cd-rom гүй Notebook дээр яаж UBUNTU суулгах вэ?

bayasgalan amaraa

to lim...@googlegroups.com
надад нэг Windows XP суулгасан хуучны notebook байгаа юм. cdrom ажиллахгүй бас flash дискнээс boot хийх боломжгүй юм байна. зөвхөн интернет л байна. /lan нь ажилж байгаа гэсэн үг/. яаж үбүнтү суулгах вэ? limnux-чудаа

anarbold

to LiMNux
Туршиж үзээгүй гэхдээ
http://erkhemee.blogspot.com/2009/03/ubuntu-install-over-network.html

үзэхэд болно гэж бодож байна.

DULMANDAKH Sukhbaatar

> [...]
> бас flash дискнээс boot хийх боломжгүй юм байна. зөвхөн интернет л байна.
> /lan нь ажилж байгаа гэсэн үг/. яаж үбүнтү суулгах вэ? limnux-чудаа

зөөврийн төхөөрөмж олох боломжгүй юм уу? уг нь тэгвэл их хялбар
асуудал шийдэгдэх байх даа.

--
Regards
Dulmandakh

Almas

to lim...@googlegroups.com
PCMCI билүү тэрүүгээр нь холбогддог гадуур CD-ROM байгаашд. Маргаашийн
уулзалт дээр ирвэл аваад очъё.

xacaa

to lim...@googlegroups.com
daemon tool гээд програм ашиглаж байгаад wubi гээр суулгаж болох нэг
арга байна.

xacaa

to lim...@googlegroups.com
Саяны Хатнаагийн зохион байгуулсан 7 хоногийн тогтмол уулзалтан дээр
Алмас уул нь CD-ROM авч ирсэн шд. Амараа анд өөрөө яагаад ирсэнгүй вэ?

bayasgalan amaraa

to lim...@googlegroups.com
Ичээд очсонгүй ээ хөө. хэхэ. 5.09-ны уулзалт дээр заавал очно гэж бодож байна. 7 хоног бүр тогтмол уулзалт болоод багаа юм уу.