Audio problem

From MYAGAA...

to LiMNux
   Сайн байцгаана уу? Дөнгөж сая надад нэг сонин юм тохиолдлоо Линуксаа өглөө асаатал баахан нууцлалын болон юу юу ч гэнэв баахав шинэчлэгч байна татаж авч суулгах уу гэхээр нь суулгалаа. Системее дахин ачаалах шаардлагатай гэсэн тул дахин асаатал Дууны картыг танихаа байчихаж хэхэ
   дууны карт байхгүй гэнэ. System->Preferences->Sounds гэж ороод үзлээ өмнө таниулсан ALSA driver хэвээрээ байхын даанч болдоггүй. Би энэ OBP-д уулзах бүрт дууны асуудалтай байх юм аа хэхэ.
   Миний энд ингэвэл би бол тэр update хийсэнээс боллоо гэж бодоод л байна...

Tsetsbold Narantungalag

to lim...@googlegroups.com
Recovery mode-р нь ороод broken package-уудыг нь засаад үзсэн үү?

From MYAGAA...

to lim...@googlegroups.com
  Тэгж үзээгүй. Одоо нэг бичиг цаас бэлдээд байна. Тэрийгээ дуусгаад үзье баяраллаа.
Тэр сэргээх горимыг ор ашиглаж үзээгүй. гайгүй юу?

Tsetsbold Narantungalag

to lim...@googlegroups.com
Ер нь ямар нэгэн юм болохоо байсан үед би хэд хэдэн үед тийшээ ороод болгож байсан.

Гэхдээ өмнө нь надад тэгэж дууны тал дээр асуудал тулгарч байгаагүй л дээ.

Би нэг X-Lite билүү нэг програм ашиглах гэсэн чинь дуу болохоо байгаад байсан. Тэгээд дахин ачаалаад л гайгүй болсон л доо. Ямар нэгэн програм нөлөөлж байгаа эсэхийг бас шалгах хэрэгтэй байх.

From MYAGAA...

to lim...@googlegroups.com
 Xlite гэснээс нээрэн та бүхэн Линукс дээр ямар софт утас ашиглаж байна?
  XLite сайн ажилладаггүй алдаа ихтэй. Ekiga бас сайн ажилладаггүй. G729 codec-той утасны програм хэрэгтэй байна. Би аргаа бараад VirtualBox-оор ХР суулгаад тэрэн дээрээ Pangolin гээд маш сайн софт утас байдаг тэрийг суулгаж ашиглаж байна. :( Линукс дээр хувилбар байхгүй аргаа бараад л байна....

Tsetsbold Narantungalag

to lim...@googlegroups.com
Өмнө нь ерөөсөө ашиглаж байгаагүй.

Munkhbold Bayanbat

to lim...@googlegroups.com
ALSA-гаа устгаад дахин суулгаад үзвэл яадаг бол?
Update нь аль нэг линк эсвэл санг өөрчилсөн байж болох юм да!

Munkhbold Bayanbat

to lim...@googlegroups.com
Ер нь ямар нэгэн юм ажиллахаа байвал терминал дээрээсээ ажиллуулж үзээд алдааны мессежээ хараад тэрийгээ хүмүүст үзүүлээд ярилцвал их зүгээр дэ.

Battur Sanchin

to lim...@googlegroups.com
Шинээр 8.10 суулгаад, ашиглаж эхлэхнээ дуу нь нэг л сул байгаад
болдоггүй... Нөөтбүүкнийхээ чангалагчийг тултал нь эргүүллээ, master
sound-ийг нь эцэст нь тулгалаа... Хэвээрээ...

Тэгтэл панель дээр байх дууны тохируулга дээр дабль клик хийж ороод,
Front-ийг нь тултал нь тохируулах байсан юм билээ л дэ. Үүнийг
мэдэлгүй сул дуутай, бараг сар гаруй явсан шүү kkk,,,,

Tsetsbold Narantungalag

to lim...@googlegroups.com
шууд зөөврийн компьютерийнхээ чангалагчаар нь чангалахаар шууд хамт чангарахгүй байна гэж үү. минийх гайгүй л байх шиг байдгийм. гэхдээ мэдэхгүй ээ :)

Almas

to lim...@googlegroups.com
Өчигдөр шийдчихсэн байсан уу? Энд нэг зөөврийн тооцоолуур дээр 8.10
суулгасан чинь дуу энэ тэр бүх юм нь таньчихаад дуу нь огт гарахгүй
байсан. Тэгсэн маш амархан зүйл байсан. Шийдсэн арга маань:
баруун дээд талбарт байгаа өсгөгчний дүрс дээр 2 товшоод Volume Control
буюу дууны удирдлага нээгээд preferences товчийг дараад externel
amplifier гэдгийг чагтлаад хаана.
Switches гэсэн хөндлөн цэс үүсэх бөгөөд тэнд нэмэгдсэн externel
Amplifier гэснийг чагтгүй болгоно. Ингээд л болсон.
Иймэрхүү юм байгаа юм биш биз?

Almas

to lim...@googlegroups.com
ekiga муу юу? skype ямар вэ? ekiga 3 гээд гарсан гэж байсан, илүү лаг л
болсон юм шиг байсан шүү... Бараг ашигладаггүй болохоор сайн мууг нь ер
мэдэх юм алга... Ийм утсыг жишээ нь яаж ашигладаг юм бэ?