Κατέβασα όλα τα αρχεία στον Η/Υ μου (Win XP) απο το Σχολικο Δικτυο

3) Έκανα Import την Βάση με phpMyAdmin 2.9.1.1 στο godaddy.com (linux)
με GREEK αλλά και με UTF8

4) Ανέβασα ολα τα αρχεία στο νεο server (και τις αλλαγες για pass, host κτλ)

-----------
Αποτέλεσμα: βλέπω παντού ?????? (Menu και περιεχόμενα) όπου υπήρχαν
ελληνικά δηλαδή γέμισα ερωτηματικά εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. (Δεν
αλλάζουν με αλλαγή κωδικοποίησης χαρακτήρων από τον φυλλομετρητή)
-----------
Μέσα απο το phpmyadmin βλέπω τα ελληνικά κανονικά (στο forum, topics κτλ)

-----------
Στο collasion της νέας βάσης έχει utf8_general_ci σε όλους τους πίνακες.

Στην παλιά βάση (Σχολικό δικτυο) δεν υπάρχει στήλη collation.
-----------

Απο το GoDaddy έχω στο root μου 1 php.ini .

Ποιο είναι το πρόβλημα και πως πιθανότατα θα μπορούσε να λυθεί;

Ευχαριστώ.

--
Παναγιωτίδης Σωτήρης

http://users.pie.sch.gr/span/xoops

DJ Art

to linux-gr...@lists.hellug.gr
On Wednesday 11 July 2007, Re...@freemail.gr wrote:

> Ποιο είναι το πρόβλημα και πως πιθανότατα θα μπορούσε να λυθεί;

Το πρόβλημα είναι αυτό:

> 1) Έκανα Export την Βάση απο το Σχολικό Δικτυο MySQL (4.0.13-log) με
> phpMyAdmin 2.5.4

H MySQL 4.0.x (δηλαδή οτιδήποτε από 4.0.x και κάτω) δεν υποστηρίζει
utf8.

Στο καλύτερο σενάριο, κοιτάς με τι encoding αποθήκευε η mysql 4.0.x τα
δεδομένα σου (π.χ. iso-8859-7), παίρνεις το dump προσέχοντας να στο
κάνει στο ίδιο encoding και μετά μετατρέπεις το dump σε utf8 (με iconv)
και το εισάγεις ως utf8 σε νεότερη mysql.

Στο χειρότερο σενάριο, αποθήκευες utf8 δεδομένα/strings σε άλλο
encoding. Σε τέτοια περίπτωση δεν ξέρω ακριβώς πώς μπορείς να τα σώσεις
από την απόλυτη καταστροφή. Κάπως θα γίνεται, αλλά προϋποθέτει σίγουρα
χοντρό μπλέξιμο.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?

re...@freemail.gr

to linux-gr...@lists.hellug.gr
O/H DJ Art έγραψε:

Το πρόβλημα λύθηκε χρησιμοποιώντας μια βαση σε 4.0.27 (που την βρήκα
όμως;). Συγκεκριμένα μεσα στις παροχες που δίνει το GoDaddy είναι και η
αυτόματη εγκατάσταση ΧΟΟPS , Joomla, OpenADS κτλ. αν επιλέξεις τέτοιου
είδους εγκατάσταση δημιουργεί για αυτά ΒΑΣΗ σε 4.0.27. (Δεν ξέρω το
γιατί ακόμα, έστειλα μήνυμα για διευκρινήσεις).

Δοκίμασα λοιπόν να κάνω Import σε μια τέτοια βάση και δούλεψε χωρίς την
παραμικρή αλλαγή στο Export από το Σχολικό Δίκτυο.

Έκανα και μια προσπάθεια μετατροπής του Export αρχείου σε UTF8 με το
Notepad++ και μετά Import στην νεα βάση χωρίς αποτέλεσμα.

Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη Dj Art.

Συγνώμη αν δεν έπρεπε να σταλεί αυτό το μήνυμα εδώ.

DJ Art

to linux-gr...@lists.hellug.gr
On Wednesday 11 July 2007, Re...@freemail.gr wrote:
> Το πρόβλημα λύθηκε χρησιμοποιώντας μια βαση σε 4.0.27 (που την βρήκα

Πάντως εν γένει, καλό είναι να κάνεις migrate σε νεότερη mysql γιατί δεν
το γλιτώνεις, αργά η γρήγορα όλοι οι hosting providers θα ξηλώσουν την
αρχαιολογία mysql και τότε θα έχεις ακριβώς το ίδιο πρόβλημα ...

> Έκανα και μια προσπάθεια μετατροπής του Export αρχείου σε UTF8 με το
> Notepad++ και μετά Import στην νεα βάση χωρίς αποτέλεσμα.
>

> Συγνώμη αν δεν έπρεπε να σταλεί αυτό το μήνυμα εδώ.

Α, εννοείς τα έκανες όλα αυτά μέσα από Windows GUI, χμμμ, καλά :-/

Να βάλεις Linux.

nde...@gmail.com

to re...@freemail.gr, linux-gr...@lists.hellug.gr
On 7/11/07, Re...@freemail.gr <re...@freemail.gr> wrote:
> [...]

> Συγνώμη αν δεν έπρεπε να σταλεί αυτό το μήνυμα εδώ.

θα συγχωρεθείς μόνο αν κατεβάσεις ένα linux live CD το τρέξεις στο PC
σου τουλάχιστον μια φορά και το αντιγράψεις σε τρεις γνωστούς σου. Αν
δεν το κάνεις θα σου βγάζουν μπλε οθόνες τα XP και δεν θα δουλέψουν
ποτέ vista στο PC σου :-P

και τώρα στα σοβαρά: μην ανησυχείς όταν η αναφορά/ερώτηση σου είναι
επαρκώς καλή [1] το πολύ να μην πάρεις απάντηση

[1] http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html